Zetten jullie een stoel in de babykamer? Ik denk dat ik daar helemaal geen gebruik van zou maken... Ik voedde altijd op bed, of op de bank of iets dergelijks! Maar nu ik erover nadenk... een comfortabele stoel zou idd kunnen... dan zou ik denk ik op zoek gaan naar een stoel met een voeten/beensteun erin?
@Mvp hahah wat toevallig!! Bij ons wordt de jongensnaam misschien Benyamin Meisjes naam nog niet echt over uit en andere jongensnaam ook nog niet Ik heb waarschijnlijk ook geen stoel in de baby kamer, heb net een fijne stoel gekocht voor in de woonkamer omdat ik onze bank niet ideaal vindt voor bijv voeden. Zit wel te twijfelen of ik er een een persoons bed neerzet (als dat gaat passen met de twee ledikanten). Die is dan alvast voor als ze een groot bed moeten en ondertussen kunnen wij die gebruiken mocht er eens wat zijn, of om op te zitten, etc etc. Eerst passen en meten! Waar ik wel aan zit te twijfelen: Wat doe ik in de woonkamer.. Bij mn zoontje had ik een box tweedehands gekocht van hout, maar die was niet stabiel dus niet echt lang gebruikt.. Heb m daarna weg gedaan. Hier kun je nauwelijks houten boxen krijgen, zo irritant! Alleen van die stoffen reiswieg type dingen maar die zijn dus laag..totaal niet handig als ze nog baby zijn! Wil ook niet al teveel geld er aan uitgeven maar weet echt niet hoe ik dat nu ga doen. Iets van een box is wel heel handig in het begin dat je ze gewoon ff lekker neer kan leggen en dat ze veilig liggen.
Misschien een goedkoop extra ledikant? Is eigenlijk ook een box maar dan beetje andere vorm. Kunnen ze ook nog beter naast elkaar liggen als ze klein zijn
Pff zo lekker na bed ben gesloopt Afgelopen nachts vanaf 2 uur in het ziekenhuis gezeten tot 6 uur Vriendlief werd opgenomen wegens steken op de borst enzo Vandaag weer thuis gelukkog en heeft alleen een geirriteerde maag Was er om 11 uur alweer af dus amper geslapen Knallende koppijn en dan speelt mijn oog ook mee.. drama maar goed lekker optijd slapen Morgen ochtend als goed is laatste dag renovatie En zaterdag heerlijk uitslapen!
Meiden ik ben vandaag helemaal in de wolken.Heb een prachtige schommelstoel voor ons popje!Heel mooi en van marktplaats!Verder heb ik gisteren bij de wibra echt een heel leuk setje gehaald.Ik zal later een fotootje plaatsen.Dus team pink:neem een kijkje bij de wibra.Daar heb je best mooi spul!
Er staat inderdaad ook zo'n stoeltje op de website van leen bakker. Zou je daar eens kunnen gaan testen dan...
Aaah heftige nacht gehad dus babylovebaby. Snel slapen en hopelijk gaat het met hem snel beter! Wat betreft de stoel, we hebben hem al besteld. @Saona stoel in de babykamer leek mij wel heel fijn. Voor als ik dan snachts moet voeden bijvoorbeeld. Op bed lijkt mij dat niet heel fijn om te doen, naar beneden zou eventueel natuurlijk kunnen maar het leek mij gewoon fijn om een stoel in de babykamer te hebben zodat je niet altijd de trap af hoeft. Op veel foto's van babykamers zag ik dat ook staan en ik vond het wel een goed idee. Heb nog geen kind, dus ook nog geen eerdere ervaringen. Weet dus ook niet of ik het daadwerkelijk veel ga gebruiken. Qua muur kleuren op de babykamer gaan we waarschijnlijk zoiets doen
Ja een stoel vind ik echt een must, mijn dochter is nu bijna 1.5jaar en ik zit er nog elke avond in en vaak ook nog 's nachts. Vandaar dat ik het ook wel de investering waard vind om een nieuwe te kopen voor baby 2. Die mintachtige kleurem vind ik ook heel mooi. Early dew van Flexa icm grijs is heel mooi. Leuk he, al dat uitkiezen
@Babylovebaby wat heftig zeg! Weten ze wat hij had?? Beterschap en hopelijk kan je zaterdag lekker uitslapen en je rust pakken! @Mvp wat een onwijs gave kleuren! Ben echt verliefd op mint groen. Heb al 4 jaar zo een wand in mijn woonkamer, iedereen verklaarde me voor gek en kijk nu eens hahaha. Hier houden we het rustig omdat het kamertje niet zo groot is. @Saona Stoel; ik hoef er geen. Had bij beide kids een grote mooie schommelstoel en als ik er 2x in gezeten heb is het veel. Voeden deed ik op bed of op de bank, en s’nachts sliepen ze al gelijk door..... geeft geen garantie voor de toekomst I know maar toch haha. Mijn schoonvader gaat wel een bankje maken met opbergruimte eronder voor eventueel speelgoed en waar een volwassene gewoon goed op kan zitten maar denk niet dat je mij er veel op zal vind. Is toch persoons gebonden wat een ieder fijn vind. Alles is prima. @Mery wat een schattig stoeltje zeg!! Ik krijg hem in de jongensversie van mijn zusje die had hem voor haar zoontje en schijnt een topding te zijn! Ben benieuwd naar je aankoop! Schattig weer dat kleine spul hè. En ik zag dat je vandaag 20 weken bent! De helft!!!! Jeeeeeej tijd vliegt. @namen.... hier nog geen idee! wordt in ieder geval geen Nederlandse naam of een mond vol zoals iemand het mooi verwoorde haha. Vandaag een boxpakje binnen gehad dat ik wel erg cool vond. Wel maat 62 genomen. Voel de kleine nu ook iets meer, jippie. En werd gister al gebeld door het kraamzorgbureau voor een afspraak voor de telefonische intake! Schrok ervan dat ze al zo snel contact zocht. Verder hebben we eigenlijk nog geen moer gedaan op kraamzorg geregeld en een broekje en boxpakje en box kopen na. Wil morgen met al die black friday aanbiedingen wel kijken of het bedje dat wij willen een aangenamer prijsje krijgt . Geen idee waarom maar heb het idee dat ik nog tijd genoeg heb hahaha. Wil het bij jullie al wat vlotten??
Precies! Grappig dat dat voor iedereen anders is! Ik zet ook geen stoel in de babykamer omdat ik daar geen gebruik van ga maken. Ik zie mezelf ‘snachts niet uit bed gaan om in een stoel in een (koele) babykamer te gaan zitten voeden hoor , doe maar lekker in/op bed! En wat een schattig pakje!!! Maar dat is vragen om nachtelijke moeilijkheden hé
Jaaaaaa mint is het helemaal! Ik ga ook voor mint (en grijs!) op de babykamer deze keer! Mijn eerste babykamer was oranje, de tweede zwart/wit. Nu helemaal hip maar destijds werd ik voor gek uitgemaakt. Toen ik op de 9 maandenbeurs vroeg bij een kraampje of ze misschien ook een zwart ledikantdekentje hadden antwoordde die vrouw ‘Nou sorry hoor maar dat verkopen we niet, dat is toch geen babykleur?!’...
Hahah! Ja ik ben wat dat betreft wel een klein beetje traditioneel, ik hou echt van die baby kleurtjes en baby dingen, hij heeft bij ons bijvoorbeeld ook echt tot 1,5 jaar ofzo geen spijkerbroekje aan gehad ik had allemaal lekkere zachtje broekjes (nu nog steeds wel over het algemeen). Ik ben ook dol op die mint kleur! Ik denk alleen dat ik de baby kamer niet ga schilderen. Bij ons zoontje wel gedaan, heel mooi kleurtje licht grijs/blauw en dan hadden we een MDF boom op de muur geplakt in het wit (met vogeltje, eekhoorn, uiltje). Echt heel leuk. Nu doe ik denk ik wat leuke schilderijtjes, leuk kleed, mand.. en that´s it. Het stomme is.. dat we dus waarschijnlijk eerst de babys bij ons op de kamer hebben in 1 ledikant, en het andere ledikant in de woonkamer zetten. Maar dan is de baby kamer half leeg!
Hoi hoi allemaal.hier nog ff een foto van de wibra aankoop.Pakje is 7,50 bij elkaar.Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Oh leuk zeg dat pakje! Ik zag laatst nog iemand die een heel leuk broekje had gescoord bij de wibra. Maar moet zeggen dat ik er nooit binnenga, zit ook niet hier in de buurt. Ik heb vanochtend ook nog wat pakjes gescoord op Limango, oa deze. Is gewatteerd dus wat dikker, en heerlijk zacht (ik heb m al met bollen in een maatje kleiner ) Ik vind absorba een heel mooi en kwalitatief goed merk, maar ik koop het alleen in de sale anders vind ik het echt te duur. Wij hebben in onze dochter haar kamer ook een grijze muur met MDF muurboom met oa mintkleur daarin. Ook heel leuk idd. Die muur en muurboom blijven nu t zelfde denk ik, moet nog even bedenken wat voor dingetjes ik makkelijk kan veranderen.