Net nog eens in de black fridiay deals zitten neuzen; ik heb net de chicco next to me cosleeper besteld. Kost normaal 220 euro, nu 159 bij prenatal. Helaas was de blauwe uitverkocht, maar kheb hem nog in mint gevonden op mamaloesbabysjop voor dezelfde prijs. Die kan je gewoon nadien voor t zelfde geld weer verkopen op makrtplaats Had geen cosleeper bij onze dochter, maar heb ik toch wel erg gemist. Dus voor baby 2 komt er wel eentje
Hey meiden, Hoe is het hier? Wat leuk dat er zoveel geslachten bekend zijn! Met ons gaat het de goede kant op. Volgende week begin ik met werken op therapeutische basis en vanuit daar bouw ik het op. Onze dochter is gisteren ook alweer 2 geworden, grote meid! 7 december krijgen we officieel alle uitslagen maar als er nu iets binnenkomt horen we dat wel. Afgelopen week is het placenta onderzoek binnen gekomen en bleek dat L overleden is door mijn syndroom.. Er zaten allemaal bloedstollingseiwitten in de placenta die er voor gezorgd hebben dat deze zijn werk niet meer kon doen. Ondanks alle bloedverdunners dus.. Een mega domper. Hoe nu verder weten we nog niet. De gyn zei 'vingers gekruist en hopen dat het ooit nog een keer goed gaat'. Zo wil en kan ik er niet in staan. Als uit het gesprek van 7 december komt dat er geen andere mogelijkheden meer zijn hier in Nld, gaan we Gent overwegen. Daar zijn ze verder op dit gebied. Voor nu geniet ik maar volop van wat ik wel heb en de boosheid en verdriet wordt langzaamaan dankbaarheid voor L, die ondanks alles toch in ons leven mocht komen ♡. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en jullie lekker kunnen genieten. Ik kom hier wel weer een keer spieken! Liefs!
Wauw Robijn, zoveel respect voor jou! Helaas de uitslag waar je eigenlijk al bang voor was. Ik begrijp dat je er niet op die manier in wil staan. Gent is verder op het gebied van jouw syndroom in combinatie met zwangerschappen?
Dankjewel Ja, heb al verschillende succesverhalen gelezen van vrouwen met hetzelfde die dankzij Gent wel nog een gezond kindje kregen. Hier in Nld zeggen ze dat het na de bloedverdunners ophoud, maar in Gent geven ze er medicatie naast om het syndroom te 'remmen'.
Hey meis,het moet heftig zijn zo een uitslag.Maar ook goed om te weten.Het is aan jullie als gezin of jullie nog verder willen gaan ondanks deze ziekte.Ik hoop dat wat je ook wilt dat dat het beste voor jullie uitpakt. Ik wens je veel sterkte en een dikke knuf.
@Robijn89 wat fijn dat ze jullie gelijk op de hoogte brengen als er nieuws is. De uitslag van de placenta was je al bang voor toch . Ik hoor wel vaker dat ze over de grens al meer kunnen en doen dan hier. En als jullie die stap nemen hoop ik met heel Mn hart dat jullie snel nog een gezond kindje mogen krijgen. Kan me alleen maar voorstellen hoe moeilijk het voor je/jullie is. Een beetje dubbel maar gefeliciteerd nog met je dochter haar verjaardag. Hele dikke knuffel en kom gerust nog een “langs”.
@Robijn89 wat een naar nieuws, precies waar jullie al voor vreesden. Ik hoop dat ze in Belgie nog wat voor jullie kunnen betekenen (wij Belgen zijn toch net een beetje slimmer he ). Gisteren ook 2x naar nieuws te horen gekregen. Een kindje van het opvanggroepje van mijn dochter is vorige week opeens overleden in zn bedje, was net 1 jaar geworden. En vriendin van mij ging voor 1e echo met 8 weken, het was een tweeling in 1 vruchtzak maar geen kloppende hartjes meer . Ik heb mn dochter gisteravond ook maar wat extra geknuffeld, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend
Heh bah wat een naar nieuws allemaal @Fluss1984, vreselijk... Idd moeten we dan zo dankbaar zijn dat we gezonde kindjes hebben (voor degene die al kindjes hebben hier). @Robijn89 wat lief en gezellig dat je even je verhaal komt doen, heel fijn om weer wat van je te horen. De uitslag was idd waar je voor vreesde.. misschien toch goed het te horen hebben gekregen zodat je niet maar door blijft malen wat het nou is geweest.. Ik snap dat je er niet zo in wil staan! Je wil wel een soort van zekerheid.. Je hebt natuurlijk al wel een gezond kindje dus wie weet zijn de wonderen de wereld niet uit, en is het gewoon alsnog mogelijk via Gent, maar ik begrijp dat je dan wel wat meer zekerheid wil! Nog gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ik word ook al wat nerveus voor mn volgende echo in NL, de geslachtsbepaling echo zegmaar.. ik ben dan bijna 20 weken en heb klein weekje later de 20 weken echo, is toch ook altijd spannend hoor. Vind het nu spannender denk ik dan bij de eerste, je maakt je nog meer zorgen of alles wel goed gaat! En nu natuurlijk ook omdat het er twee zijn (ik voel op dit moment wat hele kleine schopjes onderin!)
Ach jeetje wat verschrikkelijk Gefeliciteerd met je grote meid! Gent schijnt wel een goed ziekenhuis te zijn me schoonzus heeft daar ervaring
Ik mag van me ouders voor 100 euro wat uitzoeken Ik heb alleen nog geen flauw idee wat Iemand misschien ideetjes?
Ik zou het besteden aan een babynestje! Of aan spulletjes als hydrofiekdoeken en dergelijke. Kleertjes natuurlijk altijd leuk!
@Robijn89 Wat praat je er dapper over! Wat goed dat je je boosheid en verdriet ook ok probeert te zetten naar dankbaarheid voor L. Wat oneerlijk dat ze jullie niet met haar leventje mocht verblijden. Fijn dat je weet wat de oorzaak is, ik hoop echt dat ze jullie ij Gent kunnen helpen. Ik zou zelf ook niet een soort Russisch roulette willen spelen zoals ze hier blijkbaar van je verwachten...
Wat een lieve reacties ♡ Ja Gent is veel verder op dit gebied. Ik denk dat we sowieso een gesprek aan gaan vragen, dat kan nooit kwaad. Bedankt voor de felicitaties. Het gaat zo snel!
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een Meisje - L☆, geboren 23 oktober 2017 12 april Mery - 5e kindje - Het is een meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Het is een meisje 15 april Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 18 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Cynnie1980 -37 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Original - 34 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Het is een Meisje 22 april tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Dropke81 - 36 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Leeuwinnetje22 - 22 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje MVP - 26 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Meisje 26 april Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Het is een: Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen 28 april Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Kroon555 - 25jaar, 1e kindje - Het is een Verrassing! 29 april Lucindalice - 5e kindje - Het is een Jongen Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Het is een Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Het zijn een Jongen +...... Avd.h - 27 jaar - 2e kindje Het is een Jongen/Meisje 30 april Freddel - 26 jaar, 2e kindje - Het is een: Verrassing! Bulb, 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Jongen (8) | Meisje (6) | Verrassing (5) __________________________________ AFSPRAKEN Avd.h : 28 november Controle VK Babylovebaby: 30 november - 20 weken echo MVP: 30 November 20 weken echo Original: 1 december - 20 weken echo Solidgold: 3 december - 20 weken echo MVP: 4 december - controle VK Beyzam: 5 december - 20 weken echo Nugget: 5 december - Controle vk Fluss1984: 5 december - 20 weken echo Robijn89: 7 december - uitslagen onderzoek Saona: 11 december - 20 weken echo Nugget: 12 december - Termijnecho 20 weken Nugget: 19 december - Controle vk Original: 13 december - Controle vk Fluss1984: 28 december - Controle vk De ellende van wakker zijn begint geloof ik weer pfff. Al vanaf 5 uur wakker en kom gewoon niet meer in slaap. Drama! Dan maar eens kijken hoe de lijst ervoor staat. Hoop 20 weken echo’s aankomende week.... nieuwe periode gaan we weer in. Spannend!
Hier ook halve nacht wakker gelegen...niet fijn. Ben eruit gegaan omdat ik honger kreeg, dus wat fruit gegeten. Dat is er vervolgens net zo hard weer uitgekomen..blegh. Maaaarrrr...bijna op de helft, dus in t ergste geval duurt t nog maar 20 weken. Haha..positief blijven. Ik heb vrijdag ook 20 weken echo. Zal de lijst straks aanpassen. Vind t heel spannend. Na de 20 weken echo hebben we ook een gesprek bij de pop poli. Dat heb ik nog niet eerder geschreven hier, maar nu wil ik t wel delen. Na mijn vorige zwangerschap ben ik in een depressie beland en ik wil voorkomen dat dit nogmaals gebeurd. De vorige keer gebeurde dit onverwachts, totaal niet aan zien komen. Maar t was heel zwaar en heftig. Lichamelijk knapte ik zo goed op, maar van binnen voelde ik me steeds slechter. Heb hierdoor ook geen kraamtijd gehad. Ik wil t zo graag anders beleven nu. Ben dus erg benieuwd naar dit gesprek.
Wat lief! Draagzak, kinderstoel, badset, wipstoel, boxkleden. Of besteden aan een fotoshoot? En er een mooie foto van aan je ouders geven als dank. Mijn moeder is al volop dingetjes aan t maken. Wiegdekentje gehaakt, boxkleed van patchwork aan t maken en nu is ze ook nog een speelkubus aan t maken. Zo leuk. Ik ben helaas niet zo creatief. Maar zij wel, ben ik heel blij mee.
Inderdaad veel afspraken deze week, leuk maar ook spannend! Wij mogen donderdag en ik kijk er echt al weken na uit . Hoop ook binnenkort de baby te gaan voelen. Vrijdag de babykamer geverfd. Mijn man wou het wel doen maar die was druk en dat zou nog even duren voor het zou gebeuren, ik ben daar te ongeduldig voor dus heb het zelf maar gedaan. Heb het ook wel geweten, flink rugpijn daarna gehad.
@Babylovebaby wat leuk dat je wat uit mag zoeken! Misschien iets van een wipstoeltje o.i.d.? dat zit vaak wel rond dat bedrag. Al heb je die misschien ook nog wel van je vorige kindje. Mijn schoonouders willen de kinderwagen betalen. Heel lief van ze, maar ik voel me er een beetje bezwaard bij. Het is een hele grote uitgave die we zelf ook prima kunnen betalen. @NORAH1979 Pfoe, wat een nare ervaring. Ik heb daar toevallig laatst het één en ander over gelezen. Verstandig dat je er voor gekozen hebt om hulp te zoeken zodat je hopelijk van deze kraamtijd vollop kan genieten. Snachts wakker liggen en niet zo'n goede nachtrust is helaas hier ook herkenbaar. De afgelopen 4 weken nog geen normale nacht gehad.