Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Original

Original Niet meer actief

@Mvp waarom hebben jullie een lichte voorkeur voor een jongen? Tuurlijk is het prima als het een meisje is, als het kindje maar gezond is, dat is het belangrijkste toch. Ik vind jongens wel makkelijker dan meisjes moet ik zeggen. Meiden zijn feller haha. Heeft ook wel wat hoor....

@Meis28 wat fijn dat je lekker geslapen hebt!!!

@Beyzam bij ons worden de wanden ook wit met een kleine zwarte stip wil ik maar overal vind ik alleen stickers en ik wil behang haha maar nog even verdiepen in fluss dr link. Ons kamertje is klein dus wil het ook rustig houden.... wel zo leuk

Meiden, zal ik een fb pagina maken zodat we foto’s van kamertjes enzo daar kunnen plaatsen? Dit is toch meer open en snap dat het sommige belemmerd om bijv het kamertje hierop te plaatsen...... (althans mij wel haha) wat vinden jullie?? Het is slechts iets wat ik opper hè!!!!! Een idee.....

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja lijkt mij prima. Er staan nog een paar mensen in die nog bijna niet gereageerd hebben, maar wel haddem aamgegeven dat ze meelezen (al is dat ook alweer een hele oos gelezen). Maar het is iig een stuk overzichtelijker geworden.

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik vind het goed!

4. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jaa leuk!

5. Original

Hoe gaan we de pagina noemen? Want ik heb begrepen dat sommige het niet op fb gezet hebben......

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Hahaha maakt niet uit hoor!

Original vindt dit leuk.
  7. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Is dat dan een pagina waar anderen niet bij kunnen? Ik ben twee jaar terug van facebook afgegaan, omdat ik zoveel ellende op mn tijdlijn voorbij zag komen.

Ik kan natuurlijk ook een fb account maken en dan voeg ik alleen jullie als vrienden toe. Het is wel leuk om fotoos te delen met elkaar.

Original vindt dit leuk.
  8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @Original helemaal prima, noem het maar hoe je wil, misschien iets van: Baby´s 2018 oid, (zoals je merkt ben ik een beetje inspiratieloos momenteel hahahha). Dat wordt dan een besloten groep toch? Gezellig!
    @Mvp Spannenddddd, morgen...! Nee precies, begrijp wat je bedoelt. Soms hoop je licht ergens op maar zou je het ook totaal niet erg vinden als het wat anders is. Het belangrijkste is de gezondheid en ik denk dat we dat allemaal wel voorop stellen hier.
    @Beyzam extra leuk zeg dat er nu een jongetje bij komt.
    @Fluss1984 wat heb je al veel leuke dingetjes gekocht! Ik heb ook zin om wat te gaan kopen.. maar toch nog even geslacht afwachten! Mocht er een meisje bij zitten dan wil ik toch ook echt wat leuke meisjes dingen. Mocht het nog een jongen zijn, dan is het makkelijk want heb natuurlijk al het een en ander, maar dan gewoon nog wat leuke dingetjes erbij kiezen :) En wil ook wel wat pakjes die hetzelfde zijn, vind dat wel super schattig!
    Hier blijft de baby kamer denk ik wit dit keer, ga het gewoon wat aankleden met leuke accessoires (wij huren nog dus ik heb niet zoveel zin er heel veel werk aan te hebben eigenlijk qua behangen/schilderen). Er is hier ook veel minder verkrijgbaar wat ik eerder al zei! Dan mis ik NL echt hoor..!
    Hier voel ik de baby/baby´s nu ook goed! Soms is het urenlang stil en dan ineens voel ik weer wat klopjes. Ik weet niet of ik er 1 voel of 2, ik heb echt geen idee hoe ze liggen. Eergister avond voelde ik ze heel duidelijk en keek toen naar mn buik en zag het daar ook iets bewegen de huid :)

9. Original

Uiteraard is het besloten en dus afgesloten voor een ieder ander. Anders heeft het nog geen nut ;). Ik ga er vanavond even voor zitten.... babies april 2018 iets?? Ideeen zijn altijd welkom haha

@Meis28 wordt shoppen dus als je in Nederland bent haha

NORAH1979 vindt dit leuk.
  10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja, beetje domme vraag! Zo´n vraag waar je eigenlijk het antwoord al op weet..haha!
    ´De Baby Club 2018´? :p

11. Original

Was geen vraag maar constatering :roflmao: De vraag is.... hoe goed ga je slagen ;) haha

Meis28 vindt dit leuk.
  12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wel echt enig behang inderdaad!!! Ik heb ook een leuk behang gezien (de kamer van mijn zoontje heeft nieuw behang nodig), maar hip design behang ergens online is idd vele malen duurder dan een behangetje bij de kwantum ofzo heb ik ook al gezien!

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Lijkt me leuk een facebook pagina!

Meiden zijn misschien wel feller maar jongens zijn vele malen drukker over het algemeen. Jongens moeten bewegen, vechten, rennen en knokken :roflmao:

Meisjes zijn rustiger, maar wel fel en oh wee als ze hun zin niet krijgen of iets ze niet bevalt :roflmao:. Ik ben een echte jongensmoeder iig. Dat bewijs ik nu wel, met mijn derde jongen op komst.

Ik kan het weten ook, mijn vriend heeft 5 dochters :D

NORAH1979 en Original vinden dit leuk.
  14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wat betreft de facebook pagina, word het een hele geheime pagina? Of gewoon een besloten pagina? In dat laatste geval kunnen alle facebook vrienden namelijk wel gewoon zien dat je er lid van bent. Niet de inhoud omdat hij besloten is, maar wel dát he lid bent van die pagina. Met het oog daarop zou een geschikte naam voor de pagina wel gewenst zijn :)

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik dus nog niet :$

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oohhhh ladies ik heb geprobeerd wat bij te lezen maar ik krijg steeds geen meldingen! Ik probeer maar gewoon weer op te pakken!

Mijn liefste heeft een Chicco next 2 me gekocht gisteren!!! Zo blij mee! Baalde al dat we er van het weekend naast zaten want toen waren ze op verschillende websites €160. Helaas dus toch €220... maar we hebben er een en ik ben er echt blij mee :)

Bijgevoegde bestanden:

NORAH1979 vindt dit leuk.
  17. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dames fb groep kan ik helaas niet mee praten. İk heb geen fb. Maar als jullie het wel gaan doen ook geen probleem

18. Original

Hoe vinden jullie deze afbeelding als pagina foto? En als we de groep ‘Lente B. 2018’ noemen, is dat iets? B staat uiteraard voor Baby’s

Bijgevoegde bestanden:

19. Original

Wil niet zeggen dat we hier weggaan hoor.... ;). Je wilt ook geen fb?

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Leuke afbeelding! Ik ben voor! En de naam kan ook gewoon Lente 2018 zijn?

Deel Deze Pagina