Herkenbaar helaas. Ook ik heb al 3 bloedingen gehad (5/10/15 weken) en mijn placenta ligt ook aan de voorzijde. Hoor vrijdag of deze al omhoog geschoven is. Een vriendin van mij heeft ook een voor/laag liggende placenta en had continue bloedingen. Het schijnt erbij te horen maar het is uiteraard vreselijk stressvol. Je hebt gelijk, rustig aan doen en gelukkig is alles goed met je kleine meis.... mag je wel extra op controles komen?? Gelukkig is het gestopt. Rustig aan, denk om jezelf en de kleine
Ah wat een onzekerheid Mery. Kan wel begrijpen dat je er verdrietig om bent. Hopelijk heeft de VK je gerust gesteld. Klinkt namelijk alsof zij er alle vertrouwen in had. Binnenkort weer controle?
Ow wat schrikken zeg meid. Hopelijk is er inderdaad niets aan de hand en was dit een onschuldige bloeding. Doe rustig aan en voel je dat iets niet goed is neem dan direct contact op met de gyneacoloog.
Oh wat schrikken zeg Maar goed te lezen dat jullie meisje het goed doet. Gebeurt inderdaad vaker dat de placenta laag ligt rond deze termijn, maar meestal komt dat vanzelf goed. Wel goed in de gaten houden, rustigaan doen, niet te wild met vrijen en aan de bel trekken als je weer (rood) bloed verliest. Hopelijk is het maar eenmalig geweest. Knuffel!
Nerf is hier ook altijd een succes geweest, al is mijn oudste zoon inmiddels meer geinteresseerd aan het raken in zijn telefoon en gamen, zo jammer ik ben daar nog niet aan toe ! Het is wel druk ja als alle kinderen er zijn. Maar de oudste meiden komen niet meer slapen in de weekenden. Ze zijn 19 en 17. Dan een tweeling van 16, die komen wel elke 2 weken een weekend nog (omdat het zo te gek is bij ons natuurlijk ) En dan een kleintje van 8 nog, die zit precies tussen mijn twee zoons in
Wat zal je geschrokken zijn meis! Gelukkig kon je meteen terecht en gerust gesteld worden! Blij dat het met je meisje goed gaat!
@Mery bah dat is niet leuk, je schrikt je rot natuurlijk... gelukkig was de vk positief en kan het er gewoon bij horen. Hopelijk gebeurd het niet weer, want het blijft je onzeker maken! Doe het rustig aan he... Hier ook beide placentas aan de voorzijde dit keer, maar heb geen drupje bloed gezien tot nu toe, ik hoop dat het me bespaard blijft! Leuk meiden de facebook pagina, ik ben niet mega actief hoor maar kijk wel zo nu en dan! @Beyzam leuke spulletjes allemaal hoor, ik vind je wieg echt heeel mooi Hier weer aan t werk, merk wel dat het vermoeiend begint te worden elke dag hele dag op kantoor...
Hier was alles goed! Man heeft me wel gepijnigt pff haha Alleen vanaf 24w groei echo's De navelstreng zit aan de zijkant van de placenta. En er is gebleken dat ze dan wat lichter zijn vandaar die groeiecho's
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 22 april MVP - 26 jaar, 1e kindje - Jongen/Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen 25 april Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 26 april Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen 29 april Lucindalice - 5e kindje - Jongen Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen +...... Avdh - 27 jaar - 2e kindje - Jongen/Meisje 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (8) | Meisje (6) | Verrassing (2) Onbekend (3) __________________________________ AFSPRAKEN Babylovebaby: 30 november - 20 weken echo MVP: 30 November 20 weken echo Original: 1 december - 20 weken echo Norah1979: 1 december - 20 weken echo Solidgold: 3 december - 20 weken echo MVP: 4 december - controle VK Babylovebaby: 4 december - controle VK Beyzam: 5 december - 20 weken echo Nugget: 5 december - Controle vk Fluss1984: 5 december - 20 weken echo Robijn89: 7 december - uitslagen onderzoek Freddel: 8 december - 20 weken echo Meis28: 8 december - geslachtsbepaling Saona: 11 december - 20 weken echo Nugget: 12 december - Termijnecho 20 weken Meis28: 15 december - 20 weken echo Nugget: 19 december - Controle vk Original: 13 december - Controle vk Fluss1984: 28 december - Controle vk
@Babylovebaby fijn dat alles goed is! en extra controles zijn nooit weg! @Mvp veel plezier/succes met jullie babydate ben benieuwd met welke kleur je aan komt zetten haha. De aanmeldingen lopen lekker op de site! Leuk!! Ook om een gezicht bij de naam te zien. Vergeten jullie niet onde het berichtje van nickname op zwp deze even neer te zetten. Zo weten we ook dat de goede mensen bij de goede club/groep zitten voor we meer daarop gaan zetten.....
Ohjaaa @Mvp ik vergeet het bijna: Heeeel veel plezier bij de echo, zo spannend voor jullie en zo leuk! Ben ook heel benieuwd welke kleur er straks achter jouw naam komt te staan :-D @Babylovebaby wat fijn, super! Gepijnigt? Okee dus je krijgt nu nog vaker een echo tussendoor?
Ik sluit mij aan bij team roze ! Alles was helemaal goed, super fijn om de baby weer even te zien en het hartje te zien kloppen. Ik ben ook wel redelijk gepijnigd, was niet echt een pretje ofzo.
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 22 april MVP - 26 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen 25 april Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 26 april Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen 29 april Lucindalice - 5e kindje - Jongen Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen +...... Avdh - 27 jaar - 2e kindje - Jongen/Meisje 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (8) | Meisje (6) | Verrassing (2) Onbekend (3) __________________________________ AFSPRAKEN Original: 1 december - 20 weken echo Norah1979: 1 december - 20 weken echo Solidgold: 3 december - 20 weken echo MVP: 4 december - controle VK Babylovebaby: 4 december - controle VK Beyzam: 5 december - 20 weken echo Nugget: 5 december - Controle vk Fluss1984: 5 december - 20 weken echo Robijn89: 7 december - uitslagen onderzoek Freddel: 8 december - 20 weken echo Meis28: 8 december - geslachtsbepaling Saona: 11 december - 20 weken echo Nugget: 12 december - Termijnecho 20 weken Meis28: 15 december - 20 weken echo Nugget: 19 december - Controle vk Original: 13 december - Controle vk Fluss1984: 28 december - Controle vk