UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018 16 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 22 april Nony - 40 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Lovely29 - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 26 april Sherra - 32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 28 april ano - 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 29 april Muisske - Het is een Jongen/Meisje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) __________________________________ AFSPRAKEN Robijn89: 23 augustus - Vroege echo tamara78: 5 september - Eerste echo Solidgold: 9 september - Vroege echo Sherra: 12 september - Eerste echo Olliebol: 13 september - Eerste echo
Welkom en gefeliciteerd. Ik heb zelf 3 miskramen gehad, ken het gevoel. Ik hoop van harte dat het dit keer goed mag gaan. Dikke knuffel!
Dankjewel dames! Hebben jullie al veel last van de zwangerschap? Ik kan echt niet met een lege maag zitten. Ging net na het stofzuigen bijna overgeven. Ben snel wat gaan eten.Pfff de gevoeligheid van borsten zijn wel minder.
Welkom Beyzam, heftig 4 miskramen. Ik begrijp jouw angst hoor. Ik ben ook blij maar niet te blij. Elke zwangerschap blijft spannend. We gaan ervoor!!
Ik ben ook al met vlagen heel misselijk, heb wel al zitten kokhalzen maar gelukkig nog niet moeten overgeven. Iemand zei dat het kan liggen aan dysbalans tussen foliumzuur en vitamine b12 (omdat je nu meer foliumzuur slikt) dus ik slik sinds enkele dagen extra b12, en ik voel mij wel wat beter vandaag, ook meer energie. Maar dat kan toeval zijn
Spannend voor de dames met eerdere miskramen. Lijkt me heel pittig. Hopelijk kunnen jullie toch wat genieten. Ik had de afgelopen dagen wat buikpijn maar verder nergens last van. Ik had bij mijn dochter ook nergens last van. Stiekem hoop ik dat dat nu weer zo is.
Hoi allemaal, Mag ik me hier ook aansluiten? Ik ben als het goed is op 15 april 2018 uitgerekend Ik ga zo even de lijst aanvullen en teruglezen in dit topic.
UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018 15 april Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 16 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 22 april Nony - 40 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Lovely29 - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 26 april Sherra - 32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 28 april ano - 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 29 april Muisske - Het is een Jongen/Meisje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) __________________________________ AFSPRAKEN Robijn89: 23 augustus - Vroege echo Elizia: 29 augustus - Eerste echo tamara78: 5 september - Eerste echo Solidgold: 9 september - Vroege echo Sherra: 12 september - Eerste echo Olliebol: 13 september - Eerste echo
@Robijn89 O spannend ik hoop echt dat ik het hartje idd zal kunnen zien en dat wat we zien ook echt 7.3 of verder is! Wat ontzettend lief van je dochter! Jeetje @Noah2013 wat een botte reactie... Gaat toch om jullie geluk! Mijn man wil er ook een knip in laten zetten, maar we wachten nog wel denk ik tot de baby daadwerkelijk er is. Niet dat ik negatief wil denken maar you never know Welkom @Lisetje! Wat naar van je miskraam.. had je toen een vroege echo gedaan? Welkom @Beyzam wow 4 miskramen dat lijkt me echt vreselijk snap dat je ongerust bent! Dat ben ik zelfs en ik heb het nooit meegemaakt! Welkom @Elizia jij bent tot nu toe dan als eerste uitgerekend van de hele club Hier nog steeds geen klachten. Beetje krampjes hier en daar en af en toe een soort tinteling in mijn borsten. Ik probeer ervan te genieten maar kijk er stiekem wel naar uit dat ik me echt zwanger ga voelen Ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap tussen week 6 en 8 al een cupmaat omhoog schoot dus dat zou ik deze keer ook niet vervelend vinden
Hè meid, Ik kreeg toen een echo omdat ik 10 dagen nadat ik een test gedaan had een bloeding kreeg. Bij de eerste echo gaven ze aan dat het eigenlijk al niet klopte met mijn cyclus. Maar dat ze na een week nog een keer wilden kijken. Toen was het vruchtzakje wel gegroeid maar er was nog steeds niets te zien. Uiteindelijk weer 4 echo's later in het ziekenhuis zeiden ze dat er echt niets was, ja alles was er behalve het vruchtje. Liefs
@Fluss1984 dankje, ja ik jou ook! En jij natuurlijk ook gefeliciteerd, net als alle anderen! Prachtige testen van vandaag heb je trouwens! Ik herken die testdrang, ook met de cb wilde ik persé na 1-2 en 2-3 ook nog een 3+ zien staan , gelukkig heb ik alle keren op de juiste dagen getest en dus niet meer dan drie cb's eraan versleten @Solidgold thanks! Ja ik zag het haha, dat vind ik wel leuk Wat kwaaltjes betreft: hier sinds een paar dagen met vlagen misselijk waarbij ik het dan ook koud heb met van die fijne rillingen erbij en licht in mijn hoofd. Maar nog niet boven de wc gehangen gelukkig. Als het zo blijft vind ik het best, al voel ik me best lamlendig af en toe, maar iets eten en thee drinken helpt dan wel. Verder gevoelige borsten (vandaag ook wat steken in mijn rechterborst) en soms nog een wat zeurende buik, maar dat is wel minder dan anderhalve week geleden. Hier weten trouwens alleen een paar goede vriendinnen dat ik zwanger ben, verder nog niemand! Familie vertellen we het na de eerste echo, als die goed is..
@Elizia wanneer had jij een 3+ test met cb...? Die wil ik ook nog een keer doen, ik dacht volgende week zaterdag
Hoi Nony, afgelopen maandag, dus met 5+1. Maar bij velen geeft ie pas later 3+ aan, geloof ik. Zaterdag ben jij 5+6 he, dan denk ik dat ie vast wel 3+ aangeeft. Maar stel dat je nu al weet dat je in de stress schiet als ie dan nog 2-3 aangeeft dan zou ik langer wachten.
Hoi @Elizia! Leuk dat je hier nu ook meeschrijft. En nog gefeliciteerd natuurlijk Ik had de afgelopen week erg veel last van een opgezette buik en een opgeblazen gevoel, maar dat is sinds gister een stuk minder. Met vlagen wat last van kortademigheid of een flauw gevoel, maar verder merk ik eigenlijk niks. Beetje gevoelige borsten misschien. Bij mijn zoontje had ik ook weinig kwaaltjes, alleen erg moe. Ben benieuwd hoe het me deze zwangerschap vergaat!
"Elizia, post: 20878536, member: 108825"]UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018 15 april Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 16 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 18 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 22 april Nony - 40 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Lovely29 - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 26 april Sherra - 32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 28 april ano - 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 29 april Muisske - Het is een Jongen/Meisje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) __________________________________ AFSPRAKEN Robijn89: 23 augustus - Vroege echo Elizia: 29 augustus - Eerste echo tamara78: 5 september - Eerste echo Solidgold: 9 september - Vroege echo Sherra: 12 september - Eerste echo Olliebol: 13 september - Eerste echo Ik heb mezelf even verplaatst naar de juist vermoedelijke datum (van 16 naar 18). Voel me best misselijk en vind het best zwaar met mijn dochter erbij omdat ik niet zo makkelijk rustig kan liggen. En totaal geen zin in avond eten. Jullie?
Hallo dames, Als eerste iedereen gefeliciteerd. Kan ik hier nog aansluiten? Ik heb eergisteren positief getest en als alles goed mag gaan verwachten we eind april onze baby. Ik heb al een zoon van 7,5, maar vind het toch nog enorm spannend.