Fijn dat alles verder goed was @Fluss1984 . En die cystes verdwijnen normaal gesproken vanzelf ofzo? Héél duidelijk een knulletje idd
Bedankt meid. Ging erg goed lekker lang naar onze baby kunnen kijken. Het ziekenhuis had pas een nieuwe echo apparaat dus ik was de eerste bij wie ze het gingen gebruiken. Heb zelfs in 3D en 4D de baby gezien. Zo mooi en bijzonder. Alles was goed met de baby en hij groeid heel goed.
Ja er hoeft ook geen vervolgecho of zo want die cystes op zich kunnen geen kwaad, alleen komen ze soms voor in het kader van syndromen. Maar als de NIPT goed was en er verder geen afwijkingen zijn dan hebben ze geen betekenis.
Wauw mooi zeg! Fijn dat bij jullie ook alles goed was! Mijn placenta blijkt toch aan de voorkant te liggen. Gyn zei 2 weken geleden rechts aan de zijkant. Maar ik voel al 4-5 weken goed beweging (wie weet wat t anders zou zijn als die aan de achterkant lag, baby lag letterlijk geen seconde stil ).
Morgen dagje efteling meiden en niet zomaar. De vader van mijn zoontje heeft de wens van mijn zoon ingestuurd naar de efteling wensboom. Er waren al meer als 5000 wensen ingestuurd en nu mag mijn zoon samen met 3 andere kindjes zijn wens in vervulling laten gaan. Sinds hij kan praten roept hij al dat hij machinist bij de stoomtrein wil worden en dat gaat dus morgen gebeuren. Hij mocht 3 mensen kiezen om mee te gaan en die keuze hebben we dan ook bij hem gelaten. Gelukkig koos hij mij, mijn vriend en zijn vader haha.. We worden er al vroeg verwacht. Krijgen ontbijt etc dus super verzorgd. Mijn zoontje krijgt ook een efteling outfit aan en in de ochtend worden de wensen vervuld. Wij gaan natuurlijk mee als passagier. De rest van de dag mag je vrij gebruik maken van de efteling. Ik denk dus dat ik kapot ben morgenavond, maar ik verheug me zo op dat koppie van mijn zoontje.
@NORAH1979 wat super leuk!! Wat zal hij inderdaad blij zijn.... veel foto’s maken enzo prachtige herinnering voor later als hij daadwerkelijk machinist is haha. Heel veel plezier. @Beyzam wat fijn dat alles goed is en die echo is echt mooi zeg!! Wat duidelijk al hè.... super!! @Fluss1984 gelukkig zijn die cystes niet erg en is alles prima in orde. Leuke foto’s ook en het geslacht is niet te missen hè haha Zo, sinterklaas zit erop pfff werd af en toe echt gek van mijn kids (zelfs de oudste die niet meer gelooft werd hyper pfff) na het uitpakken en kijken en hop daarna naar bed, morgen weer een schooldag maar was alsnog 8 uur/half9. Mijn schoonouders even baby laten luisteren, zo leuk! Nu even uitrusten en dan naar bed. Morgen weer een drukke werk/cursus dag
@NORAH1979 Wauw wat gaaf zeg! Heel bijzonder! En ook leuk dat hij jullie alle drie heeft gekozen, dat gaat dus goed samen? Dat is wel heel super.. @Fluss1984 wat fijn dat het allemaal goed was! Dat met die cystes zal dan vast ook goed komen, hele mooie echo foto’s! @Beyzam wauw wat leuk dat ze dat apparaat gingen testen en jij er dus meteen al plezier aan kon beleven, schattige echo en idd een echt jongens kopje! Ik ga gauw slapen, morgen om 6:30 vertrekken van huis richting vliegveld
@NORAH1979 wat gaaf! Heel veel plezier! @Original ik vind het nog knap dat ze om die tijd naar bed zijn gegaan haha, mijn kinderen gaan overigens sws niet veel vroeger, ook normaal niet, maar met zoiets als Sinterklaas/Kerst zou het denk ik echt tien a elf uur worden omdat ze dan natuurlijk ook nog overal mee willen spelen. Kerst vieren wij om die reden dan ook op kerstochtend met cadeautjes en niet op kerstavond
Wat een schattige foto’s zeg.Ik word helemaal warm van binnen als ik er naar kijk.Grappige geslachtsfoto trouwens,uit het niets zie daarzo een piemeltje...helemaal alleen lijkt het.. @Meis28 Goede reis!
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 15 april Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 22 april MVP - 26 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen 25 april Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 26 april Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen 29 april Lucindalice - 5e kindje - Jongen Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen +...... Avdh - 27 jaar - 2e kindje - Jongen/Meisje 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (8) | Meisje (8) | Verrassing (2) Onbekend (2) __________________________________ AFSPRAKEN Beyzam: 5 december - 20 weken echo Nugget: 5 december - Controle vk Fluss1984: 5 december - 20 weken echo Robijn89: 7 december - uitslagen onderzoek Freddel: 8 december - 20 weken echo Meis28: 8 december - geslachtsbepaling Saona: 11 december - 20 weken echo Nugget: 12 december - Termijnecho 20 weken Babylovebaby: 14 december - gesprek ziekenhuis Meis28: 15 december - 20 weken echo Nugget: 19 december - Controle vk Original: 13 december - Controle vk Babylovebaby: 14 december - Gesprek ziekenhuis Norah1979: 21 december - controle gyn Fluss1984: 28 december - Controle vk MVP: 2 januari - controle VK Babylovebaby: 3 januari - groei echo Original: 14 februari - 30 weken echo