Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Meis28 : dat klinkt idd positief. De baby groeit dus wel en het verschil wordt niet kleiner. Hij volgt gewoon zn eigen lijntje. Gelukkig alweer snel de volgende controle.

2. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Original : wil je een foto delen van de pretecho? Hier of op fb? Ik ben nieuwsgierig! :D

Original vindt dit leuk.
  3. Original

Original Niet meer actief

@Meis28 fijn dat de controle goed was!! En als het verschil niet gegroeid is dan is dat ook een goed teken toch. Niet elk kind/zwangerschap is hetzelfde dus als de kleintjes het goed doen is het prima toch. Al zijn al die extra controles wel fijn!

@NORAH1979 zal wel even een foto op fb zetten haha.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Had de foto's al gezien, heel schattig!

@Meis28 fijn dat de tweeling op hun eigen schema voortgroeit. 10-12% op het gewicht dat ze nu hebben (400gr?) Is ook heel weinig natuurlijk, een mm verschil in meting maakt al veel. Maar je wordt goed opgevolgd zie ik, goed zo.

Ik heb de bugaboo gekocht, veel geld maar denk wel dat t dat waard is. Vrienden van ons hadden 3 jaar geleden ook deze kinderwagen gekocht toen ze hun 2e kindje kregen (ongeveer zelfde leeftijdsverschil) en die zeiden dat ze niet zonde rgekund hadden. Ze hadden hem 2e hands gekocht en 3 jaar later voor t zelfde geld weer verkocht, haha.
    Hij ziet er nog heel mooi uit, de bekleding etc is helemaal niets aan en draait nu in de was. Op het frame zitten wel een paar krasjes maar die komen er toch wel op. Alleen de hoesjes rondom de beugel en handvat zijn wat versleten, daar ga ik nieuwe voor bestellen. Ben er blij mee! :thumup:

Meis28 vindt dit leuk.
  5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja, eentje weegt 422 gram en de ander 475 gram. De gyn zei dat hij meestal verschil ziet van 20 gram zo ongeveer en dit is 50 gram, dus dat vond hij wel wat veel. Maar ik heb zelf geen idee..! Hoor veel dat er bijna altijd verschil zit tussen een tweeling, bij mijn eigen broertjes was dat ook zo (de gyn beaamde dat wel alleen zei hij dat dat meestal pas later in de zwangerschap zo was).. nouja hoe dan ook.. we zien het wel! Kan er toch weinig aan doen! Heb nog even de echoscopiste van de 3d echo in NL gemaild met de gegevens van vandaag, zij heeft er ook veel verstand van en zei dat ik haar gewoon mocht mailen, super lief! Toch fijn voor een beetje een second opinion ofzo. Zolang het goed met ze gaat is alles in orde, maar omdat de gyn zo droog/half bezorgd lijkt, doe je dat automatisch zelf ook! @Fluss1984 fijn zeg van de bugaboo! Welke kleur is ie? Mijne verkoop ik ook voor bijna dezelfde prijs als ik m gekocht heb! Als je er goed voor zorgt zien ze er gewoon nog super mooi uit

Beyzam vindt dit leuk.
  6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hij is zandkleur met de kappen in gebroken wit. De advertentie is al verwijderd dus kan er geen foto van posten nu, als alles droog is en hij weer in elkaar staat zal ik een foto plaatsen. Er zit geen vlekje meer in de bekleding nu die gewassen is, helemaal top. Heb daarstraks al nieuwe leder bekleding besteld voor de duwstang en valbeugels, zouden morgen al aankomen zei de verkoper :)
    Ook heel fijn dat ik m nu ook al kan gebruiken voor mijn dochter; we hadden voor haar een wat goedkopere wagen van merk Jané, je merkt toch wel dat die bugaboo kwalitatief beter is. Hij rijdt ook een stuk soepeler...

7. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Leuk is dat he om je kind al zo duidelijk in de buik te kunnen zien! Vind dat zo speciaal. Ik zou ook nog wel een keertje willen kijken.

Original vindt dit leuk.
  8. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Meid ben blij dat ze gewoon groeien. Niet ieder kind groeid het zelfde en dat is met tweelingen ook zo. Als het verschil maar niet steeds groter wordt. Gelukkig is er biets aan de hand. Geniet er lekker van je twee boys in je buikie

9. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dames, ik ga denk ik toch 1 muur van de babykamer een kleutje geven. Vind het zo wit en koud uitzien. Welke kleuren raden jullie mij aan? Had zelf al een kleurtje gezien maar misschien dat jullie andere ideeen hebben. Ow ja ben de laatste weken nog veel aan het kaken en naaien geweest voor de babykamer. Zal mijn creaties ook eens showen hihihihih

10. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dit is de kleur die ik evt wel zou willen

Bijgevoegde bestanden:

11. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Ik wil nog een klein speeltje voor de maxi cosi

Bijgevoegde bestanden:

Mery, Meis28 en NORAH1979 vinden dit leuk.
  12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Lijkt early dew van flexa, die overweeg ik er ook nog bij te doen op t kamertje. 1 muur is nu al grijs/taupe, daar zit een MDF muurboom tegenaan in wit met grijze- en mintkleuren. Die muurboom laat ik gewoon zitten en die taupekleur blijft dus ook (hoewel er ook een vlek zit doordat mijn vriend altijd de stoel tegen de muur duwde :$).
    Voor inspiratie kan je ook op inrichting babykamers googelen of pinteresten, dan kom je vast wel wat tegen.

13. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Superleuk al die gehaakte spulletjes. Ik kan dat helaas niet, maar ik ken via via iand die 4 vogeltjes heeft gemaalt voor de nieuwe babykamer; die ga ik ook aan zo'n ladder hangen denk ik.

Bijgevoegde bestanden:

Beyzam vindt dit leuk.
  14. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Wat denken jullie? Muur rechts wel of niet schilderen? (In gelijkaardige kleur als beyzam net gepost heeft)

Bijgevoegde bestanden:

Beyzam vindt dit leuk.
  15. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Ik vind zelf altijd 1 muur geverft mooier. Maar kwa kleuren zal dat zeker bij elkaar passen.

16. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Heb ook erg getwijfeld om die vogeltjes te maken. Vind ze kei leuk!

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja ik weet t echt nog niet; in mijn dochter haar nieuwe kamer is dus 1 muur in dat grijs/taupe en 1 muur in roze, en ik vind het supermooi. Echt toegevoegde waarde om die 2 te combineren. Maar hier zou het dus de muur vh raam zijn die geverfd wordt, weet niet of dat er niet raar uit gaat zien. Sowieso ga ik wel nog een ander tapijt leggen (rond mint vd ikea), misschien geeft dat ook al wat meer sfeer.

Waar heb je trouwens die ladder vandaan? Leuk dat t echte takken zijn

18. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Moeilijk he om een keuze te maken. Ik denk dat een andere tapijt al meer sfeer gaat geven. Dan zou ik die muur wit laten. De ladder komt van de xenos. Heb ook lichtjes eraan gehangen. Ziet er kei leuk uit al ik ze aan zet.

19. Original

Original Niet meer actief

@Beyzam prachtig kleurtje! Ik zou zeggen doen!! Wat knap dat je dat kan joh! Ik ben wel heel creatief maar haken of breien is niet aan mij besteed haha

@Fluss1984 fijn dat alle onderdelen zo snel al komen. Is toch prettig als je weer iets van de to do list af kan halen haha. Laat je die muur taupe? Dan zou ik de andere muur niet schilderen in dat groen/blauw. Wordt naar mijn inziens wat druk, althans zou het voor mij zijn ;).

20. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik weet niet hoe handig je bent, maar ik vond dit er ook wel erg leuk uitzien :)

Bijgevoegde bestanden:

NORAH1979 en Beyzam vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina