Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Original

Original Niet meer actief

@Fluss1984 leuke kleertjes!! Kan je de oude wagen niet verkopen? Scheelt weer ;) Wel fijn dat een optie er is van extra verlof (ook al is het onbetaald). Toch een fijn vooruitzicht zoveel weken na de bevalling nog vrij.

@Babylovebaby wat lastig.... dan is je nachtrust pakken wel lastig idd. Lig je misschien verkeerd? Op een spier of zenuw... las ook dat kramp in de kuiten nu kan optreden pff

@lesley22x leuk zo een eerste in de familie enzo! Alles nog nieuw en spannend....super leuk! Mijn dochter was ook de eerste voor alle opa’s en oma’s. Dit kindje is mijn vriend zijn 1e en ook het 1e kleinkind van mn schoonouders. En aangezien mijn andere 2 kids al wat ouder zijn voelt dit ook wel weer als nieuw hahaha. Heerlijk genieten gewoon ;).

2. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja heel lastig maakt niet uit hoe ik lig het blijft zeer doen
    Nu heb ik er noglast van in mijn heup en lies
    Gelukkig geen kramp in de kuiten

3. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Welkom!!

4. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Dames, fijne jaarwisseling! Nog ff en we gaan het derde trimester in.

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @Fluss1984 ja next direct ken ik en kan ik idd vanuit Spanje ook bestellen, heb er al regelmatig dingetjes besteld voor m’n zoontje! Ze hebben echt wel leuke dingen altijd vind ik. Maar nu durf ik niet meer zo goed want weet even niet meer hoe de maten precies vallen haha! En terugsturen is meteen weer zon gedoe (en duur-naar Engeland). Jané wordt hier idd heel veel verkocht, heb er weinig ervaring mee.
    Ja leuk is dat he met zon eerste kleinkind, alles nieuw en volop aandacht :) mijn zoontje was ook de eerste, inmiddels heeft m’n broer een dochtertje van alweer bijna 2 en nu dus de tweeling op komst!
    Meiden alvast een hele fijne jaarwisseling voor jullie allemaal! 2018 wordt een bijzonder jaar :) gek idee! Het komt allemaal steeds wat dichterbij! Ik ga nu op chill mode.. man brengt zoontje nu naar bed en dan heerlijk relaxen samen..

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Happy new year allemaal! Ons baby jaar :)

Original en Beyzam vinden dit leuk.
  7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Beste wensen nog!

Beyzam vindt dit leuk.
  8. Original

De beste wensen meiden! Dat het een fantastisch jaar mag worden.

Beyzam vindt dit leuk.
  9. lesley22x

lesley22x Lid

13 jan 2017
    42
    9
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Happy New Year en de beste wensen! :thumup:

Original en Beyzam vinden dit leuk.
  10. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    allemaal de beste wensen! Hopelijk gaat dit een mooi jaar worden voor ons. Hoe is het allemaal? Nieuwjaar overleefd? Ik heb al paar dagen last van mijn stuit/bil linker kant. Is dit een begin van bekkeninstabiliteit?

Original vindt dit leuk.
  11. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Allemaal een geweldig 2018!

Original vindt dit leuk.
  12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Thanks allemaal! @Beyzam ik heb dat ook soms, of gewoon last van mn onderrug een beetje. Misschien duidt het idd wel een klein beetje op de bekken, maar denk dat het ook wel normaal is, zolang je er niet heel erg last van hebt? Ik waggel ook al een klein beetje voor mn gevoel met lopen haha hebben jullie dat ook? Had ik met mn zoontje totaal niet, tot aan het einde niet! Vanmorgen naar de vk geweest, alles in orde! Ze zei wel dat ik op mn gewicht moest letten :eek: al 12 kilo aangekomen. Eigenlijk zie je het niet eens aan me ofzo, dus weet niet in hoeverre het ´erg´ is? Ik eet zoals altijd, misschien net ietsje meer ofzo.. snoep wel veel.. maar dat doe ik eigenlijk altijd. Hartjes geluisterd, zo leuk..! De onderste ligt met t kopje naar beneden en de ander zit als het ware op hem, met voetjes dus naar beneden.. De vk zei dat het best zo zou kunnen zijn dat ze zo blijven, dus ben benieuwd! Dat zou dan gunstig zijn voor een natuurlijke bevalling! Zij was niet bezorgd over het gewicht en het verschil, ze zei dat ze best een prima gewicht hadden voor een tweeling en dat het verschil ook niet zo erg is, zolang het niet veel groter blijft worden. Binnenkort de suiker test. X

Beyzam vindt dit leuk.
  13. Original

@Beyzam ik heb gelukkig (even afkloppen) nog nooit bekkeninstabiliteit gehad maar het klinkt niet fijn. Wanneer moet je weer naar de vk? Anders even horen.

@Meis28 fijn dat alles goed is! En mijn vk maakt zich totaal niet druk over gewicht. Als je maar niet afvalt. Ik zit nu op +4,5 en dacht dat het te weinig zou zijn maar ze zei dat de ene wat meer aankomt dan de andere. Als je slank bent moet je meer reserves kweken zei ze. Nu ben ik absoluut niet haha maar ik kon slecht eten door de misselijkheid tot 17 weken dus kwam ook niets aan. Dus zou me er niet druk over maken. Misschien minder snoepen ;) maar goed je draagt er wel 2.

Beyzam vindt dit leuk.
  14. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Allemaal gelukkig nieuwjaar!

Het waggelen herken ik ook wel. Lopen gaat nu ook wat moeizamer, maar niet heel pijnlijk.
    Gewicht hebben we het niet over bij de VK. Hoef ook nooit op de weegschaal te staan.
    Afgelopen weekend heb ik de baby denk ik voor het eerst gevoeld! Daarna dat gevoel nog wel meerdere keren gehad.

Over half uur weer naar de VK toe.

Meis28, NORAH1979 en Original vinden dit leuk.
  15. Original

@Mvp wat leuk! Dan wordt het vanaf nu alleen maar meer en harder. Hoe was het bij de verloskundige?

16. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Babykamer is besteld ik ben verliefd:oops::oops:

NORAH1979 vindt dit leuk.
  17. Original

Leuk! Heb je een foto?

Babylovebaby vindt dit leuk.
  18. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Fotoooo

19. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113

Bijgevoegde bestanden:

NORAH1979 en Beyzam vinden dit leuk.
  20. Original

Wat leuk @Babylovebaby en lekker veel ruimte in de kast ook! Moet je lang wachten tot je hem hebt?

Deel Deze Pagina