@Babylovebaby dat is even wat minder nieuws. Heel veel succes vanmiddag in het ziekenhuis! @NORAH1979 Leuk naar de babydump! Vond het heel leuk om daar rond te lopen en ook stuk goedkoper dan prenatal bijvoorbeeld. Jammer dat het een uur rijden is voor mij. Welk kamertje heb je op het oog ?
Voor ons is t een half uur, dus nog te doen. Maar wil 'm in t echt zien. Ook om te kijken of het kan op t laminaat wat we hebben liggen. Dat is grijs eiken en ik twijfel over de combinatie met de donkere kleur van het kamertje. Maar we nemen een stuk laminaat mee
Mooie meubeltjes . Hopelijk is het wat of slaag je voor andere meubels. Babydump bezorgt vrijdag bij ons alles. Ben heel benieuwd!
@NORAH1979 wat leuk! Toch fijn als je en een andere auto kan kopen en nog een kamertje. Wel een super lief kamertje! Mooie kleur!! Wij zijn voor wit gegaan haha. Heb je een lichte vloer? Babydump is leuk! Moet eigenlijk nog even een uitzetlijst zoeken Ben er een beetje uit. Weet vooral wel wat ik niet wil of toch niet gebruik haha maar er is wel een behoorlijk verschil qua assortiment vergeleken met 8 jaar terug. Sterke beentjes dus leuk!! Hier is hij ook af en toe behoorlijk in de weer. Denk dat hij een 5-sterren hotel aan het bouwen is haha @Babylovebaby jeetje, ik heb geen idee hoe het precies zit en moet zijn maar zoals je het verteld klinkt het niet zoals het moet zijn. Succes in het ziekenhuis!!!
Wel ff showen he? Bij mijn eerste had ik de babykamer ook al ruim van tevoren klaar. Het kamertje wat ik nu op t oog heb is pas vanaf 20 februari leverbaar.
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 15 april Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 22 april MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen 25 april Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 26 april Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 29 april Lucindalice - 5e kindje - Jongen Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen + Jongen Avdh - 27 jaar - 2e kindje - Jongen 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (10) | Meisje (9) | Verrassing (2) __________________________________ AFSPRAKEN Babylovebaby: 3 januari - Groei echo Meis28: 9 januari - groeiecho Original: 10 januari - Vk Meis28: 19 januari - controle Vk MVP: 22 januari - Controle VK Original: 27 januari - pretecho MVP: 12 februari - 30 weken echo Original: 14 februari - 30 weken echo, groei placenta Original: 2 maart - pretecho
@lesley22x je staat erbij, een meisje toch? Je onderschrift was roze dus op een meisje gegokt haha. we hebben ook een fb pagina als je wilt kan je daar ook bij.... zijn nu met 13 vrouw (geloof ik) @NORAH1979 ik moet zeggen dat wij ook niet erg snel zijn hoor als ik de vele kamertjes al voorbij zie komen. Volgend weekend gaan we behangen (Nouja schoonouders) en dan kunnen we de spullen erin zetten en klaar geloof ik haha We hebben wel de box vandaag neergezet. Wordt het toch wel wat ‘echter’ hahahaha
Ik ben weer thuis Het was wel iets kleiner maar niet zoals de vk het zei Over 2 weken weer een groei echo
@Original : bij mijn eerste had ik ook alles ruim op tijd klaar. Op 1 of andere manier heb ik nu meer zoiets van; ach, komt wel. Behang is vorige week besteld, dus even wachten tot t binnenkomt. Nu heb ik een handige vriend, dus die kan t er zelf tegen aan plakken. We hebben nu iig een kinderwagen en een wieg met matras en lakens en dekentjes, alleen nog een kruikje en de baby kan slapen. We hebben 6 pakjes in maat 56 en een pak luiers in newborn maat. Flesje zit in de babybox en voeding is zo gehaald mocht dat nodig zijn. Moet nog wel een kraampakket bestellen, maar volgens mij redden we het al aardig met bovenstaande. De box zal hier denk ik pas in de 38ste week opgezet gaan worden.
Ik ben weer thuis Het was wel.iets kleiner maar niet zoals de meting van de vk De meting van de 20weken echo Dan meting van ziekenhuis Dan meting vk Over 2 weken weer echo
Vanaf 34 weken kom ik zoiezo onder de gyn Maar mocht het dus zo zijn dat ze minder goed groeit kom ik eerder onder de gyn te staan
Gelukkig valt het mee. Wanneer krijg je weer echo? @NORAH1979 leuk kamertje! Die open vakken in de commode zullen wel leeggeruimd worden als baby eenmaal kan staan
Precies, bij mijn eerste was ik idd ook erg op tijd, de 2e al minder en nu heb ik zoiets van ‘Ohja.....’ ik heb nog geen idee hoeveel pakjes in welke maat ik heb haha heb wel 6 pakken maatje 1 luiers geloof ik (kwam een goede aanbieding tegen hahaha) en het kraampakket krijg ik van mijn verzekering. Anders even navragen of je die ook via de verzekering krijgt. Scheelt toch weer. Met het flesje en voeding denk ik er net zo over haha. Maar een bedje met/of alle toebehoren hebben we nog niets. Wiegje krijgen we te leen van Mn schoonzusje die 3 weken terug bevallen is dus dat scheelt. Ook geen idee of het opmaken nog steeds hetzelfde is als toen eigenlijk hahaha. Moet ik me nog even in verdiepen denk ik.
Fijn dat alles toch meevalt. Zat de vk er veel naast? Anders zou ik idd vragen of je al bij de gyn kan blijven. Scheelt ook een hoop stress want je maakt je toch zorgen. Maar gelukkig gaat het goed
Haha misschien wel ja. Een beetje ondeugend mag best van mij. Mijn eerste die is wat dat betreft zo braaf. Die heeft nog nooit iets overhoop gehaald