Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Haha wauw...jij bent echt lekker vlot. Leuk zeg.
    Ik hoop dit weekend alvast te kunnen laten zien hoe t eruit ziet met behang.
    Nu is t nog opslag haha

Bijgevoegde bestanden:

Babylovebaby vindt dit leuk.
  2. Original

Original Niet meer actief

@Freddel toch een positieve uitslag....hopelijk zet het niet door. Helpt veel rust nemen?? Of is dit onvermijdelijk?

@NORAH1979 haha er staat iig een wiegje in.... jullie ook aan de klus het weekend dus. Gezellig! Wij ook haha

NORAH1979 vindt dit leuk.
  3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    De artsen hebben het niet gehad over rust houden. Volgens hen kan eigenlijk niets een vergiftiging tegenhouden als t eenmaal komt. Ik moet er alleen zelf meer alert op zijn aangezien ik t vorige keer ook kreeg.
    Het is gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.

Beyzam vindt dit leuk.
  4. Original

Oké, positief blijven en inderdaad goed in de gaten houden. Hoe voel je je verder?

Babylovebaby vindt dit leuk.
  5. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Hahaha valt mee hoor:roflmao: babykamer moet nog geschildert worden (kozijn verwarming en plint)

De kamer hadden we 2 weken geleden besteld omdat er ook geen levertijd stond alleen dat er contact word opgenomen om een afspraak te maken, maar aangezien ik vaak hoor dat het rond de 6 weken duurt bezorging dus dacht als ik nu bestel en iets is niet goed heb ik nog speling haha
    Maar kamer word vrijdag dus geleverd
    En met de box stond 2 a 3 weken levertijd en vandaag werd het ineens bezorgd en had afgelopen zaterdag rond 4 uur besteld dus die waren heel snel haha:p

Beyzam vindt dit leuk.
  6. Jutje85

Jutje85 Lid

14 feb 2016
    12
    4
    3
    Hallo allemaal, ik zie dat jullie al een tijd met elkaar aan het kletsen zijn en dat het een gezellig groepje is geworden. Ik kom graag met jullie meekletsen als dat kan. Ik ben uitgerekend op 15 april en krijg een kleine meid. Heb al een zoontje van 1. Nog 13 weken te gaan voor mij. Wat gaat het hard!

Original, Mvp, lesley22x en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Gefeliciteerd en welkom.

8. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Pas goed op je zelf. Inderdaad veelste vroeg voor.

9. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jeetje het zit je niet mee zeg
    Kunnen ze verder niks doen? Want er zijn toch ook medicijnen die je bloeddruk verlagen?

10. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Bedankt voor jullie berichten meiden!

@Babylovebaby, Ik had in mn vorige zwangerschap inderdaad medicijnen toen mn bloeddruk te hoog werd. Voor nu vinden ze dat nog niet nodig. Als mn bloeddruk hoger wordt krijg ik wel weer medicijnen, maar dan moet je ook gelijk door de gyn worden begeleid en moet je medisch bevallen. Dus ik hoop dat ik dit kan vermijden, maar het is afwachten want je kan er zelf niets tegen doen. Ik heb 26 januari weer een controle bij de vk. Ik hoop dat mn bloeddruk dan iets lager is, of iig hetzelfde als nu. Als het wel weer te hoog is dan zal ik weer naar het ziekenhuis moeten voor nog een bloedonderzoek ed.
    Tot de 26e probeer ik het zo veel mogelijk los te laten. Ik let op alle symptomen en verder wacht ik af tot de volgende controle.

11. Original

@Jutje85 welkom! En gefeliciteerd.

@Freddel voel je je zelf wel prima? Hopelijk zakt het idd of blijft het hetzelfde.

Ik ben net bij de vk op controle geweest. Bloeddruk 100/62 en de kleine vertikte om zichzelf te laten horen. Dus ze moest even aan de ene kant van Mn buik drukken, krijgt ze me daar een schop.... :roflmao: die deed zelfs mij wel zeer haha. Moet over 2 weken alweer terug komen, dan prikken ze voor resus C. Vroeg al wat ze gaan doen als ik die antistoffen aanmaak, niets dus haha alleen in de gaten houden. :thumup: Prima. Stond met 10 minuten weer buiten. Heerlijk..... heb vannacht wel onwijs beroerd geslapen, wederom, dus vandaag even rustig aan doen. Badje is binnen, die even uitpakken. Zoonlief naar voetbal brengen en dan mijn babysite even bijwerken :)

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @Freddel het scheelt dat je een beetje weet waar je op moet letten geloof ik? Hopelijk blijft het voor nu voorlopig gewoon goed gaan! Het is zo vervelend omdat het wel steeds in je hoofd blijft hangen en je natuurlijk zorgeloos wil kunnen genieten..!

@Jutje85 welkom en leuk dat je mee komt kletsen!

Even mn verhaal kwijt hoor..Hier gisteren echo gehad en had deze keer weer de gyn die ons de eerste echo heeft gedaan met 12 weken (toen we erachter kwamen dat het een tweeling was). Aardige man en veel spraakzamer/legt wat meer uit. Heb wel 1,5 uur gelegen (gelukkig was ik dit keer alleen gegaan haha!). Verschil in groei tussen de twee was iets minder dit keer dus dat was prima, gewoon een redelijk normaal verschil zegmaar. Maar hij vond beide baby´s te klein voor het termijn.. Alles ziet er verder wel goed uit voor zover hij kan zien, hij heeft alles nagekeken, ook toestroom van de navelstrengen/placenta en dat was normaal. Hij weet dus niet precies hoe het komt dat ze klein zijn, kan ook gewoon zijn dat het kleine baby´s zijn zonder enig probleem oid. Ze zien me over twee weken weer, want dit moet goed in de gaten gehouden worden nu. Hij had het er zelfs over om, mocht de groei nog minder vooruit blijven gaan (groeicurve zitten ze op 7 of zoiets), een vruchtwater punctie te doen om te kijken of daar iets uit komt (dat wil ik echt niet!! :confused:).. maar voor nu was het nog wel okee, als het maar vooruitgang laat zien zeg maar. Ben wel geschrokken en voel me beetje rot ofzo. Heb de vk gebeld om te vragen of ik niet meer moet rusten, aangezien ik nog fulltime werk. Ze zegt dat in principe, omdat ik rustig werk heb, dit niet echt invloed op de groei zal hebben in dit termijn. Maar dat we even gaan kijken hoe de volgende echo is de 23e en dan verder bepalen hoe en wat. Anders kan ik altijd een gesprek aan gaan met de ha als het mij niet lekker zit, zodat ze me ziek melden. Ik wacht namelijk nog op wanneer mijn verlof in gaat (dat doet een extern bedrijf, ik kan dat binnen nu en 2-3 weken elk moment te horen krijgen).

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    UITGEREKEND april 2018

11 april
    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17

12 april
    Mery - 5e kindje - Meisje

13 april
    Coco - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

15 april
    Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje

21 april
    Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen
    Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen
    Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

22 april

MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

23 april
    Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen

25 april
    Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen
    NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

26 april
    Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing!

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen
    Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen
    Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

29 april
    Lucindalice - 5e kindje - Jongen
    Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje
    Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen + Jongen
    Avdh - 27 jaar - 2e kindje - Jongen

30 april
    Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing!

Jongen (10) | Meisje (9) | Verrassing (2)

MVP: 22 januari - controle VK
    Meis28: 23 januari - groei echo gyn
    Meis28: 24 januari - controle Vk
    Original: 27 januari - pretecho
    MVP: 12 februari - 30 weken echo
    Original: 14 februari - 30 weken echo, groei placenta
    Original: 2 maart - pretecho

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @Original wilde net vragen hoe het was, alles dus prima, fijn! Haha leuk is dat dan he als ze juist dan gaan bewegen, was hier afgelopen keer ook, de vk keek me aan van whoow......:roflmao:
    Ben wel nieuwsgierig naar de site die je noemt? Hier ook vaak slechte nachten, wordt bij elke keer omdraaien zowat wel wakker, babys beginnen vaak ook te bewegen wanneer ik wakker wordt..dan begint het gemaal over van alles en nog wat... haha :mad:

15. Original

UITGEREKEND april 2018

11 april

12 april

13 april

15 april

21 april

22 april

23 april

25 april

26 april

27 april

29 april

30 april

Original: 25 januari - vk bloed prikken/controle

16. Original

@Meis28 jeetje dat zal wel even schrikken geweest zijn. Wel fijn dat alles goed gecontroleerd is en de kleintjes het goed doen. En het verschil van de groei tussen de 2 dus minder is allemaal positief. Snap dat je schrikt als hij het over een vruchtwaterpunctie heeft. Hebben ze daar ook die testen zoals de Nipt? Hopelijk groeien ze gewoon lekker door en is alles over 2 weken prima. Kan je dat externe bureau niet bellen en uitleggen wat er aan de hand is en dan met het verzoek om jou aanvraag te versnellen of misschien kunnen ze wel gelijk al antwoord geven..... en gewoon doen wat voor jou goed voelt. Als dat ziek melden is dan moet je dat gewoon doen!! (Misschien niet leuk voor de collega’s of de baas maar je moet ook aan jezelf en de kleintjes denken). Herkenbaar van het draaien in bed en wakker.... drama hè! Ach nog een paar maandjes ;) hahaha.

Ik zal straks de babysite wel op fb zetten. Ik hield voor Mn dochter alles bij in een schrift en voor mijn zoon ook maar is best een werk met foto’s uitprinten en lamme handen van het schrijven krijgen enzo dus besloten een (besloten) babysite te maken en als de kleine er is na het geboorteverhaal deze op USB te zetten. Tja is toch de toekomst haha.

17. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    UITGEREKEND april 2018

11 april

12 april

13 april

15 april

21 april

22 april

23 april

25 april

26 april

27 april

29 april

30 april

Original: 25 januari - vk bloed prikken/controle
    Freddel: 26 januari - controle Vk
    Freddel: 20 februari - 30 weken echo

18. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik heb mijn afspraken ook weer even toegevoegd.

@Meis28 Wat heftig zeg! Hopelijk zijn ze over 2 weken iets meer gegroeid en is er niets aan de hand. Een vlokkentest hoef je niet te doen als je dat niet wilt he?! Dat is nog altijd je eigen keuze.
    Ik weet van mijn vriendin dat ze wel moest stoppen met werken en gedeeltelijk bedrust moest houden zodat haar kleintje ging groeien. Ze mocht dan steeds 1,5 tot 2 uur per dag iets doen en de rest van de dag alleen maar liggen. Dat heeft uiteindelijk geholpen en haar kindje is met een goed gewicht geboren. Ik zou het dus toch nog maar even bespreken met je vk of ha, en ook gewoon zeggen dat je er zelf nu veel zorgen over maakt.
    Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat met je twee mannetjes en dat ze nu goed gaan groeien!

Overigens weet ik dat het makkelijker gezegd is dan gedaan om je ziek te melden, want bij mij speelt het ook sinds maandag door mn hoofd. Doe je er wel verstandig aan om te blijven werken, of heeft het helemaal geen zin om te stoppen. Het blijft een lastige beslissing en je hormonen helpen ook niet echt:roflmao: Bij mij schommelen mn gedachten van de ene kant naar de andere kant, de hele dag door:rolleyes:

19. lesley22x

lesley22x Lid

13 jan 2017
    42
    9
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Original, dat klinkt leuk een babysite, ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je dat aangepakt hebt. Ik houd tot nu toe alleen het 9-maanden zwanger dagboek bij, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.

@Meis28 wel even schrikken lijkt me, als je zo’n bericht krijgt van de gyn! Goed dat je over 2 weken weer terug mag, ik ben benieuwd wat ze dan zeggen. En wat werken betreft vraag ik me inderdaad ook af of je bij dat externe bureau niet kunt aangeven wat jouw situatie is? Het zou fijn zijn als je zsm weet wanneer je verlof begint...

@Jutje85 welkom, leuk dat je mee komt kletsen!

Hier weer begonnen met werken na de kerstvakantie, jeetje wat vliegt de week dan zeg. Ik werk ook fulltime, maar ga wel minder werken als de baby geboren is.

20. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    @Freddel gelukkig geem tekenen van zwangerschapsvergiftiging, zou inderdaad wel veel te vroeg zijn. Hopelijk houdt je bloeddruk zich een beetje koest zodat je nog een tijd van de medicijnen af kan blijven.

@Meis28 fijn dat t verschil tussen de kleintjes niet groter is geworden. Was je zoontje ook aan de kleine kant? Zijn jij en je man groot?
    Vaak groeien kindjes ook met groeispurten, misschien dat ze even wat minder gegroeid zijn en dadelijk weer een spurt krijgen. Je voelt ze wel goed bewegen toch? Dat is meestal wel een teken dat ze voldoende bloed (en dus energie) krijgen. Kindjes die tekort komen gaan energie sparen en bewegen minder.

Ik ben extreem moe nu. De drukke weekenddienst is mij heel zwaar gevallen, vooral doordat ik daardoor 's avonds/'s nachts heel veel harde buiken heb gehad wat mij ook weer wakker hield. En dan idd t denken wat niet stopt, en dan baby die dduk wordt, dan weer plassen. Dus overdag veel te druk en dan heel slecht slapen, geen goede combi.
    Heb gisteren onze dochter naar mijn ouders gebracht voor 3 dagen zodat ik een beetje bij kan komen (ben morgen en vrijdag vrij), heb onderweg meermaals moeten overgeven dus met handdoek op mn schoot en bakje in de hand moeten rijden. Als ik zo moe ben komt de misselijkheid van de eerste maanden weer opzetten.
    Hopelijk kan ik vannacht wat beter slapen, hoef er iig niet vroeg uit morgenochtend.
    En afhankelijk van hoe ik me voel morgen wel of niet de babykamer schilderen...

Deel Deze Pagina