UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 15 april Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje Jutje85- 32 jaar- 2e kindje- Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 22 april MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen Lucindalice - 5e kindje - Jongen 25 april Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 26 april Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 29 april Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen + Jongen Avdh - 27 jaar - 2e kindje - Jongen 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (10) | Meisje (10) | Verrassing (2) __________________________________ AFSPRAKEN Meis28: 24 januari - controle Vk Original: 25 januari - vk bloed prikken/controle Freddel: 26 januari - controle Vk Original: 27 januari - pretecho Babylovebaby: 30 januari - groei echo vk Mery:30 januari. controle Vk Meis28: 6 februari - groeiecho gyn Jutje85: 8 februari - controle vk MVP: 12 februari - 30 weken echo Original: 14 februari - 30 weken echo, groei placenta Freddel: 20 februari - 30 weken echo MVP: 1 maart - controle vk Original: 2 maart - pretecho MVP: 15 maart - groeiecho
Woehoe vandaag even zeeman geweest En dit geshopt Dat boxpakje heb ik van minnie mouse En de badcape ook
Hihi, leuk. Heb ook nog wat dingen van feetje gescoord aan 3 halen 1 betalen, zo is het wel fijn shoppen
In winkeltje hier in helmond, ze hebben helaas geen webshop. En ook niet veel maatjes meer, t zijn beetje de laatste stuks van alles die ze nu uitverkopen.
@Meis28 oh dat is wel een verschil ja! Hopelijk kan je vk meer duidelijkheid geven want nu ben je met een naar gevoel naar huis gegaan. Lijkt me wel verstandig om te stoppen zodat ze kunnen groeien. Maar snap heel goed dat je dit graag gia zo een bureau wil doen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid morgen..... @Fluss1984 lekker integer dat ze die harde buiken niet vermeld heeft. Vooral omdat je in discussie zit met je werkgever, net wat je zegt nu lijkt het net of er niets was. Maarja ze houden je niet voor niets toch. Hoe voel je je nu? Leuk, feetje is een leuk merk. Ik ben ook dol op Noppies @Mvp fijn dat alles goed was. Heerlijk gevoel hè dat je de kleine voelt. Wordt vanzelf sterker @NORAH1979 las dat ze bij amazingkids.nl ook kortingen hebben.... misschien zie je daar nog wat leuks?? @Lucindalice gefeliciteerd met jullie dochter!! Hiep hiep hoera! Leuke dag gehad? Ik heb lesdag 1 achter de rug. Was wel weer even wennen om in de schoolbanken te zitten maar de leraar verteld leuk maar ben wel kapot pff. Gelukkig is het allemaal werktijd en draaien we (samen met een collega volg ik die opleiding) 1,5 a 2 overuur per lesdag. Dat x9 (9 lesdagen) is gewoon een werkweek aan overuren. Komt dat mooi uit, ga ik een week eerder met verlof Hahahaha. Kom er ruim overheen want draai een project wat voor 1 feb af moet zijn dus ben nog wel even zoet
Leuk leuk dat shoppen he!! Hier ook nog twee leuke vestjes gescoord, bij de Lidl toen ik daar een boodschapje chocolade deed nota bene haha! Volgens mij zijn ze voor meisjes maar vond ze hoe dan ook schattig, waren maar 7 euro per stuk. @Mvp wat fijn, alles dik in orde dus en leuk dat je de baby nu gewoon voelt. Bijzonder he? Ik wil graag wat vroeger met verlof omdat het een tweeling is en je dus veel meer kans hebt op een vroeggeboorte (vanaf nu kan er al elk moment ‘iets’ gebeuren in principe, denk het niet en ga er niet vanuit maar het is anders dan een eenling zwangerschap). En ook omdat ze dus klein zijn (althans iig een van de twee), en ik me toch soms afvraag/zorgen maak of ik niet nog rustiger aan moet doen. Al zeiden ze eerder al dat ik er zelf op dit moment weinig aan kan doen en heb een hele rustige baan ook dus ja.. of het veel verschil maakt.. maar krijg wel last van m’n rug nu van dat zitten achter t bureau en ben ook wel moe dag in dag uit 8 uur werken. Het scheelt dat m’n man nu Savonds altijd thuis is want als hij had moeten werken en ik er alleen voor stond met m’n zoontje dan was dat echt zwaar geweest! Baby’s hier trouwens in zittende houding met hoofdjes naar boven! Terwijl een tijd lang de grotere met z’n hoofdje naar beneden lag haha. Hoe liggen ze bij jullie? Voel dat nu wel die koppies bovenin
Wat leuke vestjes. Vind niet zo meisjesachtig hoor. Ik vind het knap dat je met een tweeling en een kind thuis nog fulltime kan werken. Wat jammer van de gewicht van de baby’s. Ik weet wel dat rust wel erg veel helpt met de groei van de baby in mamas buikje. Ik heb mij ziekgemeld. Ik moest stoppen van de gyno per direct ivm een placenta die vlakbij de uitgang lag. Moet eerlijk bekennen dat ik dit nu wel fijn vind. Ben ook echt toe aan rust. Kijken wanneer ik de oproep vN de bedrijfsarts krijg. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Even een praktisch vraagje: wat halen jullie qua jasje voor de baby? Een winterjas lijkt me overbodig, maar een dikker vestje bijvoorbeeld? En hoeveel kruikjes? Zou 1 voldoende zijn voor april?
Zeker niet meisjesachtig. Leuk juist! Ik heb ook een niet fysieke baan en baby zat elke keer qua groei op de middellijn. Tussen kerst en oud en nieuw vrij geweest en veel geslapen. En bij de laatste controle bleek mijnheer flink gegroeid en gaat naar bovenlijn. Dus ja, ik denk dat meer rust nemen best effect kan hebben.
@Meis28 leuk vestje inderdaad, ik vind her ook unisex. Snap dat t heel zwaar is met een tweeling; niet voor niets dat je hier in NL met 30 weken al op verlof mag. Hopelijk ziet dat bureau daar het alsnog in... @Beyzam nee het is effe slikken als je thuisgezet wordt, maar langs de andere kant geeft het okk wel veel rust omdat het niet jouw keuze is, het moet gewoon. Ik kom net van de gynaecoloog. Ik mag ook nog maar halve dagen werken, als het dan nog onrustig blijft moet ik stoplen. Ik ben er eerlijk gezegd wel blij mee, het is gewoon duidelijk nu en ik hoef mij niet schuldig te voelen, het is nu gewoon niet anders. Had nog mailtje teruggekregen van de bedrijfsarts (die had ik gisteren gemaild voor een afspraak), die geeft aam dat ik moet proberen om er met mijn leidinggevende uit te komen door afspraken te maken voor evt aangepast werk, meer pauzes, evt minder werken. Hahaha terwijl mijn leidinggevende nog geen knoop kan doorhakken of dat ik bv alle extra activiteiten (zoals onderwijs geven etc) mag laten vallen. Toch een klucht dit. Gelukkig is de gynaecoloog wel gewoon duidelijk... @NORAH1979 ik heb 1 dikker jasje in maat 56, maar onze dochter heeft eigenlijk de eerste 4-5 maanden nooit een jasje aangehad omdat je ze eigenlijk altijd lekker instopt onder dekentjes/voetenzak. Als je ze dan ook nog een jasje aandoet wordt het al snel veel te warm, zeker met de zomer die eraan komt als we bevallen zijn...
Hier ligt de baby trouwens met koppie naar beneden en al best diep ingedaald; ze konden daardoor het hoofdje niet meten maandag.
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 15 april Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje Jutje85- 32 jaar- 2e kindje- Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 22 april MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen Lucindalice - 5e kindje - Jongen 25 april Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 26 april Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 29 april Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen + Jongen Avdh - 27 jaar - 2e kindje - Jongen 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (10) | Meisje (10) | Verrassing (2) __________________________________ AFSPRAKEN Meis28: 24 januari - controle Vk Original: 25 januari - vk bloed prikken/controle Freddel: 26 januari - controle Vk Original: 27 januari - pretecho Babylovebaby: 30 januari - groei echo vk Mery:30 januari. controle Vk Meis28: 6 februari - groeiecho gyn Jutje85: 8 februari - controle vk MVP: 12 februari - 30 weken echo Fluss1984: 12 februari - gyn+groeiecho Original: 14 februari - 30 weken echo, groei placenta Freddel: 20 februari - 30 weken echo MVP: 1 maart - controle vk Original: 2 maart - pretecho MVP: 15 maart - groeiecho
Ik heb gewoon een dikker vestje gekocht als jasje. Ik had ook 1 kruik gekocht maar moet van de kraamzorg toch echt twee hebben. Ga nig 1 erbij kopen.
@NORAH1979 ik heb ook 1 dikker jasje. April is toch nog een beetje afwachten qua weer dus heb hem liever en al draagt hij hem maar een paar keer dan is dat ook prima. Maar voor uit het ziekenhuis (en dan zijn ze nog zo klein) wil ik hem wel goed aangekleed hebben. Ook ik heb maar 1 kruik gekocht. Hoor wisselende verhalen. Als de kraamhulp er perse 2 wil dan haal ik er nog wel 1 bij. @Fluss1984 fijn dat er nu duidelijkheid is geschept door de gyn! Nu hopen dat je leidinggevende ook gewoon hierin meegaat zonder te veel gedoe. Fijn zo een bedrijfsarts. Lijkt alsof hij er meer voor de baas zit i.p.v. onafhankelijk te zijn. Hoe het kindje ligt..... nog geen idee morgen weer controle bij de vk en bloed prikken voor reshus en zaterdag een pretecho. Dus hoor 1 deze dagen vast wel hoe het kindje ligt maar goed dat kan alle kanten op gaan zolang hij niet vast ligt. Mijn zoon lag met 39 weken nog letterlijk dwars. @Babylovebaby leuk van Mickey mouse. Heb je ook een bepaald thema in je hoofd of doekje gewoon alles wat je leuk vind? Want je kan natuurlijk ook Mickey in je box doen. Dag 2 van de opleiding zit erop en ik ben kapot. Pffff de schoolbanken in is toch wel weer even wennen. En dan het bulk huiswerk nog erbij, en werken. Wordt even aanpoten. Van het weekend zijn de kids bij hun pa en vriendlief heeft nachtdiensten dus ik ga helemaal niets doen (op de pretecho na). Merk wel dat ik nu meer verlang naar rust.... jullie??
Ik heb die van minnie haha Nee heb geen thema Boxkleed heb ik van woezel en pip alleen die boxspeeltjes vind ik niet leuk haha