Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    UITGEREKEND april 2018

11 april
    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17

12 april
    Mery - 5e kindje - Meisje

15 april
    Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje
    Jutje85- 32 jaar- 2e kindje- Meisje

21 april
    Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen
    Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen

22 april

MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

23 april
    Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen
    Lucindalice - 5e kindje - Jongen

25 april
    Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Jongen

26 april
    Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Verrassing!

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen
    Saona - 38 jaar, 3e kindje - Jongen
    Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

29 april
    Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje
    Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen + Jongen

30 april
    Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing!

Jongen (10) | Meisje (10) | Verrassing (2)

Meis28: 5 februari - groeiecho gyn
    Jutje85: 8 februari - controle vk
    MVP: 12 februari - 30 weken echo
    Fluss1984: 12 februari - gyn+groeiecho
    Original: 14 februari - 30 weken echo, groei placenta
    Original: 14 februari - controle vk
    Freddel: 20 februari - 30 weken echo
    MVP: 1 maart - controle vk
    Original: 2 maart - pretecho
    MVP: 15 maart - groeiecho

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Slapen nog niet super, val in de avond wel veel eerder in slaap omdat mijn buik (en mijn hoofd) nu rustiger is dus kan zo wat extra uurtjes meepikken, maar ik word ergens tussem 3.30 en 4.30 wakker omdat ik moet plassen en dan kom ik dus gewoon niet meer in slaap :confused:

Hoe een harde buik voelt, tja lastig uit te leggen :rolleyes:. Ik voel mijn buik meestal van onderenuit helemaal strak worden (voelt als een strakke band er rond of alsof er een zwaar gewicht op je buik drukt), als je er dan naar kijkt zie je echt die baarmoeder helemaal als een bol aftekenen en ook langs de buitenkant voelt het dan hard aan. Dit geeft ook druk op mijn blaas dus vaak krijg ik ook t gevoel dat ik heel erg moet plassen. En dat houdt dan 1-2min aan en dan zakt het weer weg.
    Het kan idd zijn dat je het nooit gehad hebt; de ene barmoeder is prikkelbaarder dan de andere ;)
    Op zich is het niet pijnlijk of zo, maar ik voel het wel zodat het mij wakler houdt. En al helemaal als ik erdoor naar de wc moet ;)

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja ik denk dan dat het idd een harde buik is want ik voel dan wat jij zegt, dat er iets helemaal hard wordt binnenin mijn buik, trekt dan een soort van samen. Alsof er een ballon ineens heel hard opgeblazen wordt. Het duurt maar even, denk een halve minuut. Niet pijnlijk idd!

4. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    @Original Geen idee of dat niet eerder moet. De verloskundige die het bloed afnam zei dat wanneer de baby positief zou zijn ik de eerst volgende afspraak dan een prik zou krijgen. En dat is dan met 30 weken zwangerschap.

@Meis28 Wat fijn dat je nu eerder een afspraak hebt! En dat het een andere is dan de vorige keer. Man kan misschien wel een beetje raar zijn, als hij maar niet zo nonchalant is als die van de afgelopen keer. Dan kom je in ieder geval met een fijner gevoel thuis.
    Bekkenpijn is bij mij voornamelijk steken in de liezen en achter het schaambot. Op 1 been staan, met bijvoorbeeld broek of sokken aantrekken is bijvoorbeeld heel erg pijnlijk. Daarnaast in bed liggen zonder kussen tussen mijn benen, in de auto stappen, onverwachte draaibewegingen.
    Soms heb ik ook eens een wat stijver gevoel, dat is voornamelijk als ik een tijd gezeten of gelegen heb. En een branderig gevoel komt ook af en toe voor, die pijn is echt onuitstaanbaar. De fysio vertelde dat het branderige gevoel een teken van overbelasting is. Ben een paar weken hier mee door gegaan, maar ga nu echt rustig aan doen.
    Al wat afspraken/werkzaamheden moeten afzeggen voor komende week, met pijn in het hart.

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @Mvp oh dat klinkt heel vervelend zeg! Nee zo erg heb ik het niet. Alleen soms dat stijve gevoel, alsof ik vreemde bewegingen gemaakt heb zegmaar en de dag daarna er last van heb :D
    Over die resus bloed test, ik weet eigenlijk niet hoe dat hier zit, kan het me niet herinneren. Of is dat alleen als er aanleiding voor is oid?
    Vanavond na het werk weer zwangerschapscursus en morgen heb ik lekker een dagje vrij genomen! Ik krijg ook twee uurtjes een poetsvrouw dus hoef ik niets te doen qua poetsen voor de mannen zondag avond weer terug komen. Heb me die luxe even gepermiteerd haha..! Ik ga dan ondertussen bezig met kasten opruimen etc dus wat dat betreft alsnog genoeg te doen hoor. Zijn jullie er allemaal al uit over de naam? Hier nog steeds niet echt! En geboortekaartje? Ik ga eentje kiezen als ik verlof heb. Heb al wel wat leuke gezien.

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Bloed prikken moet alleen als je zelf een negatieve bloedgroep hebt; dan kijken ze wat de baby heeft. Als de baby positief is zou je bij een volgende zwangerschap antistoffen kunnen hebben tegen de baby. Om dat te voorkomen zou je dan prikjes moeten krijgen.

Vanmiddag komt onze mogelijk nieuwe poetsvrouw kennismaken. We hadden er eentje, maar die is enkele maanden geleden met de noorderzon vertrokken (incl sleutel en vooruitbetaling :mad:).

Wij zijn er ook nog niet uit met de naam. We hebben wel een paar namen die we leuk vinden, maar helaas geen wauw gevoel. En de naam die wij het leukste vinden is een top 20 naam, ik vind dar geen probleem maar vriend weet het niet zo goed...
    Geboortekaartjes heb ik al gekeken, maar dan voornamelijk voor nameninspiratie op te doen ;)

7. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Geboortekaartje gaat een vriendin ontwerpen voor ons. Als het goed is komende vrijdag. Ben heel benieuwd!

Wat naam betreft waren we er heel snel uit. Een naam uit de top 10 zelfs, maar dat maakt ons niet uit. We kennen niemand met die naam en dat vond ik vooral belangrijk, naast dat we hem beide mooi vinden :).

Meis28 vindt dit leuk.
  8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Precies, belangrijk is dat je m zelf mooi vindt! Al is het misschien een beetje lastig omdat je dan nadenkt over het feit van: misschien zijn er wel veel meer kinderen in zijn/haar omgeving met dezelfde naam straks. Maar ja, dat weet je niet :) Ik hou zelf niet zo heel erg van die zelfbedachte namen, die je tegenwoordig zoveel hoort.. dan heb ik liever een doorsnee naam denk ik! Voor 1 van ons kindje wil ik graag de naam Benyamin (is ook Arabisch dus heb ik geluk mee!). Volgens mij vond mijn man het goed, haha hij is er altijd zoo onduidelijk over. Andere naam dus nog niet over uit.. :)
    Bah ik ben echt niet vooruit te branden, zoo moe, en zoooveeeel zin in een klein dutje! Net een lekker stuk taart voor mezelf gekocht voor vanavond :roflmao: Jullie nog bepaalde cravings?? Hier niet echt eigenlijk, al heb ik wel voorkeur voor bepaalde dingen en bepaalde dingen juist weer minder, maar niets bijzonders. Blijf zoute friet met mayo lekker vinden hahaha

Beyzam vindt dit leuk.
  9. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ik ben verliefd:oops::oops:

Bijgevoegde bestanden:

Beyzam vindt dit leuk.
  10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Haha, staat haar naam er op?
    Dat wordt het eerste setje neem ik aan? ;)

Babylovebaby vindt dit leuk.
  11. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Haha jaa haar naam staat daar
    Klopt is het geboorte pakje haha

12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Pfff vandaag thuis met dochter, ze is weer extreem vermoeiend, niets is goed. Wil ze bumba kijken, zet ik dat op gaat ze gelijk met de tablet gooien. Ze heeft toch al wel een halve mandarijn op vandaag (daarstraks bij de AH), alle eten gooit ze op de grond. En dan krabben/knijpen als ze haar zin niet krijgt natuurlijk (chocola, paracetamoldrank). En na een half uur middagslaapje alweer gewekt door de postbode met een pakketje voor de buren, as usual...
    Zucht...

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh bah af en toe...!!

14. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Wat leuk zijn de pakjes. Had ik eerder ook gezien toch?

Babylovebaby vindt dit leuk.
  15. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dag dames, ik had vandaag controle bij de gyn. Ivm bloedverlies afgelopen keer. Alles was goed met de baby. Lengte was precies op termijn maar gewicht liep al aardig voor. Hij was al 1230 kg. Maandag heb ik gesprek bij de bedrijfsarts om te kijken of ik toch wat minder kan werken en eerder met verlof kan. Ik hoop dat we een goede deal kunnen sluiten. In week 32 opnieuw afspraak en wordt er ook naar mijn bm gekeken. Hoofdje lag inmiddels al naar beneden. Ik had al wel twee dagen lang erg veel steken in mijn vagina. Denk dat de baby al begint in te dalen

16. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Wat namen betreft hebben wij al een naam en noemen de baby al met zijn naam. Wij hebben een turkse naam voor hem.

Meis28, Original en Babylovebaby vinden dit leuk.
  17. lesley22x

lesley22x Lid

13 jan 2017
    42
    9
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de naam al, eigenlijk al vanaf het prille begin. We waren er snel over uit, super fijn! Alleen heb ik me wel al een keer BIJNA versproken bij mijn schoonouders, terwijl we de naam echt graag geheim willen houden tot ze geboren is :eek: Dus nu proberen we haar vooral niet meer bij de naam te noemen als we er samen over praten, veel te bang om me weer te verspreken :roflmao: Ik heb een vriendinnetje die een drukkerij heeft, dus zijn gaat ons helpen met ontwerp en drukken van het geboortekaartje, das wel echt fijn!

Cravings heb ik ook niet echt, alleen savonds op de bank super vaak trek in een bakje melk met van die chocopops, terwijl dat eigenlijk ontbijtspul is :p Heel apart, maar das ook echt het enige.

Laatste nieuws hier is dat wij deze week (vrij onverwacht) een huis gekocht hebben! Twee straten verderop van waar we nu wonen, we waren gelijk allebei verkocht en zijn er superblij mee. 1 juni krijgen we de sleutel, dus dat wordt verhuizen met en baby :D

Original, Beyzam en Babylovebaby vinden dit leuk.
  18. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Klopt
    Vandaag binnen gekomen, die ik eerder had laten zien was iets anders

Beyzam vindt dit leuk.
  19. Babylovebaby

1 dec 2015