Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Original

Original Niet meer actief

@Fluss1984 wat was die site ook alweer van dat winkeltje met wafelstof spullen? Dacht dat ik hem opgeslagen had....niet dus

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Kiromi :)

Original vindt dit leuk.
  3. Original

Dank je wel! Ga weer even neuzen..... haha

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Voor wie nog grotere dingen nodig heeft die (bijna) nooit in de sale zijn (zoals kinderwagens, stokke stoelen etc); bij prenatal is het komend weekend 15% korting op alles.

5. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jaa inderdaad het is afwachten meer kan ik nu niet doen
    Jaa het is ook wel een beetje gek hoor maar wel leuk tenminste dan kan je echt aftellen
    Haha jaa wie weet ik hoop het voor je:rolleyes:

6. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja inderdaad, morgen vso en uitslag van het bloedonderzoek
    En echo maar weerafwachten
    1 maart ook afspraak bij de verloskundige we gaan rustig door

7. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Had je in t begin van de zwangerschap ook niet een zwarte vlek op de echo zichtbaar?

8. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Klopt alleen die was later weg
    Ik had met 11 weken bloedverlies

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok spannend, even afwachten wat daar uitkomt! Maar gelukkig was verder alles goed! Waarom plannen ze de keizersnee eigenlijk zo ‘vroeg’?

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik ben echt zo uit m’n doen, vanavond echt zitten janken! Had om 6u afspraak bij de ha, zoontje mee en t liep onwijs uit dus dat was al irri. Maar daar kwam haar bericht dat ze me pas met 34 weken verlof kan geven!!!!! Excuse me?!?! Dan kan ik allang aan het bevallen zijn!! Ik schoot meteen vol daar en stamelde nog wat van: ik heb last van m’n rug. Maar dat kwam er niet meer zo duidelijk en overtuigend uit, we hadden het namelijk over verlof (ik had namelijk een papier van haar nodig voor dat externe bureau waar ik opnieuw verlof heb aangevraagd en over paar dagen bericht van krijg). En tegelijkertijd kwam ik omdat ik dacht, als ik klaag over lichamelijke ongemakkelijkheden dan meld ze mij ziek! Maar niet dus! Zo makkelijk is het niet! Ik baal zo ik kon alleen maar huilen, dit moet ik dus nog drie volle weken volhouden en mijn moeder komt, dan heb ik dus geen moment alleen met haar! Hoe kan ik dan m’n huis klaarmaken etc etc bleghhhh ik zit er echt doorheen. Nu afwachten dat dat externe bureau alsnog wat voor me doet, weet ik over paar daagjes.. en zo niet, vrijdag bij de gyn misschien maar beetje liegen (al vind ik dat heel vervelend en juist daar, degene die het dichtste bij je zwangerschap staat). Misschien dat hij/zij mij dan kan ziekmelden tot mijn officiële verlof in gaat :(( het is a alweer 23:15 en morgen weer de hele dag werken, Savonds alleen met zoontje elke dag en hij slaapt ook nog eens mega laat omdat hij nu weer middag dutje op de creche doet. Aaargh. Sorry klaag modus uit, oogjes toe..

11. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja inderdaad
    Rond de 37weken is als mijn galzouten niet goed zijn
    En 38weken doen ze omdat je meestal dan nog goed zit en de bevalling nog niet begint

12. Original

@Meis28 jeetje snap dat je even van de rel was door dat nieuws!! Als je uitgaat van verlof met 30 weken en er dan ineens gezegd wordt met 34 weken..... hopelijk krijg je wel goed nieuws van het bureau. Maar als je je ziek meldt dan krijg je minder tijd erna?? Want ik zou me anders gewoon ziek melden als het niet gaat. Soms is huilen echt wel even lekker hoor, gewoon laten gaan.....

Hier plafonddienst pfff wat een drama! Lig al 2 uur wakker en heb nu dus ook trek en dorst. Zo maar even naar beneden. Hele huis ligt in diepe rust gelukkig

13. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Oh @Meis28 wat is dat kl*te zeg, snap dat je er emotioneel door bent. Maar als het niet meer gaat dan gaat het niet meer, dat snapt iedereen toch wel in jouw situatie. Desnoods idd beetje aandikken, dat je niet meer slaapt, dat je buik onrustig is, rugklachten, hoofdpijn weet ik veel. Gelukkig staat je werkgever achter je. Hoop dat je van dat bureau alsnog op zeer korte termijn mag stoppen, en anders gewoon voor jezelf en die kleintjes kiezen hoor!
    Dikke knuffel

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja.. en ben nog steeds echt gewoon verdrietig en uit mijn humeur! Vooral omdat mijn moeder zondag komt, als ik dan hele dagen werk, wat hebben we er dan aan? Had er zo op gerekend dat we lekker de tijd hadden sochtends terwijl mn zoontje naar de creche is en dat we gewoon van alles in huis zouden kunnen doen, daarnaast ook wat gezelligs etc.. Nu is het de hele dag dus weg en s avonds is mijn zoontje ook gewoon thuis bij ons en papa aan het werk dus dan kom je nergens aan toe. Ik had echt gedacht dat ik rond deze tijd wel zou kunnen stoppen. Ik ga sowieso vrij vragen, al zijn het bijv twee hele dagen en twee halve oid, wil namelijk ook weer niet alles nu opmaken omdat ik het natuurlijk straks aan mn verlof wil plakken :(

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja heb je ook helemaal gelijk in.. ik wacht even op antwoord van dat bureau, hopelijk heb ik dat vandaag of maandag ofzo.. al ben ik al bang voor een negatief antwoord. Heb bedacht dat ik vrijdag bij de gyn ook kan proberen, gewoon alles wat aandikken, last van mn bekkenbodem en mij gestresst voelen, niet kunnen slapen etc.. maar dat is dus vrijdag pas en mn moeder komt nu zondag :(

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Heb ook al bedacht mn werkgever te vragen of ik minstens parttime kan doen nu, zou hij geen punt vinden, maar het probleem is dat ik dan straks mijn verlof ook parttime betaald krijg en dat is gewoon de helft van wat ik nu krijg, dat is ook niet echt wat ik wil...scheelt een hoop..! grrrr

17. lesley22x

lesley22x Lid

13 jan 2017
    42
    9
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Meis28 kun/mag je je niet gewoon een week ziekmelden?! Al is het alleen de week dat je moeder er is, dan heb je die tijd tenminste samen! Dit vind ik echt geen manier van doen, zeker omdat je twee kleintjes meedraagt! Ik hoop dat er toch snel een positieve oplossing komt, je hebt wel wat meer rust verdiend nu ;)

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat ga ik wel doen denk ik idd, ik moet dan gewoon iets verzinnen bij de ha.. en doen alsof ik echt ergens heel erg pijn heb (onderrug oid). Ik vind het zo sneu voor mn moeder en mezelf dat ik dan gewoon al die tijd aan het werk ben! Als zij niet zou komen zou ik ook erg balen want ik ben er gewoon nu klaar mee, het is toch echt anders met een tweeling. Het is gewoon vermoeiend die 40-43 uur per week en dan ook nog de zorg voor mn zoontje. Maar had er gewoon op gerekend van, nou, dan ben ik 30 weken, dan zal ik toch wel een keer klaar zijn. Moet ook alles nog voorbereiden, wat als ze toch ineens vroeger komen en je hebt nog niks klaar. Oh sorry dames ik klink heel negatief haha maar ben echt uit mn doen

19. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Meld je ziek. Echt, het wordt tijd dat je je rust gaat pakken en gaat voorbereiden op wat komen gaat. Kans is nu eenmaal heel reëel dat je de 40 weken niet gaat halen.

En je hoeft lijkt me niks te verzinnen toch? Als je aangeeft dat t fysiek niet meer vol te houden is de vermoeidheid je nu opbreekt is het jouw goed recht om je ziek te melden.

20. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    @Meis28 iedereen snapt dat het klaar is met werken. Beetje vervelend om klachten te gaan aandikken, maar als ze t anders niet snappen is er weinig aan te doen. Zeg dat je klachten krijgt van je bekken (lees over bekkeninstabiliteit), dat je menstruatiegevoel hebt of zo (dreigende vroeggeboorte), niet meer slaapt etc. Allemaal dingen die ze niet kunnen checken met onderzoeken, maar wel redenen om rust te nemen.
    Nu parttime gaan werken moet je zeker niet doen als dat financiele gevolgen heeft, daar krijg je spijt van. Daarbij vind ik dat je het al heel netjes gedaan hebt met je fulltime icm zwangerschap en al een kindje.

Original en NORAH1979 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina