Dankjewel lovely.. dat gaan we zeker doen! We zijn allebei mensen die erg van het genieten zijn, dus we pakken ieder momentje. En stiekem samen fantaseren over de beeb is ook niet vervelend natuurlijk
Veel plezier met je bruiloft! Heb jij ook dat je aan het einde van een drukke dag zon zeurend / opgeblazen / gespannen gevoel in je buik hebt?
Precies, samen je momenten pakken en genieten van de kleine dingen. Ik heb afgelopen weekend een erg druk weekend gehad. Toen ging het wel maar vandaag is mijn buik echt aanwezig. Staat echt helemaal strak en behoorlijk opgezet. Hopelijk gaat het weer wegtrekken. Ze zeggen dat bij een 2e zwangerschap de buik eerder groeit nou ik ben benieuwd.
Je kunt eens kijken op www.babywatcher.com daar kun je zelf een echo apparaat huren Heel veel kracht en sterkte
Net even gekeken en kan niet echt iets vinden.. vaak zijn die dingen ook erg duur en omdat mijn moeders hospice ook niet vergoed word houden we weinig over. Maar ik denk dat zoiets wel te realiseren is met stichting doe een wens.. ik ga ze eens een mailtje sturen! Kan toch niet slapen nu met dat opgeblazen gevoel Haha.
Het kost voor 3 dagen 59,- en dan kun je 9 echo's maken... Ik hoop dat stichting doe een wens je kan helpen... Zorg goed voor jezelf
Meen je dat? Maar is dat ook voor een inwendige echo? Want het is dan nog wat te vroeg voor een echo via de buik denk ik en ik ben bang dat ik daarop niet kan wachten maar Wat goedkoop! Ik hoorde vandaag dat dat echt 2000 euro kostte of zo! Ik kon het niet zo goed vinden op de site trouwens waar heb je op geklikt?
Sorry is idd een uitwendige echo,sorry Ik heb op bestel geklikt,( had het voorbij zien komen in de Vlog van Kelly caresse...)
Je had me de verkeerde link gestuurd Hihi . Maar had hem al gevonden. Jammer dat hij niet voor een prille zwangerschap is , anders had ik hem zeker besteld! Bedankt voor het meedenken
Goedemorgen! Moe ben ik. Ik was gisteren zo kapot dat ik om 20.45 naar bed ben gegaan terwijl we bezoek hadden, maar door t lawaai en doordat onze dochter verschillemde leren wakker werd ben ik pas rond 1u in slaap gevallen. En om 5.15 weer wakker, arghhh! Vanochtend lekker zitten kokhalzen op de pindakaas, die doen we niet meer
Goedemorgen allemaal. Hier goed uitgerust opgestaan alleen mijn dochter werkt niet mee. Heel vermoeiend. De pot pindakaas verdwijnt dus verder de last in @Fluss1984
Goedemorgen iedereen! Welkom nieuwe meiden en proficiat . @Leeuwinnetje22 wat een heftig en aangrijpend verhaal zeg! Knap en sterk van je om het te vertellen. Maar het lijkt me zo dubbel ook voor jullie. Hoop dat jullie nog wel van de momenten kunnen genieten en ik wens je veel sterkte. Dikke knuf. Hier vanochtend weer wakker geworden met grieperig gevoel en zware benen. Krijgt met moeite die capsules weg dingen zijn best groot. Wil vanmiddag nog mijn laatste kv test doen en morgen cb digitaal weet alleen niet of het hopelijk 3+ gaat aangeven omdat ik volgens mij donderdag pas 5wkn ben. Fijne dag allemaal !
Goedemorgen. Hier hondsberoerd van de misselijkheid. Gisteren vaak naar de wc gerend en kokhalzen maar er kwam niks uit. Voor de rest is alles teveel : geuren, geluiden, licht, beweging. Koken is verschrikkelijk. Net heel rustig een appel gegeten maar voel me niet beter helaas.
Ik had Mama Apps en Glow, maar vond de eerste fijner qua navigatie. Had het alleen gebruikt als ovulatie tracker. Kon dan bijv. oploop van cervixslijm invoeren of temp, aantal keren klussen etc. Heb er sindsdien niet meer naar gekeken maar het is best een uitgebreide app, ook tijdens zwangerschap.
Ik heb mijn verwijzing voor het ziekenhuis binnen. Daarnet gebeld, ze wilde een eerste echo inplannen voor 10.5 weken. Met veel aandringen heeft ze'm op 9.5 weken gezet omdat er eerder niets te zien zou zijn, wat een onzin! Bij de eerste kreeg ik zonder iets te vragen een echo met 6 weken... De datum komt overigens ook niet goed uit, mijn vriend gaat die avond voor 4 dagen naar het oktoberfest dus als het niet goed is ben ik al die dagen alleen. Straks toch nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg...
Maar goed dat je voet bij stuk hield! Bij de eerste had ik met 7wk ook al de eerste echo met hartje. Is dit een nieuw beleid tegenwoordig vanaf 9+ wkn 1e echo?