Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Ben benieuwd: Willen jullie tzt weten wat het geslacht is van de baby?
     
  2. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Fijn dat je dochter het zo goed doet @Robijn89 en dat ze gewoon een normaal leven kan leiden!

    Mooie testen @nony en @Sherra !! Die zijn echt duidelijk al! Ik heb nog tuurstreepjes :rolleyes:

    En @Tiarah ik wil zeker weten wat het wordt! Ik wil denk ik met 14 weken een echo inplannen! En jij?
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Wij willen het geslacht ook graag weten. Bij mijn dochter met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen.
     
  4. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

    15 april

    16 april

    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

    17 april

    18 april

    19 april

    20 april

    21 april

    22 april


    23 april

    24 april
    Tiarah
    - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

    25 april

    26 april

    Solidgold-
    28 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje
    Sherra -
    32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje

    27 april

    28 april

    29 april

    30 april




    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

    __________________________________________________ ________
    AFSPRAKEN
    Robijn89: 23 augustus - Vroege echo[/QUOTE][/QUOTE]
     
  5. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Leuk weer zo'n lijst :) Heb nog nooit meegekletst met bevallingslijst maar het is al een gezellig clubje! Hopelijk kunnen nog meer dames aanschuiven.
    Volgens een online calculator zou ik de 26e uitgerekend zijn maar ik durf eigenlijk ook niet met zekerheid te zeggen wanneer ik precies ei had.

    Ik heb in de lijst maar j/m gezet, wij willen het geslacht ook graag weten alleen blijft het wel een verrassing voor de buitenwereld :D.

    @Tiarah ik zie er ook nooit uit 's ochtends hoor daarom vond ik het ook apart dat vriendlief zei van wel :roflmao:

    Ik zat er al wel aan te denken om de vk te maar ben officieel nog niet op nod. Denk dat ik eerst daar op wacht. Wil morgen en van het weekend nog een test doen.
    Vooralsnog geen kwaaltjes, enige wat me achteraf wel opviel was (sorry detail) afscheiding. Sinds ei kurkdroog.
     
    Tiarah en Solidgold vinden dit leuk.
  6. Cynnie1980

    4 dec 2015
    6
    4
    3
    NULL
    NULL
    Mag ik ook meekletsen? :) Wij verwachten ons tweede kindje op 19 april! Ik heb al een dochtertje van 17 maanden rondkruipen ;) Ik heb (nog) geen klachten! Maar het is allemaal nog maar pril. Ik heb zaterdag 2x een test gedaan en beiden waren positief.

    Groetjes
     
    Sherra, Tiarah en Solidgold vinden dit leuk.
  7. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ohhh voel me belabberd... misselijk
    En dat op mijn werk...blegh
    Wil lekker op de bank liggen...:oops:
     
  8. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Ik wacht denk ik nog 1/2 weken en dan ga ik een vroege echo inplannen. Als dat allemaal goed is ga ik de vk bellen. Weet alleen nog niet welke want degene die ik vorige keer had bestaat niet meer! Wat vinden jullie belangrijk? Mijn vorige was heel onpersoonlijk, ze vroegen elke keer 'wat krijg je ook alweer?' Dus ik wil deze keer misschien wel naar een wat meer kleinschalige kijken.
     
  9. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    ah getver dat is niet fijn.. Wat voor werk doe je?
     
  10. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

    15 april

    16 april

    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

    17 april

    18 april

    19 april

    20 april

    21 april

    22 april


    23 april

    24 april

    Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

    25 april
    Solidgold- 28 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje

    26 april
    Sherra -
    32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje

    27 april

    28 april

    29 april

    30 april




    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

    __________________________________________________ ________
    AFSPRAKEN
    Robijn89: 23 augustus - Vroege echo
     
  11. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Oeps ik heb mijn uitgerekende datum verkeerd berekend! Ik heb mezelf even verplaatst :D
     
  12. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Ik wil het niet weten, mijn man wel :)
    Bij de eerste wisten we het niet, bij de tweede wel en ik vind het stiekem wel heel spannend om weer niet te weten wat het wordt. Het is zo leuk om erover te speculeren en om namen te kiezen enzo.. Ik heb mijn man bijna zover dat hij het ook niet wil weten :rolleyes:
     
  13. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Sterkte!
     
  14. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom!
     
  15. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Gezellig clubje zo!
    Ik zat bij mijn dochter ook in een zwangerschapsclubje en klets daar nog steeds. Zijn een hecht groepje geworden, erg leuk!

    Sterkte Nony. Erg vervelend. Hier ook flink misselijk maar heb gelukkig nog vakantie.

    Welkom en gefeliciteerd Cynnie1980!
     
  16. Antoinet1

    Antoinet1 Lid

    15 mrt 2015
    58
    4
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, mag ik hier ook mee komen kletsen? Het is allemaal nog erg pril maar het voelt goed! Mijn NOD is pas donderdag maar afgelopen zaterdag de eerste (tuur)test gehad (sensitest extra gevoelig). De kv 2v5 test is van gisteren en morgen ga ik weer testen. Vanaf zaterdag al een kramperig gevoel alsof ik ongesteld ga worden maar toch net iets anders. Achteraf was mijn eerste symptoom het levendig dromen, echt al vanaf donderdag en nu nogsteeds. Ik droom anders zo goed als nooit, zo gek!

    Ik ben bijna 26 en heb een dochtertje van eind november. Bij haar hebben we een geslachtsbepalende echo laten doen met 17 weken, misschien dat we het deze keer eerder doen. Voor nu lijkt dat nog heeel erg ver weg, ik hoop heel hard dat het allemaal goed mag gaan. Ook voor jullie allemaal!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Sherra en Tiarah vinden dit leuk.
  17. Antoinet1

    Antoinet1 Lid

    15 mrt 2015
    58
    4
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

    15 april

    16 april

    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

    17 april

    18 april

    19 april

    20 april

    21 april

    22 april


    23 april

    24 april
    Tiarah
    - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

    25 april

    26 april

    Solidgold-
    28 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje
    Sherra -
    32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Antoinet1
    - 25 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje

    27 april

    28 april

    29 april

    30 april




    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

    __________________________________________________ ________
    AFSPRAKEN
    Robijn89: 23 augustus - Vroege echo[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
     
  18. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Hoi Antoinet, gezellig! Mooie test, ben benieuwd hoe die van morgen eruit ziet :)
     
  19. Antoinet1

    Antoinet1 Lid

    15 mrt 2015
    58
    4
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voor de termijn opzich wel ja, Ik hoop voor dit weekend op een echte knaltest!

    @Robijn89 jij hebt een ook een dochtertje van nov. 2015 zie ik, leuk! Eerste helft van november dan denk ik? Ik zat toen in groepje voor de 2de helft, ook nogsteeds leuk contact mee! Je hebt wel een heftige voorgeschiedenis zeg, hoop heel hard dat alles goed mag gaan nu. En gelukkig gaat het met je dochtertje nu goed.
     
  20. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!

    Hier lopen de testjes mooi op, ben nu 10/11 dpo. Ik ben ook al enkele nacjten levendig aan het dromen. Wat heel gek is, is dat als ik zwanger ben ik ook in mijn droom zwanger ben. Dat had ik vorige keer ook, en nu sinds enkele nachten ook.
    Ben wel al behoorlijk.misselijk bij momenten, vorige keer had ik dat pas vanaf 6 weken. En vorige keer had ik het ijskoud, nu heb ik opvliegers.

    Wij willen ook wel weten wat het wordt. Ik heb zelf best veel echo's gemaakt dus kans is groot dat ik het toch wel zie.
    En ik vind het ook veel te leuk om het te weten :p Ik heb niet zoveel geduld, dat blijkt wel uit de hoeveelheid zwangerschapstesten die ik al heb versleten :p

    Ik heb de VK nog niet gebeld. Vorige zwangerschap was ik onder controle van de verloskundige in het ziekenhuis (zonder medische indicatie), en ik ben een beetje aan het twijfelen wat ik nu wil. Omdat ik zelf zo'n 100 bevallingen in het ziekenhuis begeleid heb heb ik wat teveel gezien waardoor ik niet thuis wil bevallen, en het liefst ook bewaking wil. In het ziekenhuis krijg je ook meer echo's dus dat is ook altijd leuk, en omdat ik in het ziekenhuis werk is het wel lekker handig met de controles tikdens werktijd. Langs de andere kant ben ik vorige keer heel snel bevallen (in 1uur tijd vam 3 naar 10cm), dus ik ben een beetje bang dat ik t ziekenhuis niet haal. En de dames van de verloskundigenpraktijk hier in de wijk die mijn kraambed hebben gedaan waren superleuk.
    Dus ik denk er nog even over na :p
     
    Sherra en Tiarah vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina