Goedemorgen, Hier nog best goed. Bij mijn vorige zwangerschap begon "het" met 6 weken, dus ben benieuwd..... @Fluss1984 ik zou straks inderdaad bellen en proberen om de echo 1 week eerder te hebben (dan ben je 8,5 week zwanger)
Dag @Leeuwinnetje22 Welkom hier en gefeliciteerd met de zwangerschap. Heftige situatie zeg !! Hopelijk kan stichting doe een wens jullie helpen en nog een mooi en intiem moment geven.
Dank je @Robijn89 voor het in de lijst zetten @Leeuwinnetje22 wat ontzettend naar voor je! Heel dubbel inderdaad. Heel veel sterkte. Ik hoop dat Doe een wens kan helpen! Ik ben een beetje misselijk en vooral moe. Ik had me voorgenomen om te sporten maar er komt niks van En wil alleen maar chocolade eten
Goedemorgen meiden, Ik heb zojuist de eerste 3 afspraken ingepland bij de verloskundige. 7 september heb ik mijn "vroege echo" spannend! hoe voelen jullie je vandaag? mijn misselijkheid is weg maar nu heb ik hoofdpijn @Cynnie1980 sporten wilt bij mij ook nog niet lukken ik ben ook zo moe savonds..
Goeiemorgen dames, bedankt voor alle reacties weer . Hier eigenlijk alleen pijnlijke borsten, bij lopen, traplopen etc. En zo nu en dan wat steekjes in mijn baarmoeder en licht zeurende pijn. Verder nog geen klachten.. ja mijn eetlust, die doet het prima Haha.
Zijn er trouwens nog meet vegetarische/ veganistische mama's onder ons? Ik eet alleen zo nu en dan vis. Verder alleen plantaardige producten.
Wat vreemd, juist in het ziekenhuis doen ze vaak niet moeilijk over een vroege echo. Ik heb hem morgen al..
Ja idd, dat snap ik ook niet zo goed. Ik denk dat ik morgen weer bel, hopelijk krijg ik dan een andere secretaresse aan de lijn...
Mijn borsten doen opeens veel minder pijn, maar wel vette ongi buikpijn... Ik hoop zo dat het goed gaat!!!
Vervelend he dat komen en gaan van kwaaltjes. Konden we maar even naar binnen kijken om even te zien dat alles goed is...
Goedemiddag hier net weer klaar met werken, nu lekker nog ff van de zon genieten! Ik heb in begin giga last van mn borsten gehad en die zijn sowieso ook al een cupmaat groter geworden De pijn begint nu wat minder te worden gelukkig.. wel is mn buik nog steeds dikker als anders.. voor de rest gelukkig geen kwaaltjes!
Ik moet trouwens voor mijn eerste echo 35 euro betalen omdat ik een basisverzekering heb. De termijn echo wordt wel vergoedt. Heeft iemand dat ook?
Hoi meiden! Mag ik ook meekletsen? Ik weet sinds een klein weekje dat ik in verwachting ben en nu durf ik het steeds meer te gaan geloven Wil iemand me toevoegen op de lijst? Ik krijg de kleurtjes niet gekopieerd met m'n mobiel. Ik gok dat ik rond 29 april ben uitgerekend en het is ons 5de kindje Dankjewel!
Ik heb nog weinig last van mijn borsten; af en toe wat steekjes maar bij de 1e was dat volgens mij al erger zo vroeg. De aders naar mijn borsten beginnen wel meer af te tekenen, maar ik kan niet zeggen dat ze al groter zijn geworden. Ze moeten ook van ver komen; ben na vorige zwangerschap, 9 maanden borstvoeding en veel gewichtsverlies het meeste van mijn borsten kwijtgeraakt. Ik kijk dus wel uit naar weer wat meer volume
dat is best raar, want verloskundige zorg valt nieteens onder eigen risico. Alleen als je bv zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen moet je een eigen bijdrage betalen voor gebruik van de verloskamer...
Nou ik hoefde anders niet meer volume te hebben, ze waren al groot genoeg haha. Maar ja.. hoop dat het nu eerst hierbij blijft
Ik heb het bij de zorgverzekering nagevraagd en de termijn en 20 weken echo worden vergoedt een andere echo zoals de 8 weken echo wordt niet vergoedt.
UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018 15 april Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 16 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 18 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Cynnie1980 -37 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 22 april Nony - 40 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Dropke81 - 36 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Leeuwinnetje22 - 22 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Lovely29 - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 26 april Sherra - 32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Norah1979 - 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 28 april ano - 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 29 april Muisske - Het is een Jongen/Meisje Lucindalice - 5e kindje - Het is een Jongen/Meisje 30 april Freddel - 26 jaar, 2e kindje - Het is een: Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) __________________________________ AFSPRAKEN Robijn89: 23 augustus - Vroege echo Elizia: 29 augustus - Eerste echo tamara78: 5 september - Eerste echo Solidgold: 9 september - Vroege echo Tiarah: 11 september - Eerste echo Tiarah: 12 september - Intake VK Sherra: 12 september - Eerste echo Olliebol: 13 september - Eerste echo Freddel: 19 september - Eerste echo Dropke81: 19 september - Intake VK Lovely29: 26 september - Eerste echo