Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @NORAH1979 aargh wat vervelend! Ik wilde idd al voorstellen contact met ze op te nemen hierover haha.. wie weet kan het via de post? Het is toch ergens ook beetje slordig van hun misschien?
    @Fluss1984 wat heerlijk een weekendje weg en the lion king! Geniet ervan!
    @Elizia dankje voor het vragen! Voel ze nog steeds minder.. voel ze wel maar gewoon minder intens en minder vaak. Heb het wel tegen de vk gezegd donderdag tijdens klasje, maar ze zei dat als ik ze nog wel gewoon voelde, het best zou kunnen komen door minder ruimte.. hmm nouja ik heb dinsdag weer echo en als ik echt denk: hier klopt iets niet, dan kan ik eerder gaan natuurlijk.. grappig bij ons gaat het ongeveer hetzelfde in t ziekenhuis! Alleen standaard twee nachten blijven en keizersnee drie nachten. Ik vind het ook ergens wel fijn. Even kunnen blijven liggen en niets hoeven. Als je thuis bent is het toch anders. Vind het alleen wel een gek idee nu ik al een zoontje heb.. hier deel je ook de kamer, hopelijk is het rustig.... verder krijg je ook kraamverband, ziekenhuis nachthemden, luiers baby. Verder allemaal vrij basic hoor. Vervelend van dat slecht slapen, grrr! Dat pijn en stijfheid herken ik heel erg.
    @Beyzam heh wat naar om te horen dat je je zo voelt.. ben benieuwd wat de gyn er mee kan.. hou ons op de hoogte wanneer t lukt.
    @Original lekker opgeruimd, heerlijk he? Hier ook nog steeds een en ander op mn lijstje maar veel geen zin in gehad afgelopen week. Mn zoontje heeft as donderdag langer dan een week paasvakantie en zie er zoo tegen op. Hij is een flinke peuter puber en ik ben zo bang dat ik t allemaal niet vol hou, mn man werkt vrij veel dus ik ben veel alleen en in ons dorp is ook niet mega veel te doen.
    @Mvp ben benieuwd naar jullie keuze, jammer dat de wijk niet helemaal bevalt, dat kunnen lopen naar de winkel(s) is idd wel zo fijn met een kleintje

2. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Haha ja ze ligt goed met haar hoofd na beneden:roflmao:
    Of het eigelijk uitmaakt geen idee volgensmij niet haha
    Ik heb met mijn dochter een spoedkeizersnede gehad dus ik mocht kiezen ik wou eerst normaal bevallen maar ik heb 40% kans dat ik alsnog op de OK kom te liggen
    Dd navelstreng zit aan de zijkant van de placenta en het zit heel raar dat er kans is dat de placenta niet los komt en ik alsnog na de ok moet
    Ook is er kans dat de eerdere snee van de keizersnede scheurt tijdens de weeen omdat die plek minder stevig is en dan moet ik binnen 15 min op de ok liggen anders overleven we het niet
    Met normaal bevallen zou ik nu ook heel veel bloed verliezen ivm navelstreng en placenta
    En vond dus 40% te hoog dus neem die risico niet en kies dus voor een keizersnede

Balen dat je zo slecht slaapt zeg! Dat pijn in de been herken ik, gyn zei tegen mij dat dat komt door de zenuw die bekneld komt te zitten ik heb daar namelijk ook last van en ook last van de rig als ik heb geslapen
    Ach nog eventjes het is voor een goed doel:D

3. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Pff dochterlief alweer ziek
    38.9 en hoesten
    Ook heeft ze last van haar rug en nek en hoofdpijn
    En ze heeft het koud
    Ondanks dat is ze nog wel vrolijk en springt en doet haha
    Hopelijk slaat ze mij dit keer over:oops:

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Hoi meiden, hier even een updateje van mij.
    Ik lig in het ziekenhuis:( Ik voelde me vanavond niet zo lekker en kreeg een drukkend gevoel boven in mijn buik. Na overleg met de vk naar het ziekenhuis gestuurd en daar bleek mn bloeddruk veel te hoog. Onderdruk van 100 tot 110 terwijl het onder de 90 moet zijn.
    Gelijk medicatie gekregen en opgenomen voor vannacht.
    Ondertussen is de bloeddruk door de medicatie gezakt en heb ik na 5x (!!!) prikken een infuus in mn hand:cry:
    Als mn bloeddruk met de medicatie laag blijft mag ik hopelijk morgen naar huis.

5. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Aii dat is even schrikken zeg.
    Ik hoop dat je bloeddruk lager blijft en je naar huis mag.
    Sterkte!!

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Lig nu weer aan ctg en net 2e keer medicatie gekregen.
    Als de ctg goed is komt de arts mijn medicatie bespreken en mag ik naar huis.
    Waarschijnlijk wordt ik dan rond de 37 weken ingeleid. Dus dat is in de week van 9 april.. over 2.5 week:eek:
    Dat is echt heel snel als je het zo hoort!

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @Freddel aarghh schrikken zeg! Hopelijk mag je straks gewoon lekker naar huis..
    @Babylovebaby ik begrijp dat je dan toch liever voor een ks gaat hoor.. beterschap voor je dochtertje!

8. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    @Freddel Jeetje dat is schrikken zeg! Fijn dat je bloeddruk uiteindelijk gezakt is.
    Al klaar met de CTG? En mag je naar huis toe?

Ik heb sinds vannacht echt vreselijke pijn achter mijn schaambot. Kan bijna niet draaien in bed of uit bed stappen. Las op internet al wel dat het te maken kon hebben met ingedaalde baby die nog niet vast ligt? Een van jullie dit ook meegemaakt?

9. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ctg was bijna klaar maar toen besloot de baby te draaien. Nu dus nog steeds aan de ctg. Maar als dit klaar is wel lekker naar huis!
    Ik heb dat ook mvp. Al een paar weken last van. Als ik me omdraai in bed kan ik wel huilen van de pijn. Mijn baby is inderdaad al een paar weken ingedaald dus dat zou het kunnen zijn. Mijn vk zei dat het ook bekkeninstabiliteit kan zijn. Het is heel naar maar na de bevalling hopelijk voorbij;)

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    O jeetje @Freddel dat is wel even schrikken met die bloeddruk. Maar geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging dus? Hopelijk doen de medicijnen goed hun werk zodat die kleine nog even mag blijven zitten. Beterschap!

@Mvp ik heb t niet achter mijn schaambot, maar aan de achterkant bij mijn stuitje. Als de baby zn hoofdje draait of als ik een verkeerde beweging maak krijg ik zo'n pijnscheuten, niet fijn!

Wij zijn gisteren heerlijk luxe uit eten geweest in den Haag, was heerlijk!
    Naast de voornaam nu ook de knoop doorgehakt voor de "doopnamen"; we gaan weer vernoemen zoals we bij onze dochter gedaan hebben.
    Hebben jullie meerdere namen? En dan namen die jullie leuk vinden of namen van mensen met een speciale betekenis voor jullie?

11. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Oke, dus een redelijk bekend verschijnsel zo te horen. Hoop niet dat het veel erger wordt dan dat het nu is, want dan kom ik mn bed niet meer uit ben ik bang voor.

Wij hebben 1 naam, heb helemaal niets met vernoemen of het gebruik van meerdere namen.
    De meeste mensen die ik ken ik mijn omgeving zijn ook niet echt enthousiast over hun extra namen. Ik zelf ook niet. Zie ook niet de meerwaarde in van meerdere namen, maar dat is voor iedereen persoonlijk :)

12. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    UITGEREKEND april 2018

11 april
    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17

12 april
    Mery - 5e kindje - Meisje

15 april
    Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje

21 april
    Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen
    Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen

22 april

MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

23 april
    Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen
    Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

28 april
    Lucindalice - 5e kindje - Jongen

29 april

Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje
    Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen + Jongen

30 april
    Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing!

Jongen (7) | Meisje (6) | Verrassing (1)

Freddel: 26 maart - groeiecho (35 weken)
    MVP: 29 maart - liggingsecho (36 weken)
    Meis28: 4 april - vk
    MVP: 5 april - controle VK

Original vindt dit leuk.
  13. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Ik heb de lijst weer even opgeschoond. Volgens mij staan nu alleen nog de mensen op de lijst die aanwezig zijn in het topic. :)

NORAH1979 vindt dit leuk.
  14. Original

Original Niet meer actief

Jeetje wat heftig Meis! Hopelijk mag je zo lekker naar huis. En ik herken je gevoel heeeeeeel goed. Ik kreeg dus ook te horen wanneer ze hem gaan halen en beseft dat het veel sneller is dan gepland......... ben je er wel al ‘aan toe’ of voegt het nog niet voor je? Bij mij namelijk het laatste maar komt ook omdat ik nog geen ‘klachten’ heb zeg maar. Rustig aan! Pak je rust.....en neem vooral de tijd het even te verwerken

15. Original

Original Niet meer actief

@NORAH1979 oh dat is balen joh van die kleertjes! Kan je niet via internet bijbestellen?? Ja ik heb een datum..... erg gek hoor, we hebben ook steeds zo een ‘laatste keer dit’ “laatste keer dat’ idee zeg maar. Zal me ook niets verbazen als ik de eerste ben van dit clubje. Ze wilde hem al met 37 weken halen maar dat voegde voor mij niet...... hun hadden ook een max tot wanneer ‘veilig’ is maar voor mij is het nog steeds erg vroeg. Al begint het nu wel langzaam te dalen

@Fluss1984 heerlijk nog even een weekendje weg! Wat fijn dat jullie er nu uit zijn wat de namen betreft. Ook wij hebben meerdere namen, voornaam en 2 doopnamen. Ik heb er ook 3, en mijn kids ook. Mijn vriend heeft alleen een roepnaam maar gezegd omdat het kindje zijn achternaam krijgt wil ik dat hij 3 namen krijgt net als mij en de kids. Hij wordt ook vernoemd...... en de laatste naam is een combi van de oma’s maar ook een producer van mijn vriend zijn favo film hahaha.

@Mvp flink opgeschoond die lijst, nesteldrang hahahaha. Nog over het huis gehad met je vriend?

@Babylovebaby beterschap!

Fotoshoot ging super gister. Ze was er zo blij mee. Daar deed ik het voor. Gister de meeste foto’s al nabewerkt en straks even afmaken. Ze heeft er al een paar gezien en is door het dolle heen. Heeft ze gelukkig nog een mooie herinnering.
    Gister alle vuilniszakken naar de stort gebracht. Wilde de man daar dat ik alles ging sorteren, dus ik stapte uit en zei dat de nesteldrang de overhand had op sorteren en toen hij mijn buik zag ging alles in de ‘overige’ bak. Pffff scheelt weer heel wat tijd hahaha. Dan is de ‘zwangerschapskaart’ spelen toch wel lekker hahaha. Merkte wel dat ik gister te veel heb gedaan, werd savonds niet lekker en last van mijn buik en misselijk. Was bijna in staat het zh te bellen maar na een half uur zakte het gelukkig af. Dus de plannen voor vandaag hebben we maar even een dagje verschoven. Vandaag maar even rustig aan doen.

Babylovebaby vindt dit leuk.
  16. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dankjewel

17. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja inderdaad
    Dankjewel houd maar niet op die griep pff

18. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Als iemand nog twijfelt over een babynestje (@Mvp dacht ik?), bij van asten babysuperstore staat er eentje van done by deer aan -50%, wel alleen in roze...
    Screenshot_20180325-171828.png

19. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Freddel je bent weer thuis nu? Hopelijk blijft je bloeddruk nu stabiel en gaat ie niet meer stijgen.

@Original fijn dat de shoot goed gegaan is! Vandaag geen last meer van je buik gehad?

@Fluss1984 hier maar 1 naam. Mijn zoon heeft er ook maar 1, net als ik. Geen vernoemingen oid.

Vervelend voor de dames die zo'n pijn hebben. Dat maakt t minder leuk. Hier valt t dan momenteel gelukkig nog mee. Ene dag erger dan de andere dag. De kortademigheid vind ik minder grappig en denk nu dat het ook de reden is van de duizeligheid die ik zo nu en dan heb. Verkeerde manier van ademen.

We waren vandaag even naar een vakantiepark in de buurt, leuke speeltuin en mn zoontje wou daar graag bowlen. Daar raakte ik in gesprek met een vrouw die 35 weken zwanger is. Ondanks dat zij een veel kleinere buik had dan ik, zat ze al vanaf januari thuis met bekkeninstabiliteit. Voor langere afstanden zelfs in een rolstoel. Dat vond ik echt sneu voor haar, want dat maakt het zwanger zijn er niet leuker op.

Prenatal heeft t goed opgelost. Ik bestel t broekje online in maat 56 en heb een code gekregen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen. Op het moment dat we dan in de buurt zijn, mogen we het andere broekje (ook na 14 dagen) retour brengen.
    Netjes opgelost dus wat mij betreft.

Original vindt dit leuk.
  20. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @NORAH1979 oh fijn! Idd prima opgelost zo. Ik dacht al wel dat ze zoiets zouden aanbieden, in NL is klantenservice meestal goed ontwikkelt..!
    Oohhh ik moet nog vertellen van mijn droom van vannacht hahaha! Ik droomde super veel en oa dat @Fluss1984 mij vertelde dat ze graag 8 kinderen zou willen als het aan haar zou liggen (!!), en dat ik zei: nou, mijn schoonzus heeft er vijf en echt hoor, zij is heel makkelijk met alles maar toch komt ze soms echt wel om in het werk etc.. en ik vertelde daarbij dat ik er zelf wel vier wilde en dat vond ik genoeg (hahaha dan zou er dus nog 1 bij moeten en dan zijn we compleet pfff). Zo een rare droom, daarna droomde ik nog dat ik de babys voelde bewegen en ik ineens helemaal de vorm van het handje zag. En toen ineens konden we de gezichtjes ook zien (zegmaar het beeld als bij een 3D echo). Eentje was iets voller dan de ander maar ze leken wel aardig op elkaar.
    Ik sliep soms heel diep en dus heel veel
    Dromen, en andere momenten lag ik weer even wakker..!
    Oh trouwens ik ben bezig met spulletjes pakken maar vroeg me af: hoe nemen jullie alles mee voor het ziekenhuis? Ik heb de baby tas van de kinderwagen zegmaar waar ik eigenlijk mijn spullen in wil doen, en dan wil ik nog een apart baby tasje maken omdat het anders zo erg proppen wordt.. maar heb niet echt een geschikt tasje daarvoor..
    @Original hopelijk voel je je weer iets beter, ik merk dat ook als ik teveel doe, dan ben ik zo kapot daarna! @Freddel hoe gaat het daar?
    Wij waren even naar de andere kant van het eiland waar de zus van m’n man woont, hun tweede kindje is nu een maand oud en ligt al 10 dagen in het universitaire ziekenhuis met een soort long infectie. Zo sneu.. gelukkig is het nu allemaal stabiel en is hij langzaam aan het opknappen maar we mochten niet bij hem verder (alleen papa en mama). Hebben even met hun in de bezoekersruimte gezeten, gezellig gekletst etc en wat lekkers meegenomen etc.

Deel Deze Pagina