Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Original

Original Niet meer actief

Hoe langer hoe beter toch..... hoe kijken ze in het ziekenhuis tegen de bevalling en termijn aan? fijn dat je klachten meevallen, zo 2 kids dragen lijkt me niet niets.

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja precies! Ze zijn nog klein dus hoe langer hoe beter. Ik heb eigenlijk geen idee maar is een goede vraag voor aankomende controle. Neem aan dat als alles goed blijft gaan ze gewoon afwachten en pas tegen die tijd wat zullen beslissen dat het minder gaat of dat de 39-40 weken in zicht komen en er nog steeds niks gebeurd? Haha. Ja het is wel vermoeiend hoor, ik moet ook niet teveel doen. Maar ondanks dat vind ik het tot nu toe erg goed gaan zonder erge kwalen of pijnen

Original vindt dit leuk.
  3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hahaha wat grappig! Maar nee, 8 kindjes gaan het hier niet worden, ook niet als het aan mij zou liggen :roflmao:
    Zowel ik als mijn vriend vinden 2 al heel mooi ;)

Ik neem net zoals bij dochter een koffertje mee naar het ziekenhuis, zo eentje met 4 wieltjes dat normaal in de handbagage van het vliegtuig mag. 1 kant is voor mijn spullen, 1 kant voor de baby. Het scheelt wel natuurlijk dat ik verwacht niet langer dan 1 nacht in t ziekenhuis te zijn, dus ik hoef niet heel veel reservekleding mee. Voor het geval we toch langer zouden moeten blijven staat er thuis een reservepakket klaar wat mijn vriend zo kan meenemen als het nodig zou zijn.
    Toen we vorige keer naar t ziekenhuis gingen vond ik dat koffertje ideaal; mijn vriend had de maxi cosi mee en ik t koffertje. Als je dan een wee hebt tussendoor laat je t koffertje even staan en kan je puffen (en zelfs op t koffertje hangen haha). Anders moet je elke keer alle spullen/tassen op de grond zetten, tenzij je vriend/man alles kan dragen natuurlijk...

Wat sneu van je neefje. Het heerst enorm de RS virussen, vriendin van mij haar kindje heeft het nu ook. Hopelijk gaat t snel weer beter!

4. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

Ik houd echt veel vocht vast. Mijn voeten lijken wel olifanten poten. Afgelopen weken werden mijn enkels al dikker maar afgelopen dagen zijn mijn voeten daar ook bij gekomen.

Bijgevoegde bestanden:

Beyzam vindt dit leuk.
  5. Original

Jeetje dat is wel bizar idd! Even lekker in een bak koud water zitten......

6. Original

Goedemorgen

Ben me weer een potje misselijk en een verstopte neus pfff. Heb bij de vorige zwangerschappen in de laatste maand ook alle kwaaltjes van de eerste 3 maanden gehad. Hopelijk wordt me dat nu bespaard maar heb er een hard hoofd in pffff

7. Original

UITGEREKEND april 2018

11 april

Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17

12 april
    Mery - 5e kindje - Meisje

15 april
    Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje

21 april
    Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen
    Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen

22 april

MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

23 april
    Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen
    Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

28 april
    Lucindalice - 5e kindje - Jongen

29 april

Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje
    Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Jongen + Jongen

30 april
    Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing!

Jongen (7) | Meisje (6) | Verrassing (1)

Freddel: 26 maart - groeiecho (35 weken)
    Meis28: 27 maart - echo gyn
    Elizia: 28 maart - afspraak vk in ziekenhuis
    MVP: 29 maart - liggingsecho (36 weken)
    Original: 29 maart - echo en afspraak gyn
    Meis28: 4 april - vk
    MVP: 5 april - controle VK

8. Original

@Freddel veel plezier/succes bij de echo! Hoe gaat het met je??

9. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    @Original gisteren al een tijdje in koud water gezeten met mn voeten. Maar had helaas niet heel veel nut. Zal het donderdag wel weer aankaarten bij de verloskundige.
    Volgens mij had ik nog niet verteld dat ik extra in de gaten gehouden word wat betreft zwangerschapsvergiftiging. Bloeddruk was iets verhoogd, maar nog niet ernstig. Maar moet niet veel verder gaan stijgen. Geen eiwit in mijn urine vorige week, dus dat was positief.

Vervelend dat je niet echt fit bent! Hele dag op bed of is het nog niet zo erg?

Drukke week deze week met afspraken, maar dat komt natuurlijk ook omdat iedereen nu denk ik wekelijks een afspraak heeft staan?

@Freddel veel plezier met de echo! Hopelijk is je bloeddruk prima en doen de medicijnen zijn werk.

10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Mvp wat bij mij helpt is voldoende water drinken, dan raak ik t vocht sneller kwijt.

Hier ook een drukke week, zit nu bij de kapper. Ben helaas al helemaal grijs, dus nu nog even de uitgroei bij
    laten werken.
    Straks pasfotoos laten maken ivm verlengen rijbewijs. Helaas sta ik daar dan de komende 5 jaar wel met een zwanger hoofd op, maar goed. Is niet anders. Morgen naar de tandarts en
    woensdag even koffie drinken op het werk en woensdagmiddag controle gyn. Donderdag helpen bij de paaslunch op school en vrijdag even niks. De week zal voorbij vliegen. Vind ik ook niet erg. Hoe sneller, hoe beter.

11. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Bedankt voor het meedenken @NORAH1979 ik drink alleen heel erg veel op een dag. Heb de hele zwangerschap al oneindig dorst. Drink gemakkelijk 3 liter op een dag weg.

Ah lekker even bij de kapper, heb je nu nog alle tijd voor :) Herkenbaar wat je zegt wat betreft de week die voorbij vliegt dat je dat niet erg vindt. Mij kan de tijd nu ook niet snel genoeg gaan. Ik heb bijna niets gepland deze week, maar kan mijzelf wel goed vermaken met tv kijken/netfilx en gamen :).

12. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Oh dat zou toch genoeg moeten zijn zou je denken. Hopelijk raak je het snel kwijt na de bevalling.

Ik heb ook netflix, maar doe er weinig mee. Op de momenten dat ik thuis ben stort ik me vooral op het huishouden of ik probeer toch nog een wat langer stukje met de hond te wandelen.

Mijn vriend werd vanochtend wakker en vroeg of ik de badkamer 's nachts gepoetst had, haha...
    Dit had hij denk ik gedroomd.
    Heb hem namelijk verteld dat zodra ik dat echt ga doen, de bevalling zich spontaan zal aankondigen. Zo ging dit bij mijn zoon nl ook :D

13. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    @Mvp inderdaad maar even aankaarten bij de VK dat je opeens zoveel vocht vasthoudt. Hoeft niets te betekenen, maar dan kunnen ze eventueel een keertje extra controleren op eiwitten.

Ik heb net de box weer in elkaar gezet, met het nieuwe boxkleed erin :)

14. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Oggg meid het lijkt wel of ik naar mijn eigen benen en voeten kijk. Erg pijnlijk he met lopen. Ik heb ook zo erg last van vocht maar dan ook in mijn handen vingers gezicht! Even volhouden helaas!

15. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Goede morgen dames, slecht geslapen vannacht. Last van mijn handen vingers gehad steeds. Ze tintelen heel erg door de vocht. Vanmiddag even extra controle op bloeddruk laten doen en mijn urine laten testen op eiwitten. Baby in buik beweegt goed. Buik is al enorm en heb nu wel erg veel last van bukken enzo. Enige kwaal is vocht vasthouden tot nu toe. Woensdag ook even met de Gyneacoloog bespreken. Net even de kamer van de baby even afgestoft. Ik zal zo gezegend zijn als de kamer straks lekker gevult is en er gehuil en gelach van mijn baby hoor. Kan niet meer wachten. Droom de laatste tijd ook steeds meer over de baby. Ik heb laatst hele leuke chocolatjes gekocht voor de kraambezoek die zal komen. Leuke babytjes en mooi versiert met blauwe spikkels enzo.

16. Original

@Mvp hopelijk blijft die ellende je bespaart. Even bespreken kan nooit kwaad idd. Sokken zullen ook wel vreselijk zitten dan

@NORAH1979 jeetje jij hebt het druk idd. Ik moet even een afspraak maken vanmiddag bij de kapper voor aankomende week voor de kids en mij en misschien volgende week nog even verven. Twijfel nog. Hahaha je man heeft er zin in.

@Fluss1984 heerlijk he als er weer wat klaar is. Verder nog plannen?

@Beyzam leuk die chocolaatjes en lekker ;). Vervelend dat je slecht geslapen hebt. Gelukkig beweegt de kleine goed, maar het idee dat straks het bedje gevuld is met een mooi wondertje is toch ook wel erg fijn. Lekker de hele dag ernaar kijken, wordt nu wat lastig in de buik....

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    @Original ja nu we de naam gekozen hebben kan ik weer los, dus ik heb 3 geboortekaartjes uitgezocht en proefdrukken besteld. Verder heb ik naamstickers ontworpen en besteld om op de geboortebedankjes te plakken.
    Ook werken wij met een cadeau-wensenlijstje (Belgisch gebruik), dus ik heb kaartjes gemaakt met daarop de gegevens waarop mensen ons lijstje kunnen vinden op internet. Dat stop ik dan bij de geboortekaartjes van de mensen waarvan ik denk dat ze daar gebruik van gaan maken. Bij onze dochter had ik een link gezet op het geboortekaartje, maar eigenlijk hoeft mijn werkgever etc dat niet te zien en die krijgen ook hetzelfde kaartje natuurlijk dus nu heb ik deze oplossing bedacht.

Tochbweer wat dingen die ik kan afstrepen van mijn lijstje vandaag :)

Als de geboortekaartjes goed zijn bestel ik deze week ook alvast de enveloppen, dan kan ik die alvast schrijven.

18. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hoi hoi allemaal.Allereerst beterschap voor @Beyzam en @Freddel ,hopelijk zijn jullie stukken beter.Hier gaat t naar omstandigheden goed.Vorige week mijn laatste groeiecho gehad.Baby was ongeveer 5 pond.Niet te zwaar dus wat ze hadden verwacht.Heb me afgelopen maanden veel ontzegt maar nu doe ik dat dus niet meer.Ik eet waar ik zin in heb al is dat niet veel.Blijf bij 2 kg extra gewicht hangen komt ook niks meer bij lijkt het.Heb ook best een bescheiden buik vergeleken met mijn andere zwangerschappen.
    Heb hele erge nesteldrang ben soms kapot van het werken.Vandaag (tiener)dochterlief mijn haar gefohnd en gestyled.Het viel direct op aan iedereen dat ik er mooi uitzag.Nu ruim 37 weken,voel me nog best geduldig tot de baby komt.Hoop dat ze pas vanaf 40 weken komt en op de normale manier dus geen inleiden ofzo.Heb er nog een trauma van de laatste bevalling.Verder alle baby spullen nog afgedekt met lakens en wiegje ook niet opgemaakt.ik had een klamboe gekocht in oudrose kleur en wou wiegje aankleden met pastel gold blush serie van de prenatal.Dat is zo een zwaantje met kroontje op verschillende dingetjes.
    Verder nog deze week donderdag een afspraak bij vk dan ben ik 38 weken.:D:D

19. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Allemaal bezig met de laatste dingetjes zo te lezen?

Wat handig @Fluss1984 zo'n cadeauwensen lijst.
    Ik krijg ook al vaak de vraag wat we cadeau willen, maar ik zou het niet weten.

Vandaag nog even van die miniatuurflesjes gekocht voor in mn toilettas. Scheelt toch weer ruimte. En kan ze vullen met mn eigen shampoo etc.
    Ook nog maar 2 xxl hydrofielen gekocht. Lijkt me toch best handig.

Fijn dat t goed gaat Mery!

Hier ook t wiegje niet opgemaakt. Doen we pas als we thuis komen uit het ziekenhuis.

20. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Nou dames, vanmiddag bij de huisarts geweest. Bloeddruk was hoog en er zat veel eiwit in de urine. Heb gelijk contact gehad met het Z-H. Ben nu opgenomen. Ook hier waren de uitslagen niet goed. Moet een week hier blijven en zondag wordt de bevalling opgewekt. Dus zondag nacht of maandag hebben we onze boy in onze armen. Ik voelde me al niet goed. Extreem veel vocht moe en een hoge bloeddruk, begon af en toe wat sterrentjes te zien. Gelukkig ben ik nu in goede handen.

Deel Deze Pagina