@NORAH1979 hier ook kortademig alsof hij op mijn longen zit dan. Kan natuurlijk niet haha maar zo voelt het dan. Bij mij helpt door mijn knieën zakken en zo even blijven zitten. Idd nog eventjes........ succes vandaag bij de gyn. Hopelijk krijg je een mooie datum! 18-4-18 is wel leuk haha @Freddel kan me voorstellen dat als je je instelt op 2,5 week en dan hoort dat het nog 3/4 weken duurt dat het tegen valt. Hopelijk trek je die week nog...... Ik las gister het verhaal van Meis28 en nu twijfel ik of ik het zh moet bellen. Heb sinds een paar dagen dat ik echt 2x mijn ondergoed moet verwisselen (en broek/legging) doordat deze nat is. Of ik word mega incontinent (wat ik dus dacht) of misschien is het ook wel vruchtwater. Zal wel meevallen. Morgen bij de afspraak maar overleggen.
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 15 april Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen 22 april MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 28 april Lucindalice - 5e kindje - Jongen 29 april Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje 28 Maart 2018 - Naim & Nour 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (7) | Meisje (6) | Verrassing (1) __________________________________ AFSPRAKEN Elizia: 28 maart - afspraak vk in ziekenhuis MVP: 29 maart - liggingsecho (36 weken) Original: 29 maart - echo en afspraak gyn Meis28: 4 april - vk MVP: 5 april - controle VK
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 15 april Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen 22 april MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 28 april Lucindalice - 5e kindje - Jongen 29 april Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje 28 Maart 2018 - Naim & Nour 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (7) | Meisje (6) | Verrassing (1) __________________________________ AFSPRAKEN Elizia: 29 maart - afspraak vk in ziekenhuis MVP: 29 maart - liggingsecho (36 weken) Original: 29 maart - echo en afspraak gyn Meis28: 4 april - vk MVP: 5 april - controle VK
Ik had me vergist in de vk afspraak, die is morgen ipv vandaag. Althans daar waar een 9 staat dacht ik dat er een 8 stond haha. @Original loopt het er gewoon uit of alleen als er druk op je blaas komt, bijv door hoesten? Ik heb nu al een tijd dat ik urine verlies als ik flink moet hoesten en heb al twee maanden een hoest die maar niet weggaat, dus erg irritant! ‘s Nachts slaap ik daarom met een groot maandverband in of zelfs een kraamverband. Maar bij mij is het wel echt urine. Vruchtwater ruikt trouwens zoetig, maar goed, weet niet of je zin hebt om je ondergoed te gaan besnuffelen @NORAH1979 succes vandaag, ben erg benieuwd!
Ik ben hier al een poos niet geweest, kon het niet echt bijhouden.. Nu breek ik toch even in om @Meis28 te feliciteren! Gefeliciteerd met je zoons! Wat een prachtige namen en wat heb je het goed gedaan.. Zo snel na je controle Voor de anderen heel veel succes! De laatste loodjes (vind ik zelf heel stom als iemand dat zegt haha) nog en dan hebben wij allemaal een mooie kleine in handen!
Jaaaaa @Meis28 gefeliciteerd met je prachtige zoons! Mooie namen ook! Supergoed gedaan zeg, en zo snel. Inderdaad wel jammer dat je man er niet was, langs de andere kant was het heel goed dat jij al in ziekenhuis was want als je nog van thuis had moeten komen had jij t ziekenhuis waarschijnlijk ook niet gered... Ik ben ook wel benieuwd wat ze wegen. Hopelijk mag je ze snel knuffelen en sterken ze snel aan zodat jullie lekker met zn allen naar huis mogen. En nu genieten!
@Meis28 dat is snel gegaan zeg! Wat jammer dat je man niet op tijd er bij kon zijn. Fijn dat je ze even bij je hebt gehad op de borst. Van harte gefeliciteerd en geniet er van!
@Original Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg gehad, was gewoon afscheiding. Maar ik had het toen al vanaf 18 weken of zo. Met deze termijn kan het natuurlijk net zo goed vruchtwater zijn... dat loopt dan vaak ook een beetje als baby beweegt. Als je zwart ondergoed aantrekt droogt afscheiding wittig op, vruchtwater droogt kleurloos op. Ook is de geur inderdaad anders; vruchtwater ruikt zoetig, afscheiding zuur. Maar ik zou voor de zekerheid even bellen zodat ze t kunnen controleren, dan weet je t gewoon zeker. Eventueel van tevoren wat proberen op te vangen in een potje (bv door een tijdje met je blote kont op een plastic matje of zo te gaan zitten).
*Ik breek even in om Meisje28 te feliciteren* Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes, wat een mooie namen ook! Klinkt als een vlotte bevalling , mag trots op jezelf zijn!!! Nu aansterken en uitrusten over een paar dagen kom je handen te kort Veel liefs !!!
@Fluss1984 en @Elizia de kleine beweegt onwijs goed dus ik denk dat ik gewoon hele slappe ontluitingsspieren heb haha. Morgen toch controle dus dan even horen. Ik heb niet geroken @Fluss1984 hahaha. Ga het vandaag gewoon even in de gaten houden.
Nog geen datum. Grrrr...bij afdeling opnameplanning was niemand meer aanwezig...wordt morgen gebeld. Baby werd nu geschat op 3500 gram (p98) Nog mooi vruchtwater en placenta zag er ook goed uit. Ik heb t gevoel dat we zometeen een dreumes op de wereld gaan zetten
Wauw wat groot al! Als ik het goed begrepen heb geeft het P getal aan dat er maar 2% van de babys groter is met dit termijn?
Ja dat denk ik geen idee haha met mijn dochter niet gehad haha Ik loop nu net als een pinguin haha lekker waggelen Ik moet woensdag weer voor controle, en gesprek met de anesthesioloog ofzoiets haha Minder van je ademhaling zeg! Nog even
Voor de ruggeprik is dat gesprek lijkt me? Die afspraak moet ik morgen ook maken idd. Gaat snel nu ineens.
Oh nog even spannend dus! Morgen worden die van ons gemeten en de placenta bekeken. Zal mij benieuwen hoe ‘groot’ hij is. Wel fijn dat alles goed is!!
Je hebt ook nog eventjes toch Ik heb het gesprek met de anesthesist vorige week gehad en ze leggen alles een beetje uit. Was wel fijn aangezien ik nog geen ks eerder heb gehad maar stond ook zo met 10 min weer buiten.
Na een nesteldrang-aanval heb ik nog het laatste deel van de kledingkast in onze kamer opgeruimd, het tv kastje opgeruimd en toen ook gelijk na het afwassen de spenen maar uitgekookt vast en toen ik toch bezig was heb ik alle boven kastjes met eten maar even uitgezocht en opgeruimd. Oeps haha. Nu bezig met de geboortebedankjes. Lekker werkje hahaha Hoe is het met jullie nesteldrang??