Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Jullie ventje werd ook wat groter geschat toch?

Ik vraag me inmiddels af of maat 56 nog wel past. Heb zoveel leuke setjes.

2. Original

Original Niet meer actief

Klopt. 2 weken terug zat hij op 2900 ongeveer. Dus denk dat hij ook wel rond de 33/3500 zal zitten. We gaan het zien morgen haha. Kan je niet vragen of ze eerder inleiden vanwege de grootte?? Of doen ze dat niet? Geen idee hoe dat werkt.

3. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Nee ze leiden niet in ivm de eerdere keizersnede. Ook al is t al 8 jaar geleden.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Haha ik heb tijdens mijn stage anesthesie ook 2 maanden op de pre-operatieve poli gestaan; 100x per week hetzelfde praatje geven. Ik heb er nog nachtmerries van :roflmao:

5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    56 past zeker nog wel hoor! Zoontje van de buurvrouw was 4700 bij geboorte en heeft zeker een maand 56 aangehad.

NORAH1979 vindt dit leuk.
  6. Original

Geloof ik graag. Maar vond het wel interessant

7. Original

Nog meer meiden die niet kunnen slapen..... lig al een tijdje op bed en vriendlief was zo vertrokken maar bij mij sprong mijn neus dicht aan 1 kant en moet spontaan 4x plassen ofzo. Oftewel lig maar te liggen, ga er zo maar uit denk ik want hier word ik ook gek van.

8. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jaa tot 23 april haha
    Oohh scheelt, hier dubbele afspraken
    Eerst controle dan vk dan secretaresse preoperatief onderzoek en dan de anesthesioloog
    Dus van 9 tot half 11 daar plakken:roflmao:
    En hier loopt altijd alles uit
    En dan nog van de ene kant van het gebouw na de andere kant:|
    Vorige week van 10 tot half 1 daar geweest omdat het zo uitliep:confused:

9. Original

Oh dan heb je nog wel eventjes.... Hier worden de afspraken ook gekoppeld gelukkig. Maar je bent idd wel een paar uur kwijt. Al moet ik zeggen dat bij ons alles wel redelijk achter elkaar door loopt. Ach alles voor een gezond kindje ;).

10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik kwam wel in slaap, maar nu weer wakker. Standaard elke nacht. Ik ga er dan uit om iets te eten. Banaan of ontbijtkoek haha...

11. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Pfff drama nacht hier :(
    Dochter is weer ziek, had gisteravond 40.5 en toen de paracetamol begon uit te werken om 4u vannacht zelfs 40.7.
    Eerste deel van de nacht heeft ze in campingbedje naast mij geslapen, maar na 4u wilde ze daar niet meer in dus ben 2u met haar bezig geweest en heb haar daarna maar in mijn armen laten slapen. Ik heb dus maar 1-2 uurtjes geslapen. Mijn vriend heeft oordopjes ingestoken en ligt te snurken, dochter slaapt ook nog maar de schoonmaakster komt zo.
    Wordt een zware dag dus want ze kan zo niet naar de creche...

12. Original

@NORAH1979 vreselijk die nachten hè. Ik ben uiteindelijk om 1 uur gaan slapen maar steeds hazentukjes, nog eventjes ;) (en dan maar hopen dat we meer slaap krijgen haha)

@Fluss1984 beterschap voor jullie meisje. Sneu als ze zo ziek zijn. Misschien kan je vanmiddag wat slaap inhalen met je dochter samen?

@Mvp succes bij je controle! @Elizia jij had geloof ik ook controle vandaag toch.....succes!

Ook ik mag me vandaag weer melden voor controle. Eerst een placenta en groei echo en daarna bij de klinische vk. Zou bij de gyn zijn maar door ziekte is dit omgezet. Nu was het niet de gyn die de ks uit zou voeren dus vind het prima.

13. Original

UITGEREKEND april 2018

11 april

Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17

12 april
    Mery - 5e kindje - Meisje

15 april
    Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje

21 april
    Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen
    Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen

22 april

MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

23 april
    Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen
    Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje

28 april
    Lucindalice - 5e kindje - Jongen

29 april

Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje
    Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje 28 Maart 2018 - Naim & Nour

30 april
    Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing!

Jongen (7) | Meisje (6) | Verrassing (1)

Bevallen (2 van de 13)

Elizia: 29 maart - afspraak vk in ziekenhuis
    MVP: 29 maart - liggingsecho (36 weken)
    Original: 29 maart - echo en afspraak gyn
    MVP: 5 april - controle VK

14. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja ik hoop het; gisteren was ze ook al niet lekker en had ze ook weinig geslapen maar overdag heeft ze helemaal niet willen slapen. Hopelijk vandaag wel...

15. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Fluss1984 oh wat een rotnacht is dat geweest en ik kan me bij je aansluiten, want hier had onze dochter oorpijn vannacht. Ze was zo overstuur dat uiteindelijk het hele gezin wakker was en we met z’n allen in de woonkamer zaten midden in de nacht... Uiteindelijk wel een uur of 4 a 5 geslapen in totaal, dus wat beter dan in jouw geval, maar ik ben wel kapot ook. Nu lijkt ze geen last meer te hebben trouwens, al hoest ze wel weer flink, terwijl dat net weer wat beter was. Zal ook wel getriggerd zijn doordat ze zo overstuur was.
    Veel sterkte vandaag, ik hoop idd dat je later wat kunt slapen als je dochtertje ook slaapt. Dit soort dagen zijn zo zwaar he..

@NORAH1979 weet je de datum nu van je ks of hoor je dat later vandaag?
    Jouw buikpeuter heeft iig wat om op te teren straks hihi

@Original en @Mvp jullie ook succes vandaag! Mijn afspraak is om 15:00.

@Meis28 ben zo benieuwd hoe het met jou en je mannetjes gaat, maar je hebt nu wat anders aan je hoofd dan dit forum natuurlijk! Hoop iig dat het goed gaat en je kindjes helemaal oke zijn, ook al zijn ze wat vroeg gekomen.

16. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    @Elizia meis28 had een update met foto's geplaatst op facebook. De mannetjes doen het goed en zijn beiden van de zuurstof af! En zij zelf had vannacht goed geslapen ;)

Meis28 en Elizia vinden dit leuk.
  17. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Oh wat goed om te horen, dank je!
    Kom jij de dag nog een beetje door zelf?

18. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jaa daarom haha ja ik probeer zo vroeg mogelijk te plannen omdat ik me kind tussen de middag ook moet halen
    Daarom ze groeit goed en ze schatte haar vorige week 2.3 kilo ze heeft al bijna het gewicht wat mijn dochter had bij de geboorte

19. Original

Kan me aansluiten bij de dames met een zieke dochter thuis..... hier ook dochterlief ziek. Zal het een ‘meisjes ziekte’ zijn haha. Net nu wij bijna in het zh waren dus Mn vader heeft haar opgehaald. Wij gaan zo de echo kamer in.......

20. Original

Hier is meneer geschat op 3486 gram momenteel...... liggen ze nu veel van elkaar af hahaha. Alleen loop jij langer door ;)

NORAH1979 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina