Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Fluss1984 en @Original beterschap voor jullie meiden. Hopelijk knappen ze snel op.

Gisterenavond hele avond krampen gehad en vanochtend met opstaan had ik ineens veel meer lucht. Zo fijn!! Baby is dus ingedaald denk ik.

Vandaag de hele dag op school geholpen met paaslunch. Superleuk om te doen en kon gezellig met t klasje van mn zoon meelunchen.

Datum keizersnede is bekend! Heb zelf t zkh gebeld en t wordt maandag 16 april. Kan zijn dat we ons al om 06.00 moeten melden, daar krijgen we een brief over. Nou, nog 2 weken en 4 dagen en dan wordt ons zoontje en broertje geboren. Zo apart. Wordt er gewoon een beetje emotioneel van nu als ik er aan denk.

Mvp en Original vinden dit leuk.
  2. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Hahaha...ook al zo lekker flink!

Original vindt dit leuk.
  3. Original

Original Niet meer actief

Volgens mij gaat het al beter met dr. Ze heeft alweer flinke babbels haha

Heerlijk als je wat meer ruimte hebt. Had je er ook last van met eten enzo? Hier ligt meneer gewoon letterlijk dwars haha net zn broer ;). Spannend!! Nu echt aftellen dus. Wauw ook al een tijdstip, ik heb alleen een tijdelijk tijdstip haha definitieve hoor ik vlak ervoor.... snap ik dat je er emotioneel van wordt, het is misschien ook het besef dat het zwanger zijn dan echt over is....

4. Mtje1988

Mtje1988 Lid

29 mrt 2018
    19
    1
    3
    Vrouw
    NORAH1979 vindt dit leuk.
  5. Mtje1988

Mtje1988 Lid

29 mrt 2018
    19
    1
    3
    Vrouw

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    @NORAH1979 oh wat spannend zeg! Gek he lijkt me dat als je dan zon datum weet ineens ..! En wat is ie groot zeg..! Het is maar goed dat ie er binnenkort uit komt Hihi! Hoe gaat het met jou @Original met dat vochtverlies? Ik dacht meteen: Ohh misschien is het ook wel vruchtwater net als bij mij! Ik had zelf niet echt t gevoel dat t vruchtwater was maar ergens ook weer wel want ik dacht: urine is het geloof ik echt niet.. en afscheiding lijkt me ook niet..
    het komt voor iedereen nu steeds een beetje dichterbij he!? Zo spannend!
    @Mvp hoe voel jij je verder?
    Hier gaat alles goed, druk met bezoek, rusten, babys, man en zoontje.. ik lig dus nog in t ziekenhuis maar normaal gesproken zou ik morgen of overmorgen naar huis moeten dus even kijken hoe en wat. De gyn zei dat ik misschien sowieso wel een dag langer mocht blijven als er plek was (en dat is er geloof ik want lig ook alleen op de kamer ) en dat er anders een soort kamer is voor moeders die babys in de observatie zaal hebben (wij zijn de enigen nu) waar je kan verblijven en ook mag slapen, beetje hotel idee, maar dan natuurlijk zonder de zorg verder haha. Naim ligt nu weer met wat zuurstof aan t neusje en ze liggen weer apart, was toch wat beter voor hem zeiden ze. Maar het gaat prima. Vanmiddag toen hij er af was mocht hij bij mij op de arm en heeft ie heel goed aangehapt en gezogen! Dat vind Nour daarentegen lastig, die weet niet zo goed wat ie met de tepel of flesje aanmoet. Maar aangezien hij geen zuurstof heeft kan ik hem gewoon op de arm houden zonder problemen. Ga zo denk ik kolven even want dat stimuleert dan ook wat beter neem ik aan.

Mvp, Original en Mery vinden dit leuk.
  7. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Even snelle ego post, moet zo weg namelijk en kom net uit het ziekenhuis.
    Weer verhoogde bloeddruk en deze keer wel eiwit in mijn urine.
    Doorverwezen naar het ziekenhuis. Bloed goed, eiwit in urine was niet gevaarlijk hoog, bloeddruk alleen wel veel te hoog.
    Morgen weer bloeddruk meten in het ziekenhuis, wanneer deze weer te hoog is kom ik onder controle van het ziekenhuis te staan en word de bevalling met 38 weken ingeleid.

Ik voel me hartstikke goed, dat is wel fijn :D

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    @Mtje1988 Welkom hier, gezellig dat je nog even mee komt kletsen voor de laatste weekjes. Goede zwangerschap gehad tot nutoe?
    Bij mij valt het "rommelen" wel mee, heb wel snel harde buiken maar dat is al sinds 18 weken zoiets. De kleine is al goed ingedaald en heb gisteren eens bij menzelf gevoeld ik heb nu 1-2cm ontsluiting maar mijn baarmoedermond is wel nog lang.

@Meis28 wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen knuffelen vandaag. Ja dat aanhappen snappen ze vaak net wat minder als ze beetje te vroeg zijn, dat komt wel. Inderdaad goed kolven om te stimuleren! Hopelijk kan je nog wat langer bij de kleintjes blijven. Hebben ze een schatting gegeven hoe lang ze mdenken dat ze gaan moeten blijven?

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik kwam even kijken of er al babynieuws was en wat zie ik, de tweeling van @Meis28 is geboren!
    Gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Mvp hoe hoog is je bloeddruk precies? Ik hoop echt dat het niks geks is. Checken ze morgen ook weer de eiwitten?
    Spannend zeg.

@Fluss1984 wat knap dat je dat zelf kunt voelen. Ik kom er met een scheermes al amper bij, haha echt op gevoel zeg maar.

@Meis28 fijn dat het goed gaat! Ik hoop ook dat je wat langer kunt blijven. Hoe gaat het met je man en zoontje?

@Original dat emotionele zit m denk ik vooral in de verandering die er aan komt. Het is ook wel in positieve zin hoor. Mijn zoon van 8 wordt grote broer en ik heb heel lang gedacht dat hij enig kind zou blijven. Zijn vader en ik zijn al heel lang uit elkaar en mijn vorige vriend is onverwachts overleden. Veel sneller als verwacht leerde ik mijn huidige vriend kennen en ben zo happy met het gezin wat ik nu heb. En zometeen komt de kers op de slagroomtaart zeg maar. En nog een flinke kers ook als ik de artsen mag geloven haha...
    Nouja..ondanks veel verdriet toch ook veel moois en dat maakt me dan emotioneel. Plus hormonen die dan volop aanwezig zijn ;)

Meis28 en Original vinden dit leuk.
  11. Original

@NORAH1979 gewoon lekker laten gaan die tranen. Heerlijk!! Wat heb je een hoop meegemaakt al joh. Pff heftig. Maar het wordt een mooie toekomst :)

@Meis28 fijn dat je ook gewoon kan blijven. Hebben ze een indicatie gegeven hoe lang ze moeten blijven? Heerlijk dat je ze af en toe lekker vast kan houden en dat het goed gaat met ze. Wat wogen ze uiteindelijk?

@Mvp jeetje dat zijn ook weer aardig wat ontwikkelingen. Hopelijk is je bloeddruk morgen wat gezakt. Gelukkig voel je je goed! Succes morgen!!

@Mtje1988 welkom hier..... succes met de laatste loodjes.

12. Mtje1988

Mtje1988 Lid

29 mrt 2018
    19
    1
    3
    Vrouw
    @Fluss1984 Ja opzich wel goede zwangerschap gehad. Maakte me alleen wel veel te veel zorgen de hele tijd. Vond het al een beetje jammer dat ik deze groep nu pas gevonden heb eigenlijk.

Heb ontzettend veel last van harde buiken, nu al drie dagen soms echt om de 10 minuten. Had nog geen ontsluiting maar volgens de arts was mijn baarmoedermond heel erg zacht. (?!) Ik kan het helaas allemaal niet zo goed vergelijken met mijn andere zwangerschappen/bevallingen. Dus voor mijn gevoel is het echt allemaal nieuw voor me.

Bedankt @Original :)

13. Original

@NORAH1979 ook weer aan het nachtbraken geweest? Haha zag een groen bolletje bij je naam ;)

Mvp en NORAH1979 vinden dit leuk.
  14. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Haha ja...:roflmao::D

Ter voorbereiding op de gebroken nachten zeg maar...;)

Original vindt dit leuk.
  15. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Mtje1988 : Welkom hier!

Vorige zs heb ik ook geen harde buiken gehad. Nu wel. Ze doen geen pijn.
    Ik vraag me wel of de baby daar iets van merkt?
    @Fluss1984 weet jij dat misschien?

16. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Beyzam hoe gaat het met jou? Hou je het vol?

@Mvp succes vandaag. Hopelijk alles in orde.

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Haha ja die hormonen soms...
    Hier gelukkig betere nacht gehad dan gisteren. Dochter heeft nog steeds hoge koorts, ze wordt wakker als de paracetamol is uitgewerkt en vannacht was ik dat net voor waardoor ze (nog) niet overstuur was. Wel heel zielig; had haar wakker gemaakt, het eerste wat ze zei toen ze mij zag was "drinken", echt met trillende armpjes/handjes.
    Na half uurtje braaf weer gaan slapen gelukkig.

Vandaag moet ik de presentatie gaan geven van een onderdeel van mijn eindwerk. Belangrijk dat dat nog gebeurt voor ik beval, anders kan het project niet doorlopen. Mijn vriend blijft dus vanmiddag 2 uurtjes bij haar zodat ik wel weg kan want ze kan natuurlijk niet naar se creche met 40 graden koorts.
    Zal blij zijn als ik het straks achter de rug heb.
    Komende week wordt wel zwaar; maandag is de creche dicht en mijn schoonoiders die normaal een dag oppassen zijn op vakantie. Dus L. kan komende week alleen donderdagvoormiddag naar de creche, weinig rust dus voor mij...
    Mijn moeder bood al aan dat ze evt 2 dagen mag komen logeren, misschien maak ik daar wel gebruik van :rolleyes:

18. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Succes met je presentatie @Fluss1984 en ik hoop dat je dochter snel opknapt. Gelukkig wil ze wel drinken.

19. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Zolang ze genoeg vruchtwater hebben en ze niet heel sterk zijn merken ze daar niet zo heel veel van, maar toen ik met 26 weken elke 2-3min die harde buiken had was de baby wel heel onrudtig, alsof hij zich ertegen verzette.
    Hoevaak heb je ze?
    Ik heb er nu zo'n 4 per uur denk ik,maar daar reageert de baby niet op.

20. Original

@Fluss1984 wat fijn dat je moeder te hulp schiet en zegt dat ze daar mag logeren. Ik zou het doen en voor je dochter ook wel erg leuk denk ik (hier zijn ze gek op opa en oma). Heel veel succes met je presentatie!!! Lekker afronden en genieten van je welverdiende verlof

@Mvp heel veel succes vandaag! Hopelijk een goede uitslag.

Harde buiken, hier gelukkig niet, althans denk ik want het ze nooit gehad of herkend haha. Wel oefenweeen. Soms namelijk ongi krampjes.

Ik ben echt dol op de Nike air max Thea schoenen/gympen (en op pumps maar die draag ik niet elke dag :) ). Ze lopen echt super lekker en zitten als pantoffeltjes. Heb al 3 verschillende kleuren (1,5 week geleden paar nummer 3 gekocht) en wilde ook graag de groene. Overal bijna uitverkocht en wilde vorig jaar al de groene versie maar was toen al weg dus dacht ‘boeien ik bestel ze gewoon’ dus hop nummer 4 komt eraan *oeps, zijn vast impulse zwangerschaps aankopen*. Ik hoor manlief nu al lachen en vragen of ik nog geen schoenen te kort heb

Deel Deze Pagina