Hoi allemaal, Ik kom ook mee-kletsen Wij zijn half juni getrouwd en hadden al een kinderwens maar besloten te wachten tot na de trouw. Op de dag van onze trouw slikte ik mijn laatste pil uit de strip, mooie mijlpaal voor het begin van een nieuwe fase! Vorige week voelde ik me niet als mezelf. Niet ziek of slecht, maar anders, en ik had zo het idee dat het misschien al raak zou zijn! Dus zo gezegd zo gedaan en nieuwsgierig als ik was 1 dag voor NOD al positief getest. Daarna bij 1 en 2 dagen na NOD getest en allemaal positief. Volgens eigen berekening uitgerekend voor 24 april 2018. Aankomende donderdag krijgen we een echo (bij 5 weken+2) om te kijken of het vruchtje op de juiste plaats is ingenesteld. Ik heb namelijk een chronische afwijking waardoor er een verhoogd risico op buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Hopen dat er al iets te zien is en dan kan mijn verjaardag vrijdag al niet meer stuk!
UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018 15 april Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 16 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 18 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Cynnie1980 -37 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 22 april Nony - 40 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Dropke81 - 36 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Leeuwinnetje22 - 22 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Lovely29 - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 26 april Sherra - 32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Norah1979 - 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 28 april ano - 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 29 april Muisske - Het is een Jongen/Meisje Lucindalice - 5e kindje - Het is een Jongen/Meisje 30 april Freddel - 26 jaar, 2e kindje - Het is een: Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) __________________________________ AFSPRAKEN Robijn89: 23 augustus - Vroege echo Nugget: 24 augustus - Vroege echo Elizia: 29 augustus - Eerste echo tamara78: 5 september - Eerste echo Solidgold: 9 september - Vroege echo Tiarah: 11 september - Eerste echo Tiarah: 12 september - Intake VK Sherra: 12 september - Eerste echo Olliebol: 13 september - Eerste echo Freddel: 19 september - Eerste echo Dropke81: 19 september - Intake VK Lovely29: 26 september - Eerste echo Nugget: 29 september - Eerste echo + intake
@Nugget Welkom en gefeliciteerd! Hopelijk een positieve echo donderdag . Hier mijn eerste werkdag na de vakantie gehad, viel me best zwaar. Gelukkig niet meer overgegeven sinds ik bescuitjes langs mijn bed heb liggen. Die eet ik voor ik opsta, dat helpt wel wat. Morgen nog een ochtendje werken en dan om 2 uur de echo. Spannend!
Welkom @Nugget Gefeliciteerd met het huwelijk en de zwangerschap. Fijn dat je donderdag al een echo krijgt, spannend!!
Welkom nieuwe meiden! Wat fijn dat je zo snel zwanger bent geraakt @Nugget ! En wat een heftige periode voor jou @Leeuwinnetje22, hopelijk kan je nog veel mooie herinneringen maken de komende tijd.. @Fluss1984 wat een onzin van die echo. Benieuwd wat ze je morgen gaan vertellen Gelukkig wel nog een mooie test gehad om je gerust te stellen Hier nog steeds geen echte symptomen, eetlust is nog normaal. Borsten zijn beetje gevoelig maar niet pijnlijk. Begin wel te merken dat ik vermoeider ben, maar nog steeds niet dat ik 's avonds eerder naar bed wil ofzo. Morgen 5 weken dus denk dat het eind deze week/begin komende week toch wel gaat beginnen. Nog even de stilte voor de storm haha! @Robijn89 heel veel succes/plezier bij de echo morgen! Ik zal voor je duimen!
@Robijn89 heel veel succes en plezier morgen met de echo!!! Hoe laat heb je afspraak? En je komt wel foto showen hè...
@Robijn89 succes en heel veel plezier bij de echo @nony hoe gaat het met jou? Je Had er vanmorgen een wat slecht gevoel over. Ik heb net de clear blue digital besteld. Ga ik morgen doen voor in het fotoboek
Welkom @Nugget Gefeliciteerd met je huwelijk en hè zwangerschap! Succes vandaag met de echo @Robijn89! Ik doe sinds een paar dagen elke dag weer een middagdutje.. zoooo moe. Dat herken ik van mijn vorige zwangerschap, toen heb ik overdag leren slapen haha. En ik drink ineens alleen nog maar appelsap (vond ik voorheen niet echt lekker) en heb verder alleen trek in hartige dingen (kaas!). Bij mijn zoontje was het juist zoet. Grappig is dat
@Lovely29 ik denk dat die onzekerheid blijft, totdat ik een hartje heb gezien... Gisteravond en nu weer super misselijk... De komende dagen gelukkig een druk programma, veel afleiding
@Lovely29 ik denk dat die onzekerheid blijft, totdat ik een hartje heb gezien... Gisteravond en nu weer super misselijk... De komende dagen gelukkig een druk programma, veel afleiding
@nony gelukkig niks aan de hand. Lekker afleiding zoeken. Ik heb sinds gisteren geen kwalen meer maar had ik bij mijn eerste ook niet. Zolang ik geen kramp heb en geen bloed vertrouw ik er volledig in.
Ik blijf ook onzeker hier. Voel me niet echt zwanger. Enige is dat ik licht gevoelige borsten heb en soms een krampje. Volgende week vrijdag de eerste echo. Best moeilijk het wachten
Gefeliciteerd en welkom @nieuwe dames. @Robijn89 : succes vandaag bij de echo, spannend hoor. @Solidgold: ik denk dat het hier ook stilte voor de storm is. Behalve gevoelige borsten en wat menstruatieachtig gevoel in mn buik en soms een misselijke vlaag heb ik nog nergens last van. Maar ik weet bij mijn vorige zwangerschappen dat het nog kan komen. Gisteren een dagje naar Toverland geweest. Mijn zoontje vroeg wel waarom ik niet in de attracties ging. Ondanks dat het denk ik geen kwaad kan, wil ik geen enkel risico nemen. Ik heb maar uitgelegd dat ik me niet zo lekker voelde nog en dat ik de achtbanen toch erg hoog vond Mijn verwijzing is ook klaar en 3 dagen nadat deze klaar ligt kan ik bellen voor het maken van een afspraak bij de gyn. Nu ga ik heel eigenwijs nu al bellen met de poli, wellicht is het al binnen
Daarnet weer even naar het ziekenhuis gebeld, ik kreeg gelukkig een andere secretaresse aan de lijn. Ze maakte geen enkel probleem van vervroegen van de afspraak, dus ik mag 11 september al! Heel wat beter dan 27/9