Haha ben weer terug naar bed gegaan en nu net wakker. Heb wel lekker geslapen ja. Jij ook? Het is april dames. Twee prachtige mannetjes zijn er al en deze maand gaan onze overige babietjes geboren worden. Wellicht een enkeling over tijd en wordt het begin mei, geen idee. Ik vind het zo bijzonder dat we de afgelopen met elkaar gedeeld hebben. Hopelijk blijven we dat doen!
Yess eindelijk april! Toen februari voorbij was was ik blij dat het iig geen februaribaby meer kon worden (want veel te vroeg) en nu is het gewoon april! Zitten jullie allemaal in die fb groep? Ik ben momenteel zelf ook weer wat actiever op fb, dus misschien wil ik er toch wel bij, zijn jullie erg actief daar? Wordt @Beyzam vandaag ingeleid? Ik had maandag in mijn hoofd, maar het kan heel goed dat ik het mis heb, want mijn geheugen laat me de laatste tijd vaker in de steek onder invloed van de hormonen denk ik. Hier 38 weken vandaag, begin steeds meer uit te kijken naar het moment waarop ik denk “jaa, het is begonnen! Ze komt eraan!” Niet naar de pijn natuurlijk , hoop op een soortgelijke bevalling als de vorige. Als het iig maar geen erge weeënstorm wordt zoals bij de eerste... Vannacht was de baby flink aan het duwen beneden, volgens mij probeerde ze haar schouders ook in mijn bekken te parkeren ofzo, het was geen aangenaam gevoel! Horen jullie trouwens ook al regelmatig dat iemand denkt dat je op die en die dag zal gaan bevallen? In zou dan al afgelopen dinsdag, vrijdag en gister bevallen zijn hahaha
@NORAH1979 ik ben uiteindelijk ook mijn bed weer ingegaan en net wakker. 11 uur gewoon en nog moe pfff Idd vandaag April. Onze maand yoehoeeeeee @Elizia we zijn nog actief op fb. Ik zal hier bijv niet de naam van mijn kleintje neerzetten maar op fb wel net als bijv de foto’s. Stuur me anders een link van jouw fb account dan voeg ik je toe op mijn fb zodat ik je in de groep erbij kan zetten. Het is namelijk een besloten groep dus je zal hem niet vinden..... Ik heb de namen van de kleintjes van @Meis28 wel in het lijstje gezet omdat ze hier genoemd zijn. Ik wil de naam van mijn kleine niet hier openbaar hebben en misschien zijn er meerdere. Wat is handig om te doen meiden? Qua lijstje....... of gewoon lekker geen lijstje
Jaa hier ook veel jeuk op mijn buik Straie had ik van mijn dochter al maar sommigen zijn precies in de puntjes rood maar verder niks bijgekregen nog Ondanks dat ik krab als een gek Komt omdat je buik uitrekt en groeit haha Mijn benen hier zijn vooral koud, maar dat komt door de vocht.. ook is mijn hoofd dikker enzo
Goede middag dames, even een berichtje van mijn kant. Bloeddruk is met medicatie goed onder controle. Vocht zit er nog steeds dat gaat pas weg na de bevalling. Vanavond krijg ik een balloncatheter geplaatst. Dit zou tot de ochtend zijn werk moeten doen. Als ik maandag ochtend voldoende ontsluiting heb worden mijn vliezen gebroken en krijg ik weeenopwekkers. Ik vind het best spannend en ben ook een beetje bang voor wat er gaat komen.
Ooh spannend zeg Beyzam! Het gaat nu echt gebeuren! Heel veel succes, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat je morgen je kleintje in je armen hebt!
Het is ook spannend en logisch dat je bang bent. Maar je gaat het ongetwijfeld heel goed doen. Ik weet zeker dat we allemaal aan je denken. Nog even en je hebt je prachtige mannetje in je armen.
Spannend! Heel veel succes en snap dat je ook wel een beetje bang bent maar straks heb je een prachtig klein kindje in je armen. Dat is een prachtig vooruitzicht. Zet hem op
Succes Beyzam! Het is logisch dat je het spannend vindt omdat het nu echt gebeurd! Nog even en je hebt je kindje in je armen
Vrolijk Pasen allemaal! Ik ben hier niet veel geweest, maar vroeg mij af of ik toch wat aan jullie mocht vragen.. Sinds een paar dagen heb ik namelijk ongelooflijk de zenuwen niet zo zeer voor de bevalling, maar meer voor wanneer het gebeurd en of alles dan wel klaar is.. Ik word er soms erg onrustig van Herkennen jullie dit? Misschien heeft het ook wel te maken met het onverwachtse van de eerste keer, maar sowieso zijn alle tips welkom
UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Meisje L.☆23-10-17 12 april Mery - 5e kindje - Meisje 15 april Elizia - 35 jaar, 3e kindje - Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Jongen Original - 34 jaar, 3e kindje - Jongen 22 april MVP - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Jongen 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Jongen Lesley22x - 27 jaar, 1e kindje - Meisje 28 april Lucindalice - 5e kindje - Jongen 29 april Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Meisje Meis28 - 32 jaar, 2&3e kindje: geboren 28 Maart 2018 Mtje1988 - 29 jaar, 3e kindje - Meisje 30 april Freddel - 27 jaar, 2e kindje - Verrassing! Jongen (7) | Meisje (6) | Verrassing (1) Bevallen (2 van de 13) __________________________________ AFSPRAKEN MVP: 5 april - controle VK
Heb je al gekeken op internet voor afteken lijstjes? Misschien geeft dat wat rust als je ziet hoeveel je al af kan vinken. En anders gewoon zo denken, wat je niet hebt kan de kraamverzorgster of je partner of ouders vast wel halen . En wanneer het gebeurd, tja als de kleine er klaar voor is toch . Gewoon proberen er open in te gaan en niet te veel lezen over bevallingen. Elke bevalling is anders en hoe opener je erin gaat hoe beter althans is mijn mening. Ik krijg nu een ks maar ben 2x ervoor ‘normaal’ bevallen en ga er nu ook maar open in. Merk dat het voor mezelf beter is om het maar over me heen te laten komen..... er is er nooit 1 blijven zitten
Dankjewel het feit dat er geen baby blijft zitten doet mij al goed haha! Super dat jij er zo open in gaat, zal je vast veel rust geven. Al moest jij ook wel even schakelen, omdat je nu een ks krijgt ivm je placenta toch? Ik heb zelf al wel lijstjes gemaakt, maar het is dan ook meer de stress of ik dat wel op tijd af krijg. Tja naast de kleertjes wassen, moet natuurlijk ook alles uitgezocht en schoongemaakt en als ik dan nog ergens wat voor mijzelf kan doen is dat ook fijn..misschien is het nesteldrang? Ik ga toch nog wel even kijken voor die lijstjes, want misschien geeft het rust als ik weet dat ik al veel gedaan heb.
@Beyzam veel sterkte alvast, zet ‘m op!! <3 @Bulb ach meid, geen zorgen daarom maken. Ik ken je gevoel hoor, maar nu bij mijn derde heb ik het veel minder. Ik ben al 38 weken, het kan elk moment beginnen (bmm is verweekt en kindje ligt heel diep ingedaald) en hier moeten ook nog genoeg dingen gebeuren. Maar uiteindelijk hoeven er maar een paar dingen écht klaar te zijn op het moment suprême, de rest valt altijd wel een mouw aan te passen. Ik heb ook liever alles klaar, maar ik maak me er niet heel druk meer om. Komt goed!