Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bulb

    Bulb Actief lid

    23 sep 2015
    123
    17
    18
    NULL
    NULL
    Het viel mee..iedereen is druk met de kleintjes denk ik. Poeh, wat hebben jullie allemaal veel meegemaakt met de baby’s. Gelukkig hier niet echt last van krampjes, maar over (lichte) reflux twijfel ik. Wil dat aan het cb vragen als ik daar ben.

    Hoe is het met de vaccinaties gegaan? Hebben jullie baby’s er veel last van gehad? Zie er wel een beetje tegenop :$ Vind het zo sneu, want ze zijn nog zo klein..maar goed het is voor een goed doel.

    Hoe gaat het met voeden bij jullie? Hier bv op verzoek en er is weinig ritme hier. s nachts is ook wel pittig, vaak nog 2-3 keer dat ze komt tussen 24.00 en 6.00. Hebben jullie een ritme?

    @Babylovebaby Hoe was het bij de osteopaat?
     
  2. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hahaha ik wou al zeggen zoveel hoef je niet bij te lezen.Wat fijn dat jou meisie tevreden is en dat het goed gaat met jullie.En wat goed dat je bv geeft.Hier krijgt meisie fv,heel handig als ik druk in de weer ben in huis.Dan kan iemand anders haar een flesje geven.Van een ritme is hier nog geen sprake.Met flesje niet en met slapen niet.Het is een beetje sukkelen in het begin,het komt vast vanzelf dat er een ritme in komt.Ze is heel onrustig vanaf de namiddag en dat blijft tot een uur of 22:00/23:00 .ze slaapt pas na de laatste fles,heel vaak maakt ze die niet op door de vermoeidheid.Ze heeft ook nog best veel last van krampjes en de spruw is er ook weer.In overleg met cb besloten niet meer te behandelen zolang het.geen invloed heeft op het drinken.En anders zou je kokosolie kunnen proberen.Als het hier erger wordt dan ga ik dat proberen.Fijn dat je van je hebt laten horen.:thumup:
     
  3. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    De vaccinatie hier ging goed! Ze had savonds wel koorts 38.1 maar heeft verder veel geslapen
    Osteopaat ging goed! Ze heeft de spieren in haar nek gespannen.
    Vandaag weer geweest en dat draaien ging nu beter!
    Ze huilt alleen ontzettend sinds vanmiddag
    Kokhalst,slikt, en schreeuwt moord in brand.. met als gevolg dat ze amper slaapt
     
  4. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Nog maar even een reactie, ndrs gaat onze groep dadelijk op slot en misschien vinden dames het wel nog leuk om hierin iets te kunnen plaatsen :)
     
  5. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Jammer dat er niemand meer komt.Kom zelf regelmatig kijken.Wat mij betreft kan die op slot als er toch niemand is.
     
  6. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Blijkbaar is er nu een whatsappgroepje (had ik even gemist) waar ik mij vanochtend bij heb aangesloten, zo te zien loopt het als een tierelier :roflmao:
    Als je ook bij wilt stuur me dan even een pb met je 06-nummer :thumup:
     
  7. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ahaa zijn ze allemaal daar gezellig bezig?ik denk er even over na.Dan krijg je dus om de haverklap meldingen toch?
     
  8. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ja die kan je ook wel per groep uitzetten als je daar geen zin in hebt. Ik zie alleen cijfertje staan met nieuwe berichten.
     
  9. Bulb

    Bulb Actief lid

    23 sep 2015
    123
    17
    18
    NULL
    NULL
    @Mery Hoe is het met je? Met de kleine?

    Ik dacht zal eens kijken hoe het hier is, maar was niet echt nodig geweest :rolleyes: Iemand die kort zin heeft om te vertellen of alles goed is met iedereen?

    Hier alles goed, op de spruw na.. Pff wat is dat toch rot. Verder een heel tevreden kindje en mama hier :D
     
  10. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Hey Bulb!
    Hier alles goed, Sam lijkt inmiddels goed hersteld en groeit als kool. Blij dat ik langer verlof heb genomen of had intussen alweer moeten werken :rolleyes:

    Vervelend die spruw, ben je aan het behandelen? Geef je borstvoeding?

    We zitten met inmiddels 10 dames (original, MVP, Nugget, Meis82, Advh, Lucalinde, Norah1979, Babylovebaby en een stille ZP meelezer) in een whatsappgroepje en het is heel gezellig, dus als je zin hebt om aan te sluiten mag je een pb sturen dan voeg ik je toe.
    Het gaat met ons allemaal best wel goed, wel paar kindjes die nog vaak pijn hebben ook nu de krampjesperiode langzaam voorbij zou moeten gaan, dus paar verwijzingen naar de kinderarts.
    En de eerste dames zijn inmiddels weer aan het werk.

    Ben jij nog thuis?
     
  11. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Hoi hoi,

    De whatsapp groep is heel gezellig en superactief, dus zou leuk zijn als je daar bij komt. We kletsen over onze kindjes en over nog veel meer
     
  12. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hey Bulb,leuk om wat van je te horen.Hoe gaat het met jou en je kleine?
    Hier gaat het stukken rustiger,meisie heeft een beetje een ritme nu.Ze is een beetje moeilijk met flesje leegdrinken,vooral met dit warme weer.Ik blijf volhouden maar heel lastig als ze echt niet wil.
     
  13. Bulb

    Bulb Actief lid

    23 sep 2015
    123
    17
    18
    NULL
    NULL
    Sorry een hele late reactie! Wat fijn dat ze een ritme heeft, maar wel vervelend dat ze haar flesjes niet wil leegdrinken. Is dat inmiddels verbeterd?
    Hier gaat alles goed. Onze kleine is zo lief, tevreden en altijd aan het lachen. Alleen de sprongetjes en regeldagen zijn wel pittig! Het aanhankelijke en s nachts wakker zijn is dan niet echt leuk.. Ik geniet in ieder geval volop en heb er dan ook elke keer moeite mee als ze naar de opvang gaat:cry::D
     

Deel Deze Pagina