Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83

Ja ik voel dat t mis is.
    Geen stomme vraag hoor.
    Maar had er op 1 of andere manier van te voren al zon gevoel bij waarom weet ik niet

2. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Wat fijn Nugget! Op naar 3 september :thumup:

Nugget vindt dit leuk.
  3. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Toevallig wel met de postcodeloterij een keer 1600 gulden gewonnen en toen was ik echt net lid ;)

En de kans dat je op oudere leeftijd direct zwanger raakt is erg klein, maar toch was ik in de eerste ronde al zwanger. Ik besef wat een geluk wij hebben!

En ja, ik vind het erg spannend, maar ik denk niet spannender als een ander. Bij mn tweede zwangerschap was ik direct bang dat er iets mis zou gaan, maar ik voel me nu al veel rustiger.

Ja, nipt gaan we wel laten doen. We willen het allebei wel weten mocht er iets niet in orde zijn.

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Een dikke knuffel voor jou @ano. Helaas zegt je gevoel meestal wel het juiste.. Ik voelde bij de miskramen ook meteen dat het mis was toen ik ging bloeden. Heel veel sterkte voor jou.

Wat fijn dat het er goed uitzag @Nugget ! En een extra echo is alleen maar mooi meegenomen ;).

Mijn dochtertje heeft een pacemaker. Vrij snel na de geboorte gekregen, ze is dinsdags geboren en vrijdags geopereerd. Was een heftige tijd, maar nu doet ze het perfect.
    De kans dat mijn antistoffen haar aan zouden vallen was 5%, maar helaas dus toch gebeurd. Doordat het al een keer gebeurd is, is het bij de 2e 20%. Maar doordat ze weten waar ze nu op moeten letten kan het in een vroeg stadium ontdekt worden en geremd worden door medicatie, dat stelt heel erg gerust :). (Bij mijn dochtertje wisten we het niet en kwamen we er veel te laat achter).

Een GUO-1 is een nog uitgebreidere echo dan de 20 weken echo. Volgens mij ook met betere apparatuur. Maar bij mijn dochter had ik gewoon een 20 weken echo dus het precieze verschil weet ik ook niet haha.

ano vindt dit leuk.
  5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja voor GUO moet je naar universitair centrum (of in enkele gevallen een centrum dat met universitair ziekenhuis samenwerkt). De 3cho wordt gemaakt door een perinatoloog en er wordt naar extra dingen gekeken en uitgebreider naar hersenen, hart, nieren etc.

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    meiden ik laat het hier even voor wat het is...
    Vandaag knallende ruzie met vriend gehad, en hij ziet het niet meer zitten...:cry:
    Wat nu?

Dus ik ga jullie verlaten ,tijd voor mezelf maken, kijken hoe dit nu verder moet!

Ik wens jullie allemaal nog een hele voorspoedige zwangerschap met in april 2018 allemaal
    mooie gezonde kindjes....

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat heftig @nony, ik wil je heel veel sterkte wensen

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Wat naar Nony, hopelijk komen jullie er samen uit. Je bent altijd welkom hier he, ook als je je hart even wil luchten. Dikke knuffel

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Wat heftig Nony, heel veel sterkte!

10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @nony, wat naar om te horen. Sterkte.

11. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Nugget wat een opluchting zal dat zijn!

@nony ah nee wat vreselijk! Hopelijk komen jullie eruit.. heel veel sterkte..

12. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Hier nog steeds nergens last van, was vandaag wel erg moe op werk aan het eind van de dag maar ik kon nog wel normaal functioneren haha. Veel collega's vragen me de afgelopen weken of ik geen tweede wil, vooral nu mijn dochter 3 is. Ik zeg dan altijd maar iets van ja hoor maar wil nog even wachten :roflmao:
    Ik kijk toch zo uit naar de echo! Pff nog 2 weken en 2 dagen!

13. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Heel veel sterkte @nony. Hopelijk komt het goed tussen jullie! En je mag inderdaad altijd je hart komen luchten.

@Solidgold, heb jij op zaterdag een echo? Bij ons doen ze dat niet. Daardoor moet manlief een paar uur vrij nemen van werk zodat hij erbij kan zijn.

14. tamara78

tamara78 Actief lid

12 jul 2015
    117
    75
    28
    NULL
    NULL
    @Nugget wat fijn dat je een goede echo had, dat zal zeker een opluchting zijn. En nu op naar de volgende echo/controle.

@nony wat lees ik nu, ik wens je veel sterkte en hopelijk komt alles goed en ben je hier snel terug.

Weltrusten dames, ik ga naar bed.

15. Dropke81

Dropke81 Lid

21 aug 2017
    23
    24
    3
    Vrouw
    @ano veel sterkte meid! Hopelijk mag je de kleine behouden

@Nugget wat een mooi nieuws! En idd, lijkt me ook niet vervelend om een extra echo te krijgen;)

@Elizia toch wel 'fijn' om te lezen dat er meer zijn die veel zelf moeten doen en veel alleen zijn! En idd, dat van het zappen dan voor tv als hij weer thuis is, komt mij ook wel erg bekend voor haha. Maar werk jezelf er ook nog naast of ben je fulltime thuis bij je kids?

ano vindt dit leuk.
  16. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Goede morgen Dames, hoe is het met jullie? Vandaag een clearblue test gedaan waar een 3+ op stond. Lijkt toch weer een bevestiging om dat te zien. Gisteren avond was ik zoooooooo moe had gewoon geen kracht om te praten. Dames met een mooie echo gefeliciteerd. Het lijkt mij een oplichting als je het hartje ziet kloppen.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Een echo lijkt me zeker heel erg fijn! Ik heb gister vernomen dat ze dat hier pas met 12 weken doen en dat met 8 weken de huisarts je pas doorstuurt naar de verloskundige. Ik heb dus nog even wat weekjes af te tellen

18. Sherra

Sherra Actief lid

4 jun 2015
    312
    174
    43
    @nony jeetje wat een moeilijke situatie! Hoop dat jullie er toch nog samen uitkomen. Dikke knuf x

@Lucindalice wow dat is idd nog een rit. Wat laat zeg voor een eerste echo? Dus helemaal geen mogelijkheid om het eerder te krijgen? Ik dacht altijd dat er twee termijn echo's waren vóór wk12 i.v.m meting embryo etc.

@Beyzam wat mooi van je cb test! Ik ga hem vanmiddag doen, hopelijk ook een 3+.
    Lijkt me heel vervelend om zo moe te zijn maar je hormonen zijn dan iig goed bezig hehe ;).

Hier opzich geen noemenswaardige kwaaltjes behalve wat pijnlijke tepels, blauwe plek gevoel. Iedereen fijn weekend alvast! Nog leuke plannen?

19. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    @Lucindalice, is dat bij alle vk bij jullie zo? Anders zou je misschien een andere vk kunnen bellen. Of misschien kun je een pretecho laten maken als je echt eerder een echo wilt.

Ik heb geen cb gedaan want die testen vind ik wel heel duur. Wel vandaag mn laatste k2v5 gedaan. En het is een echte knaller:D

Bijgevoegde bestanden:

tamara78, Lucindalice en Sherra vinden dit leuk.
  20. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik had gistermiddag mijn kans al gewaagd met de cb (4+6), stom want mijn urine was net water en hij gaf dus ook nog 2-3 aan. Misschien t weekend nog eentje doen, ik wil de 3+ toch ook heel graag nog zien ;)

Deel Deze Pagina