De misselijkheid begint hier toe te slaan, en bij momenten opeens echt intense honger. T is dat ik niet kan eten, anders zou ik alles opeten wat los en vastzit. Er zijn gelukkig geen nieuwe zweren meer bijgekomen nu, hopelijk gaan ze nu genezen en heb ik er snel geen last meer van...
Hoi allemaal, Ik wil me ook graag aansluiten bij de groep! Ik ben waarschijnlijk 27-4 uitgerekend.. 8-9 hebben wij onze eerste echo bij de gynaecoloog (i.v.m. gebruik Clomid).
Gecondoleerd @Avdh. Heel veel sterkte. @Kroon555 Welkom en gefeliciteerd. Iedereen sterkte met de misselijkheid! Hier lijkt het nu iets meer onder controle te zijn.
Hi meiden, Even een berichtje van mij, helaas heb ik afgelopen donderdag een miskraam gehad... Heel erg verdrietig... Dus ik mag van deze lijst. Iedereen heel veel succes met de rest van jullie zwangerschap!!!! Liefs nony
Gecondoleerd met het verlies van jouw schoonmoeder en veel sterkte. Hopelijk is de misselijkheid iets minder, het is allemaal al zwaar genoeg nu. Dikke knuffel
Ik wens je veel sterkte met de miskraam, heel verdrietig. Hopelijk is het met jouw partner weer oké en heb je steun van hem.
@NORAH1979 Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Vervelend hè! Ik ben eigenlijk de hele dag niet lekker, behalve s nachts als ik slaap.
@Kroon555 Welkom, spannend hé dat wachten! @nony Wat een naar nieuws heel veel sterkte voor jullie! Wij hebben vandaag onze extra check-up gehad i.v.m de cyste. Het kleintje groeit goed en perfect op schema! Cyste was zoals verwacht niets kwaads. Ook voor het eerst een kloppend hartje gezien. Wij zijn verliefd
@Nugget wat goed nieuws zeg en een kloppend hartje!! Ik hoop dat as. dinsdag te zien/horen, hopelijk ben ik niet te misselijk (van de zenuwen)
Wat fijn @Nugget! @nony Wat een naar bericht, heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie er qua relatie wel uit aan het komen zijn samen .