Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik voel me de hele dag door beroerd. Niet fijn. Maar ik weet waar ik het voor doe en dat het ook weer over gaat. Slapen werkt het beste idd :D

2. Dropke81

Dropke81 Lid

21 aug 2017
    23
    24
    3
    Vrouw
    Veel sterkte meid, een dikke knuffel!

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Lief dat je t vraagt.
    Er zijn sinds gisteren geen nieuwe blaasjes bijgekomen en er zijn er enkele al wat aan het genezen, dus hoewel het nog veel pijn doet gaat het wel al iets beter. Dochtertje heeft vandaag opeens vlekjes op het gezicht; (nog) niet echt zweertjes of zo ik kan het niet helemaal thuisbrengen wat het is. Ik heb haar voor de zekerheid bij mijn ouders gelaten, want ik weet niet of ze met vlekjes naar de opvang mag...

4. Kroon555

Kroon555 Lid

1 mrt 2017
    68
    38
    18
    Vrouw
    @tamara78 : dankjewel:)

@Nugget : zeker spannend! Hopelijk is alles goed.

Voel me inmiddels ook hartstikke zwanger. Ben regelmatig misselijk! Zo te lezen ben ik niet de enige die hier last van heeft....

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Pfff kom net thuis van mijn werk. Heeft mijn man de frituur BINNEN aan staan voor zijn pokervrienden (wel onder de afzuigkap hoor:roflmao:). Ben maar snel naar boven gevlucht, wordt kotsmiddelijk van die lucht. En natuurlijk ruikt heel het huis er nu naar :roflmao::roflmao:.

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    @Beyzam, gefeliciteerd met de mooie echo!
    @Leeuwinnetje22 Fijn dat de kleine goed zit! En dan maar wat meer echo's idd. Ik heb weer het 9 maanden dagboek van pauline oud. Vorige zwangerschap ook ingevuld en nu kan ik ze leuk vergelijken.
    @Avdh gecondoleerd! wat een naar nieuws, zo jong ook nog!
    @nony, sterkte meid!
    @Nugget, fijn een kloppend hartje! Ik hoop over 1,5 week ook een kloppend hartje te zien!
    @Fluss1984 fijn dat het iets beter gaat! Hopelijk is het snel helemaal over bij iedereen in het gezin, zodat jullie lekker kunnen gaan genieten!
    @Robijn89 Dat is zo herkenbaar! Mannen zij af en toe zo tactisch... NOT!

Hier is de misselijkheid ook echt begonnen. Ik verlaat het huis niet meer zonder een rol pedaalemmerzakjes. Vorige zwangerschap helaas ook last gehad hiervan en echt die zakken nodig gehad. Ik hoop dat het deze keer iets minder heftig wordt en minder lang duurt.
    Ik heb 14 september pas de 1e echo en de tijd lijkt voorbij te kruipen:rolleyes:
    Ik merk wel dat mijn broeken nu al minder fijn zitten. Ik draag altijd hoge broeken dus die drukken nu precies in mn buik. Vooral aan het eind van de dag heb ik al een darmenbuikje. Heeft iemand anders daar ook al last van?

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Freddel, O wat vervelend dat je al pedaalemmerzakken mee moet.
    Darmenbuikje is hier nog niet aanwezig, bij de andere 4 had ik dat wel heel snel.

@hier, ik begin me steeds lamlendiger te voelen, misselijkheid loopt op, maar het allergrootste probleem is het gebrek aan slaap en daar voel ik me natuurlijk vervelender en misselijker door. Ik denk dat ik er zo gemiddeld zon 5x per nacht uit moet voor 1 van de oudere kindjes en ik slaap erg onrustig door overvliegende vliegtuigen. M'n fitbit gaf vannacht weer aan dat ik maar 5 uurtjes had geslapen en dan ook niet van goede kwaliteit. Pfffffff, ik wil slapen

8. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Aah heerlijk Robijn, die frietlucht:confused:

Hier nog niet echt een buikje...althans, geen zwangerschapsgerelateerd buikje :D

Wel als ik 's ochtends wakker wordt voordat ik ga plassen is mn buik keihard en bol. Alsof mn volle blaas mn baarmoeder of iets anders van binnen omhoog duwt. Dat heb ik normaal gesproken nooit.

Vorige zwangerschap had ik trouwens ernstig overgewicht, maar bij 13 weken kreeg ik toch al een zwanger buikje. Ben ruim 30 kilo kwijtgeraakt dus ben benieuwd hoe dat nu gaat.

9. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Lucindalice : wat vervelend dat je je zo beroerd voelt en dat je zo weinig slaap krijgt. Hopelijk voel je je snel beter! Herken je het van de eerdere zwangerschappen?

10. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    @NORAH1979 Wow, 30 kilo kwijt geraakt. Wat ontzettend knap!
    Hoe heb je dat gedaan? Zelf meer bewegen en gezonder eten? Of heb je hulp gehad? Hier een bmi van 29, dus na de zwangerschap wil ik ook 30 tot 40 kilo kwijt raken. Heb je tips?

11. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Meer bewegen en minder snoepen. En ter controle naar de diëtiste. Ik ben nog wel 10 kilo te zwaar hoor, dus na de zwangerschap ga ik er ook weer tegenaan.

Mijn doel was om mee te doen aan een obstacle run en dat doel heb ik gehaald. Vorig jaar heb ik 6 km mud masters gedaan. En dit jaar had ik weer mee willen doen, maar durfde geen tickets te kopen ivm oog op zwanger worden. Het is best duur en dus maar goed ook dat ik t niet gedaan heb.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @NORAH1979 , ik herken het inderdaad van vorige zwangerschappen, alleen vergeet ik toch elke keer weer hoe rot het was.....
    Superknap dat je zoveel gewicht bent kwijt geraakt! Op naar de laatste 10 na je zwangerschap

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Hier ook echt al een darmenbuikje.. En ben vrij slank van mezelf dus mijn truitjes kruipen al omhoog :roflmao:

Ik hield bij mijn dochter het 9 maanden dagboek van Pauline Oud bij. Hou nu nog steeds trouw de boeken uit die serie voor haar bij. Deze zwangerschap ben ik in het 9 maanden dagboek van Babette begonnen.

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Dubbel

15. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hallo dames!
    Hier eindelijk wat beterschap met mijn mond, ik heb vandaag zowaar weer wat normale dingen kunnen eten. Na 5 dagen vla eten is dat een hele opluchting. Ik heb sinds gisteren opeens mega honger-aanvallen; ik word dan misselijk, trillerig en heb enorme drang naar eten, ook als ik al aan het eten ben. Dit heb ik bij mijn dochter nooit gehad. Wel goed voor mij, ik heb ondergewicht en heel weinig eetlust dus met wat meer honger kan ik hopelijk een paar kilotjes "aansterken". Ik kwam gisteren de buurvrouw van mijn ouders tegen (de gynaecologe), die maakte zich duidelijk zorgen om mijn gewicht. Ze heeft blijkbaar in de avond nog een keer tegen mijn moeder gezegd dat ik toch wat meer moet eten... :rolleyes:
    Hopelijk gaat dat nu goedkomen.
    Ik had vorige zwangerschap ook al heel snel last van een darmenbuikje, ben toen met 5 weken al zwangerschapsbroeken gaan dragen. Nu nog geen last daarvan. Misschien komt dat nu ik niet meer alleen vla eet :roflmao:

16. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Hi meiden,

hier even wat minder actief geweest, ben erg zenuwachtig voor de echo zaterdag en heb geprobeerd zo min mogelijk met het hele zwanger zijn bezig te zijn.. Ik heb nog steeds geen symptomen afgezien van een beetje moe, dus ik maak me klein beetje zorgen.. Ik weet dat ik pas 6 weken ben maar als ik jullie dan zo hoor over misselijk zijn, groeiende/pijnlijke borsten kan ik niet anders denken dat het misschien niet goed is bij mij :( Zelfs mn hongergevoel is weg, heb vanochtend rond 8u alleen twee happen yoghurt op en pas rond 12 kreeg ik weer een beetje trek.

Ik kan niet anders doen dan afwachten, en duimen voor een goede echo zaterdag!

Meiden met goede echo's: gefeliciteerd!
    En meiden die ziek zijn, beterschap!!

17. Nugget

Nugget Actief lid

22 aug 2017
    286
    545
    93
    Vrouw
    @Solidgold Logisch dat je wat spanning krijgt voor zaterdag, is heel normaal hoor :) Ik moet zeggen dat ik ook heel weinig klachten heb en wij hebben gisteren een perfect kloppend hartje gezien. Ik duim in ieder geval voor je mee!

@Freddel Ik heb een fijn postuur en had altijd wel een klein beetje een "rolletje" maar ik heb het idee dat deze iets strakker /meer gevuld is aan de onderkant sinds dit weekend :roflmao:

18. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Mijn zusje heeft 4 kinderen en die heeft in het begin ook geen klachten gehad. Zo ken ik er nog meer. Iedereen reageert blijkbaar anders op hcg. Ik begrijp je bezorgdheid wel hoor.

19. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Maak je niet druk. Klachten zeggen ook niet alles. Succes zaterdag komt vast goed

20. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Hier gaat het de ene dag heel goed de andere dag weer wat minder. Ik heb wel enorm veel honger. Een uur na het eten lijkt het wel alsof ik niets gegeten heb en mijn maag is dan zo leeg dat ik super misselijk wordt en begin te kokhalzen. Ik moet dan ook echt iets eten. Mijn buik(darmen) is ook al best opgezet. Ik moet met mijn kleding wel echt mijn buikje verbergen. Spannend veijdag heb ik mijn tweede echo. Ik hoop dat het goed is.

Deel Deze Pagina