Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @Sherra ik ga volgend weekend nog een test doen, de laatste...

    En opa en oma vertellen doen we ook nog niet hoor, eerst een goede echo...
     
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Mooie testen allemaal!
    En een nieuwe zwangere; welkom en gefeliciteerd!

    Over het nieuws vertellen: We hebben beiden iemand gekozen om in vertrouwen te nemen, ik mijn ouders en mijn man zijn beste vriend en vrouw. Wel fijn om tegen iemand mijn zorgen enzo al uit te kunnen spreken. Naaste familie en vrienden dichtbij horen het na een goede echo al denk ik.. de rest pas met een week of 12.
     
  3. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Welkom @Muisske en jij ook gefeliciteerd!

    @Sherra Ik heb zelf niks van de innesteling gemerkt, wel had ik een flinke temp dip en de dag erna een stijging dus dit zou de 'innestelingsdip' zijn geweest :) Had ik bij mijn dochter ook! Bijzonder dat jij hem hebt gevoeld! Hopelijk betekend dat dat t vruchtje zich goed diep heeft ingegraven haha

    Wat relaxt @Fluss1984 dat je al een zwangerschapsbroek aanhebt hahaha ben je niet bang dat iemand het ziet? Ik heb vandaag een stretch broek aan zonder knoop en toch drukt hij onwijs in mijn buik, maar zou toch echt te bizar zijn als hij met 4wk al begint met groeien :eek:
    Ik herken me trouwens heel erg in je beschrijving, ik ben ook heel slank (BMI 16.5 zeg maar gerust mager). Ik had wel een mega buik op t eind en was 15kg aangekomen. Maar denk dus dat je het bij mij deze keer heel snel gaat zien. Maar ik draag over het algemeen wel heel wijde shirts en sweaters dus denk dat ik het wel kan verbergen de komende paar weken.

    Wat betreft vertellen, mijn beste vriendin weet het nu en een collega. Mijn man wil liever nog wachten met vertellen aan anderen, ik daarentegen sta te springen! Ik ga het denk ik iig deze week nog aan mijn moeder vertellen.

    Gaan jullie een vroege echo doen? @Robijn89 jou had ik al zien staan op de lijst! Ik wil wel rond de 8 weken gaan maar weet nog niet wanneer ik die ga inplannen.
     
    Sherra en Muisske vinden dit leuk.
  4. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    #84 Sherra, 16 aug 2017
    Laatst bewerkt: 16 aug 2017
    @Muisske welkom! En proficiat ;)!

    @Solidgold wist niet dat je tempte! Doe je dat al lang? Misschien rare vraag maar hoe werkt dat? Na wakker worden in bed zeg maar? Ik gok dat het innesteling was, week na ei en dat was het enige wat ik gevoeld heb. Zeker weten zullen we nooit denk ik. Vorige ronde wel een ovutest gedaan bleek late ei. Deze ronde maar afgegaan op vruchtbaar slijm.

    Bij de eerste wisten opa's en oma's en beste vriendin na eerste echo de rest pas wk13-14 dacht ik.
    Toevallig komt mijn moeder a.s. weekend...willen alvast spullen sorteren voor de rommelmarkt waar ik over 2wk sta. Dit gaat nog moeilijk worden haha maar ja.

    Zat toevallig een docu te kijken leven voor de geboorte. Heel bijzonder. Werd gewoon emo haha! Hebben jullie dat ook?
     
  5. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben ook al heel emo. Ik loop nu stage in een instelling voor mensen met meervoudige (ernstige) beperkingen en vanochtend was er een jongen die in zo'n vreselijke hoestbui zat dat hij helemaal blauw aanliep en zo zielig zat te kreunen en piepen dat ik er echt bijna van moest huilen.

    Bij mij weten ze het op het werk (stage), en 2 goeie vriendinnen weten het maar die wisten ook dat we ermee bezig waren. Ik wil het ook snel aan de opa's en oma's vertellen maar mijn vriend wil nog een aantal weekjes wachten. Het probleem is dat mijn ouders hier elke week een nacht blijven logeren en mijn moeder is net een bloedhond. Aangezien ik vanochtend al kokhalzend mijn tanden stond te poetsen weet ik niet hoe lang ik het geheim ga kunnen houden (in mijn vorige zwangerschap moest ik altijd overgeven van t tandenpoetsen en dat geneurt niet stilletjes...). Ze zijn nu hier overigens, eigenlijk wil ik het volgende week vertellen maar dan moet ik mijn vriend nog een beetje kneden ;)
     
    Muisske vindt dit leuk.
  6. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Mijn moeder zag elke keer aan mijn ogen dat ik zwanger was. Bijna eng, haha.

    Hier ook snel emotioneel!

    Ja klopt, met 6w2d al. Dit omdat ik een medische indicatie heb en de gyn me zo vroeg mogelijk wilde zien om de medicatie op tijd te kunnen verhogen.
    Zou anders echt mijn keuze niet zijn. Als ik iets minder ver zou zijn door late innesteling oid en je ziet nog weinig, zit ik meteen weer in de stress. Maar goed, we gaan maar van het beste uit. De gyn weet vast wel wat ze doet ;).
     
  7. Saartje90

    Saartje90 Nieuw lid

    16 aug 2017
    3
    6
    3
    Hoi! Mag ik hier ook meekletsen? :) Afgelopen vrijdag al 2 testjes gedaan, stond wel een streepje maar kon het niet geloven haha. Zaterdag gaf de clearblue-test de doorslag, echt zwanger! Zelf berekend dat het rond 21 april geboren gaat worden.

    Ik ben 27 en dit wordt mijn 1e kindje. Vind het heel erg spannend allemaal! Heb 11 september de 1e echo, wat duurt dat wachten lang ;) Heb tot nu alleen menstruatie-achtige krampen en moe. Vandaag al 5x het idee gehad dat ik ongesteld was geworden, gelukkig niks aan de hand.

    Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! :)
     
    Sherra vindt dit leuk.
  8. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!
     
  9. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Welkom!
     
  10. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen allemaal, hoe hebben jullie geslapen?
    Ik ga vandaag met de kids op stap
    Gezellige dag allemaal!
     
    Sherra vindt dit leuk.
  11. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Zeer matig; onze dochter is paar keer wakker geweest; om 4u fles en om 6u wakker wakker. En ben al zo moe :p
    Wij gaan even naar de outlet in roermond, naar een verjaardag van een vriendin van mij en op kraamvisite. Drukke dag dus op mijn mamadag :)
     
    Sherra vindt dit leuk.
  12. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Wat leuk! Ze zitten nog middenin de vakantie of niet?:)

    @Fluss1984 shoppen is nooit verkeerd!!! :D goed volgepland, leuk dat je op kraamvisite gaat, over 9mnd is het andersom :p

    Ik probeer nu wat eerder naar bed te gaan alleen word ik dus ook veel eerder wakker :confused:. Ben om 05.00/05.30 al bij. Vanmiddag gaan we viskoekjes bakken voor de hond en wandeling door het bos.
     
  13. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Goedemorgen! Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal op de planning! Is het bij jullie beter weer dan bij mij? (Regen)

    Ik moet vandaag werken tot 18:00, en daarna komen er twee goede vrienden eten bij ons. Benieuwd of we ons mond kunnen houden want ze weten dat we ermee bezig zijn..
     
  14. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Goeiemorgen, goed geslapen alleen stijve nek nu! Jij lekker geslapen?
    Heel veel plezier vandaag! Ik ga aan de poets!
     
  15. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Hier is het ook droevig weer, dus dat wordt kaplaarsjes en regenjasje straks.
    Opzich wel goede afleiding tot 18.00 maar idd spannend hè vooral als je het van de daken wilt schreeuwen.
    Wat doe je voor werk als ik vragen mag :)
     
  16. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ben zelf ook aardig opvliegerig! Bied elke dag wel een keer Mn excuses aan aan Mn vriend.. komt ook omdat ik gestopt met ben met roken dus das dubbel! het valt allemaal niet mee Haha maar het is voor iets moois ! <3 al ken ik af en toe wel janken, heb als een ketter gerookt.
    Fijne dag allemaal!
     
    Antoinet1 en Sherra vinden dit leuk.
  17. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Super knap dat je gestopt bent!!!
    En een beetje opvliegerig mag dan hoor...
     
  18. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Misschien een rare vraag maar de banner wilt maar niet bij mij? Komt elke keer met een melding dat twee afbeeldingen niet zijn toegestaan...
     
  19. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Beetje veel Hihi. Maar gelukkig begrijpt hij het en laat hij mij uittieren Haha!
     
  20. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ik lees met je mee.. met de vraag erbij hoe je die banner er zet ben benieuwd :)
     

Deel Deze Pagina