Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Oh wat een vreselijk nieuws :cry: veel sterkte meid...

Dropke81 vindt dit leuk.
  2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    @Meis28 Ja dat herken ik wel. Bij de eerste was ik er dag en nacht mee bezig, nu is het toch anders.

@Dropke81 Wat een vreselijk bericht :( heel veel sterkte toegewenst.

Dropke81 vindt dit leuk.
  3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    @Dropke81, Wat verschrikkelijk! Sterkte de komende tijd!

@Meis28 Ik herken dat ook wel hoor. Ik ben continue achter mn dreumes aan het rennen waardoor ik minder tijd heb om er over na te denken. Aan de ene kant fijn, want dan lijkt de tijd iets sneller te gaan, maar aan de andere kant vind ik het wel een stuk zwaarder. Nu kan je minder makkelijk ff je benen omhoog gooien als het zwaar wordt omdat je achter de kleine dreumes aan moet.

Hier is de misselijkheid toch weer terug in volle glorie. Helaas gister en vandaag weer gespuugd. Hopelijk stopt het snel!

Dropke81 vindt dit leuk.
  4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik kreeg de laatste tijd geen meldingen dus heb even flink moeten bijlezen

@Dropke81 , wat een vreselijk nieuws, zo verdrietig, heel veel sterkte

@Meis28 , ik herken het helemaal nu dit ons 5de kindje is en ook omdat hier pas net als bij jou bij 12 weken pas de intake is. Ik vind het lastiger om bij stil te staan dat het echt zo is en ook nog steeds onwerkelijk want nog geen boontje met knipperlichtje gezien.....

@hier, de dagen kabbelen voort, nog steeds heel misselijk en moe, maar gelukkig niet meer hoeven spugen. Ondanks het 5de kindje (7de zwangerschap) zie je echt helemaal niet dat ik zwanger ben, zelfs geen darmenbuikje, ik heb dus ook m'n normale broeken nog aan. Opzich best vreemd, maar ergens ook fijn, want met een bolle buik sjouwen vind ik wel pittig, dus van mij mag dat zo lang mogelijk uit blijven.

Dropke81 vindt dit leuk.
  5. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Dropke 81, wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte!
    Meis28, herkenbaar inderdaad. Ik ben er echt dag en nacht mee bezig.

Ik heb een hele slechte nacht gehad, sinds gisteren tandvleesontsteking en ik zou niet weten wat ik er mee moet. Ben nu op vakantie en vind het niet heel prettig om hier naar de tandarts te gaan. Al op zoek geweest naar Parodontax maar nog niets gevonden. Jeetje wat een vervelende zeurende pijn.

Dropke81 vindt dit leuk.
  6. Original

Original Niet meer actief

@Dropke81 wat een vreselijk nieuws....heel veel sterkte voor jou en je partner!!

@Mvp beterschap!

Dropke81 vindt dit leuk.
  7. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hey meid wat erg voor je,veel beterschap en sterkte gewenst!

Dropke81 vindt dit leuk.
  8. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Dropke81 oh nee, wat vind ik dat ontzettend erg voor je! :(
    En extra naar dat je je nog wel zo zwanger voelt... Heel veel sterkte, knuffel

Dropke81 vindt dit leuk.
  9. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Beyzam ; veel plezier vandaag met het kinderfeestje.

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Zo'n dingen komen dan altijd op vakantie he... je kan bij de drogist/apotheek vragen of ze chloorhexidine mondspoeling hebben (bv corsodyl). En tegen de pijn paracetamol (geen aspirine of ibuprofen/naproxen/diclofenac in de zwangerschap). Beterschap!

11. Nina B

Nina B Lid

27 mrt 2017
    27
    5
    3
    NULL
    NULL
    @Original afspraak ging goed hoor :) was meer informatief allemaal.
    Volgende week donderdag heb ik mijn termijn echo die vind ik wel heel spannend moet ik zeggen, helemaal na het verhaal van Dropke81 :(
    Ik heb gisteren uitgelegd gekregen dat je eigenlijk maar 2 echo's krijgt, de termijn echo, en 20 weken echo. als je tussendoor een echo wilt doen dan moet je deze zelf betalen (dat wist ik wel) en is het geen medische echo.. dus ze kijken naar het kindje voor de lol en je kan uiteraard zien of het hartje klopt maar ze kijken er verder niet naar of het gezond is, goed groeit etc...:( dat vind ik wel jammer.

@Dropke81 ontzettend veel sterkte gewenst voor jou en je partner :(:(

Dropke81 vindt dit leuk.
  12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dropke, jee wat vervelend zeg.. heel verdrietig. Vooral omdat je het, denk ik, helemaal niet verwacht had..? Hoe voel je je nu..?

Ik ben daar ook best bang voor, dat je helemaal geen symptomen hebt die lijken op een miskraam of missed abortion oid.. en dat toch uiteindelijk er geen levend wezentje in je buik zit. Ik moet dus nog tot 16 oktober wachten. Aan de ene kant vind ik dat niet zo erg, maar aan de andere kant wil je gewoon even weten of alles wel ok is..

Vervelend meiden van de misselijkheid en die tandvleesontsteking! Hopelijk gaat t snel over. Ik ben iedere ochtend in gevecht wat ik aan moet naar mn werk, broeken zitten echt niet lekker meer..

Dropke81 vindt dit leuk.
  13. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    @Nina B ik las ook al dat je 'maar' 2 echo's krijgt bij mijn verloskundige wanneer er geen medische reden voor meer is. Wel jammer want dat lijkt me juist zo bijzonder. Iemand een idee wat een extra echo kost?

Net als hierboven ben ik ook heel erg bang voor slecht nieuws tijdens de eerste echo. Dat heb ik al vanaf het begin dat ik weet dat ik zwanger ben. Wanneer ik maandag positief nieuws krijg kan ik er meer van gaan genieten.

@Meis28 wat is de reden dat je zo laat je eerste echo krijgt? Ik vond zelf al dat ik redelijk laat ben met 10 weken maar dat kon niet anders ivm vakantie.

14. Original

Original Niet meer actief

Bij ons is een echo tot 14 weken in 2D met filmpje (word je zelf ook gefilmd) en 2/3 foto’s €30. Morgen gaan we weer, zou vrijdag gaan maar morgen komt beter uit. Verrassing voor de kids

15. Dropke81

Dropke81 Lid

21 aug 2017
    23
    24
    3
    Vrouw
    Nee, had dit totaal niet verwacht vooral omdat ik nog alle symtomen van zwanger zijn had en totaal nergens last van had. En nu nog niet trouwens..
    Het is gewoon wat onwerkelijk, maar ja, nu ook maar realistisch blijven dat de natuur zijn eigen gang gaat... en dat de kleine puk gewoon niet goed was.
    Maar is niet minder pijnlijk..
    Ik voel me goed en voel me nog steeds zwanger. Maar jullie moeten allemaal van het goede uit gaan hoor, en vooral van elke dag genieten!

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja heel begrijpelijk.. lijkt me heel vreemd om mee te maken als je het totaal niet verwacht. Dan denk ik: misschien zou het in dat geval maar beter zijn als je vanzelf een bloeding krijgt, daar schrik je je natuurlijk ook rot van en is even verdrietig maar dan zie je het aankomen. Wat gaat er nu gebeuren, moet je nu afwachten of gaan ze curetteren Oid? Daarom baal ik zo dat ze hier pas bij 12 weken de eerste echo doen (is normaal in Spanje als je niet extra privé verzekerd bent). Wij krijgen daarna ook nog een met 20 weken en met 36 weken. Is in het ziekenhuis. Verder gewone afspraken bij de verloskundige en zij luister ook t hartje (begint daarmee de eerstvolgende afspraak na de eerste echo). Pret echo bureaus heb je hier wel maar zijn veel duurder dan in nl en is echt puur alleen voor die 3D echo's als je al veel verder in de zwangerschap bent.

Dropke81 vindt dit leuk.
  17. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Beyzam vandaag je echo toch? Suc6!

Beyzam vindt dit leuk.
  18. Dropke81

Dropke81 Lid

21 aug 2017
    23
    24
    3
    Vrouw
    Heb volgende week woensdag een telefonische afspraak met de gynaecoloog en dan geef ik door wat ga doen. Hoop eigenlijk dat voor die tijd de natuur zijn gang gaat en dat ik van zelf een miskraam heb gehad. Maar anders de optie's van curettage of tabletten vaginaal innemen zodat ik binnen 24 uur een miskraam krijg( dit moet vrij heftig zijn zoals ik het hoorde) of afwachten tot het vanzelf komt, maar dat kan soms dan ook nog wel 3 weken duren?.?
    Dus denk dat ik dan voor curettage kies.

19. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik heb die tabletten bij mijn eerste zwangerschap gehad, was toen bijna 14 weken en t idee van curretage kon ik niet zo goed mee overweg. Ik kreeg er wel hele zware menstruatiekrampen van en nadat ik het kindje verloren was, ben ik alsnog gecuretteerd, omdat er te veel weefsel achterbleef. Ik hoop voor jou dat het allemaal spontaan op gang komt.

Dropke81 vindt dit leuk.
  20. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dag dames, vanochtend de echo gehad. Ik was super zenuwachtig. Maar al snel zagen we het hartje nog kloppen. Ben twee dagen vooruit gezet. 8,6 weken kwamen we uit. Beentjes bewogen al een paar keer, super schattig om de baby zo te zien. Ze gaf ook al aan dat de kans nu wel erg klein is dat er nog iets kan gebeuren. Ik begin er nu eindelijk in te geloven denk ik!

Nina B vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina