Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Dus jij bent ook aan het goochelen geweest :roflmao:
     
  2. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Wil je de url van de banner hier eens neerzetten, dan kan ik met je meekijken wat er mis gaat
     
  3. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ben er op dit moment mee bezig Haha :roflmao:
     
  4. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ik doe het ook even hoor.. maar Volgens mij klopt er niks van.. en gaat die link niet verder.. en heb nu geen idee meer hoe ik dit weg moet zetten.. had eerst een foto van mijn test die had ik verwijderd en wilde de link wegzetten maar dat gaat blijkbaar niet meer ..
     
  5. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Sherra vindt dit leuk.
  6. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Hey dames dank je wel!

    @Tiarah
    ok foutje, hij doet het nu wel :)
     
    Muisske vindt dit leuk.
  7. Antoinet1

    Antoinet1 Lid

    15 mrt 2015
    58
    4
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Muisske en Saartje, Welkom!
    Hier vandaag mijn NOD, en dus ook niet ongesteld jeej! :thumup:

    Ik had nog 1 sensitest liggen en die heb ik vanmorgen gedaan, nu nog 2kv testen over. Ik wil er nog 1 aankomend weekend doen en 1 volgende week donderdag. Dan zijn ze maar op :p

    Ben erg benieuwd wat mijn buik dit keer gaat doen, ik ben ook slank, bmi van 19 dus wel op een gezond gewicht. Bij mijn dochtertje duurde het erg lang voordat je iets zag, met 30 weken kon ik het nog makkelijk verbergen en pas daarna durfden mensen me gewoon gelijk te feliciteren met m'n zwangerschap. Ik ben uiteindelijk wel 15 kg aangekomen. Achteraf nog 5 te weinig want na 6 maanden bv woog ik 5 kg minder dan nu en was mijn energie volledig op en ik kreeg het er maar niet aangegeten. Toen af gaan bouwen en bij 8 maanden helemaal gestopt. Toen zat die 5 kg er ook zo weer aan.

    Fijne dag allemaal vandaag! Ik ga straks werken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Muisske vindt dit leuk.
  8. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Mooie testen @Antoinet1 !! En fijn he dat niet ongesteld worden! Ik ben toch elke dag nog even bang als ik iets voel daarbeneden.. en ik herken wat je zegt over de bv, de kilo's vlogen eraf bij mij en zat geloof ik na en week alweer op m'n oude gewicht. En daarna dus nog meer afvallen want heb 4,5 mnd bv gegeven. Hopelijk kan ik deze x er iets beter tegenaan eten:confused:

    @Sherra ik werk in de kinderopvang. Heel gezellig maar ook fysiek heel zwaar werk! Ben benieuwd of en wanneer ik daar last van ga krijgen. Wat voor werk doe jij?

    @Muisske super knap dat je gestopt bent, zal niet makkelijk zijn! Je hoort ook zoveel vrouwen die zeggen "stoppen veroorzaakt stress en dat is nog slechter" nou dat vind ik altijd maar een slechte smoes ;) Topper ben je!
     
    Muisske vindt dit leuk.
  9. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Wel supergoed dat je gestopt bent :thumup::thumup::thumup:
     
    Muisske vindt dit leuk.
  10. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    O en over het tempen @Sherra , dat deed ik idd elke ochtend om 06:00. Heel gek maar ik word elke dag rond dat tijdstip wakker dus was wel handig qua tempen. En meestal val ik daarna weer in slaap hoor haha. Elke dag zelfde dag tempen (mag geloof ik 20 min verschil tussen zitten) en dan kan je zien wanneer je eisprong is geweest. Je ziet hem dus niet aankomen zoals bij ovu testen. Maar dat hoeven we niet meer te doen :D

    Andere meiden die ook tempten van deze groep? Ben wel benieuwd naar de kaartjes dan!
     
    Sherra vindt dit leuk.
  11. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Nee ik heb het bij onze dochter 2 maanden gedaan, deze keer 1 maand gebrobeerd met oorjtermometer maar dat schommelt toch teveel. Ik heb wisselende diensten, een kindje dat s nachts nog een fles wilt en op wisselende tijden wakker wordt in de ochtend, en ik heb last van aambeien waardoor rectaal meten niet goed gaat.
    Dus hier alleem ovutesten...
     
  12. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Ach Dankje solid dat is lief :). Geen idee of t invloed erop heeft, kan t me ergers wel voorstellen want t stoppen geeft aardig een impact op je gevoel! Heb geprobeerd te minderen, maar je blijft aftellen tot je volgende peukie. Heb nu zoiets van laat ik me eigen maar ff paar dagen klote voelen, ben ik er wel vanaf. Want met afbouwen maak ik t mezelf alleen maar moeilijker. Dat je stress veroorzaakt in jezelf kan ik me eerlijk gezegd wel voorstellen. Maargoed probeer positief te blijven makkelijk is t echt niet maar ff doorbijten!
     
  13. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Dankjewel fluss!
     
  14. Olliebol

    Olliebol Actief lid

    23 jan 2014
    245
    91
    28
    Vrouw
    Ik doe ook graag mee! :) Volgens eigen berekening uitgerekend op 25 april. Op 13 september intake en 1e echo!
     
    Solidgold en Sherra vinden dit leuk.
  15. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Welkom en gefeliciteerd!
     
    Olliebol vindt dit leuk.
  16. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    #116 Sherra, 17 aug 2017
    Laatst bewerkt: 17 aug 2017
    Hey wat een leuk en vaak gezellig job heb je :)! Maar lijkt me idd ook heel zwaar. Wat ik me altijd heb afgevraagd, mag je je eigen kids ook meenemen zeg maar of?
    Ik heb zelf bij de thuiszorg gewerkt maar ben gestopt toen ik met verlof ging bij de 1e. En sindsdien in dienst bij dochterlief en onze viervoeter haha! Vind het superleuk maar mis het ook wel, mijn eigen dingetje.

    Tempen lijkt me sowieso wel handig alleen al om je lichaam te leren kennen. Is nooit verkeerd denk ik. Maar idd, is voor nu niet meer nodig ;).
    Heb vorige maand wel een ovutest gedaan kwam er toen achter dat ik een late ei had. Maar vond het toch niet zo fijn. Begon deze ronde maar op de gok met checken van vruchtbaar slijm. En heeft ondanks de griep letterlijk de vruchtjes afgeworpen.

    Ik stond straks bij de drogist met cb test en multizwanger pilletjes in mn handen toen een bekende achter me kwam staan bij de kassa. Jeetje hahah! Ben maar zgn weer verder gaan schumen tussen de schapjes phew!!

    Welkom trouwens @Olliebol en @Saartje90! Gefeliciteerd ;)
     
    Olliebol vindt dit leuk.
  17. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Pfff zijn jullie ook zo moe? Ik ben kapot gewoon! Ook wel drukke dag gehad, maar ik zou zo mn bed in kunnen...

    Hebnen jullie trouwens al bedacht hoe jullie het aan de opa's en oma's gaan vertellen?
     
  18. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Nee niet moe.... maar wel super gevoelige borsten, Ongi buikpijn en zere rug...:oops:
     
  19. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Nee ook niet moe.. savonds wel eerder na bed merk ik en ben ook wel weer optijd wakker en toch lekker uitgeslapen dat had ik eerst niet.. das eigenlijk sinds ik positieve test had..
    en heb zoals nony nog steeds echt gevoelige boobz.. verder echt strond saggereinig en afstandelijk! Maarja niks aan te doen hoor.. is voor Mn vriend niet leuk, ken wel medelijden hebben maar voor mezelf is ook nie leuk snapte dusja
     
  20. Muisske

    Muisske Lid

    16 aug 2017
    59
    38
    18
    Vrouw
    Vreet me eigen alleen echt in ronte man letterlijk!! Mn buik is ineens zo dik geworden, ook t vet een beetje maar lijk wel paar maanden zwanger :eek:. Nu had ik altijd wel een klein buikje omdat ik een holle rug heb maar tis nu wel heel erg!! Nu weet ik dat je darmen opgezet zijn, en vreet echt als een varken. Maar komt miss ook door t stoppen met roken. Probeer echt op Mn eten te letten eet ook wel gezond maar toch Pff als ik eet is t gelijk zoveel en eten is nog nie gezakt en lust nog wel een bord das toch nie normaal??? Miss savonds maar ff een paar rondjes gaan lopen Haha.. en binnenkort ken ik gelukkig weer gaan werken dat scheelt ook weer!
     

Deel Deze Pagina