Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Original

Original Niet meer actief

@Nugget oh vandaar. Ja dan moet je inderdaad 2x. Wat heftig van die trilhaartjes, althans zal vooral in het begin erg onzeker zijn. Fijn dat je er verder geen last van hebt. Hopelijk zijn de andere onderzoeken ook prima! (Gaan we wel vanuit toch ;) )

@Elizia wist ik helemaal niet joh van dat neusbotje. Bij ons was met 9 weken al een neus(bot)je te zien, goed begin dus haha. Dat is inderdaad een mooie uitslag, dan zou ik ook geen nipt doen hoor. Lekker genieten nu dus!

2. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Wat een prachtige kindjes komen er voorbij! Mooi :thumup:

3. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Mooie echo's komen er voorbij, overal is al een echt een kindje te zien :D!

4. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.008
    1.053
    113
    Zoo ik heb weer een beetje bijgelezen
    Wat een leule echo's allemaal!
    Hier nog 1 van mij van gisteren

Bijgevoegde bestanden:

NORAH1979, Mery en Lucindalice vinden dit leuk.
  5. Kroon555

Kroon555 Lid

1 mrt 2017
    68
    38
    18
    Vrouw
    Ha meiden!
    Ik heb een tijdje wat minder van me laten horen, maar heb wel meegelezen...
    Gelukkig veel goede echo's!

Hier is het wisselend qua kwaaltjes. De ene dag voel ik me redelijk en de andere dag weet ik eigenlijk niet wat ik met mezelf aan moet. Als ik me dan goed voel, wordt ik meteen weer onzeker, herkennen jullie dat?

Gelukkig vandaag een goede echo gehad. Ben nu eindelijk begonnen in mijn zwangerschapsdagboek:).

Mijn man en ik willen behalve de 20weken echo geen aanvullende onderzoeken. Het geslacht van het kindje blijft ook een verrassing! Onze familie is al druk aan het speculeren;).

Bijgevoegde bestanden:

6. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Gelukkig is het goed met de baby..jij bijt de spits af en blijf lekker hier zonder jou was deze groep er niet.Ik mag morgen voor de termijn echo..reuze spannend.

7. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Zo ontroerend de foto van de baby..gelukkig gaat alles goed!

Elizia vindt dit leuk.
  8. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Hebben meer last met plassen? Redelijk vaak heb ik een sterke aandrang om te plassen. Maar tijdens het plassen lijkt het alsof ik mijn blaas niet leeg plas.
    Heel vervelend, want daardoor moet ik elke keer weer naar de wc.

9. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Het is hier toch anders dan in Nederland hoor. Hier betaal je voor de NIPT hoe dan ook de volle mep, of je nou eerst een combinatietest laat doen of niet. De NIPT kan hier alleen gedaan worden bij een privékliniek (een gyn die voor zichzelf werkt), in het ziekenhuis is het sowieso niet mogelijk en ik ken maar één privékliniek die deze test überhaupt aanbiedt. Vandaar onze keuze dus.

10. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Nou ik heb nu juist weer het gevoel dat het plassen weer normaal gaat. De eerste tijd moest ik echt continu en als ik dan ging plassen kwam het niet meteen, maar leek het alsof het van ver moest komen. Ik moest toen ook elke keer 's nachts naar de wc. Nu is dat allemaal niet meer zo.
    Ben je al gecheckt op blaasontsteking trouwens?

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Aaahh wat een boel mooie echo foto's meiden! Gefeliciteerd allemaal, hartstikke fijn zeg! :) zo bijzonder! En het is ook zo leuk om te zien hoeveel ze groeien bijv tussen 8-12 weken, ineens zie je dan een hele baby, wauw..
    @Mvp misschien anders even checken op blaasontsteking.. heb gehoord dat je daar tijdens zwangerschap niet altijd last van hoeft te hebben maar dat t zich wel kan uiten op zulk soort manieren. Misschien is f niks hoor, maar misschien even na laten kijken. Ik zelf hoef niet zo veel te plassen eigenlijk, wel moet ik snachts 1 keer en dat hoef ik anders nooit! Kan ook komen omdat ik nu Savonds thee drink voor ik naar bed ga (m'n moeder is er)

12. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Meis28 ik zag je topic over dat je pas met 12 weken een echo krijgt. Ik kan me je onzekerheid zó voorstellen! Maar nog even volhouden en over een paar weekjes zien wij hier ook zo'n mooie echo van jou!! <3

Meis28 vindt dit leuk.
  13. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Heb je primperan via de huisarts? Ik heb suprimal, wat ook in emesafene zit. Wordt ook als reistablet gegeven, maar t werkt steeds minder. Hcg neemt ook nog steeds toe natuurlijk.

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    @Elizia Ja ik snap dat het in het buitenland weer net wat anders ligt. Hier word hij niet vergoed maar 170 is nog redelijk te doen tegenover de volle mep. Ik snap jullie keuze helemaal. Fijn dat er zo'n gunstige uitslag uit de combinatietest kwam :).

Wat een mooie foto's zie ik allemaal voorbij komen. Het worden echt kindjes al.

Plassen moet ik wel wat meer.
    De misselijkheid is er in de ochtend nog een beetje maar verder zo goed als verdwenen. Ik hoop dat hij snel voor iedereen weg mag blijven!

In het begin vond ik de tijd echt voorbij kruipen, nu gaat het zo snel ineens.. Ik ben gewoon al 12 weken! 21 oktober hebben we de geslachtsbepaling. Dat is over ruim 3 weken al! Ben zo benieuwd wat er in mijn buik zit.

Babylovebaby, Original en Elizia vinden dit leuk.
  15. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen dames,ik moet even mijn ei kwijt.Ik huil sinds gisteren aan 1 stuk door.Ik heb vanmiddag mijn termijnecho.Ik heb zo een heel naar gevoel.Ik voel dat er iets mis is.Ik ben zo bang dat dit kindje down heeft.Die gedachte laat me niet los.Plus er komt bij dat ik dagelijks een jongetje met down van dichtbij meemaak.Misschien komt het omdat ik jongetje veel zie.Ik wil geen onderzoeken want ik wil ook niet een nare keuze hoeven te maken.Mijn zoontjris ziek thuis maar ik heb me de hele ochtend van hem afgezonderd omdat ik loop te huilen.Het gaat veel te goed,ik voel dat ik een keiharde klap ga krijgen.Het is zo een rotgevoel van binnen.Ik voel me lichamelijk heel goed verder.Begrijp me niet verkeerd.Ik wil gewoon echt geen kind met down.Ik blijf hangen in die negatieve gadachten.ik ga mijn zorgen straks ook uiten bij de verloskundige,ik ben ook al wat ouder.Sorry maar kan er verder met niemand over hebben.

16. Original

Original Niet meer actief

@Mery wat naar dat je al met dit gevoel loopt vanaf gister. Is er een reden dat je denkt dat het niet goed zit? Hormonen doen ook rare dingen met je, hopelijk is alles gewoon goed. Als je er zo mee zit zou ik het inderdaad zeker bespreken met je verloskundige. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Misschien toch onderzoeken overwegen als je deze angst zo heftig voelt, @Mery?

18. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Vervelend dat je je zo voelt.

Ben het eens met robijn. Juist als je aangeeft geen kind met down te willen (heb wel een beetje moeite met de omschrijving zo, maar goed...) dan zou ik de onderzoeken wel laten doen. Op echoos valt niet vast te stellen of een kind wel/geen down heeft.

19. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Og meid, ik snap jou angst wel, maar als je geen kind met down wilt zou ik toch wel een NIPT test laten doen. Misschien is dit ook wel de zenuwen en de spanning voor de echo straks. Probeer niet te stressen want dat is ook niet goed

20. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Mery je gevoel kan je echt enorm voor de gek houden als er angst bij komt kijken.
    Zoals de anderen al zeiden zou ik zeker wel laten onderzoeken hoe groot de kans is of een NIPT laten doen.

Deel Deze Pagina