Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Original

Original Niet meer actief

Ik had een foto gemaakt maar lukte niet echt in het huisje bij een te krappe badkamer. Morgen even een nieuwe maken haha.

2. Nugget

Nugget Actief lid

22 aug 2017
    286
    545
    93
    Vrouw
    Oooh echt al een leuk buikje heb je!
    Bij mij begint het ook echt wel al zichtbaar te worden. Ik kan nog wel mijn gewone broeken aan mits ze niet te hoog sluiten want dat zit niet lekker (wel met elastiekje rond de knoop). Ga binnenkort moeten shoppen :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Original vindt dit leuk.
  3. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ik voel ook nog niets maar als t de baby is dan weet je het wel.Kan zijn dat je gevoeliger bent voor het gekietel van de baby.Wel leuk als t al zover is!! Ik kan niet wachten.

Original vindt dit leuk.
  4. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    QUOTE="Meis28, post: 20965338, member: 78645"]Bij jullie ook een bolletje zichtbaar dames? :)[/QUOTE
    Ik heb tot nu toe mijn 'eigen bol':DIk had een zwangerschapsbroek besteld bij prenatal maar hij zat echt raar wijd bij de heupen.Jammer nu moet ik weer op zoek.Ik voel

5. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Hoi meiden!

wat een bolle buikjes zie ik al voorbij komen! Ik draag nog al mijn normale kleding, 's avonds heb ik wel een wat meer opgezette buik maar die is de volgende dag wel echt weer weg (helaas ;)).

Ik ga ook de NIPT doen, ze doen hier alleen best moeilijk. Het móet binnen een week na de termijn echo omdat ze zeker moeten zijn dat er hartactiviteit is. Is dat bij jullie ook zo? Het mag echt geen dag later dan 7 dagen na de echo, en anders moest ik mijn echo verzetten van de vk! :eek: Een zwangere vriendin van me woont in Tilburg en die heeft de NIPT ruim 3 weken na de termijnecho laten prikken..

Morgen heb ik de termijn echo en ik ben echt rete nerveus. Mijn dochter weet het nog steeds niet en ik heb opvang voor haar geregeld zodat ze er niet bij is. Op de een of andere manier houd ik er nog heel erg rekening mee dat het misschien niet goed gegroeid is. Misschien doordat ik vrijwel geen symptomen heb en ook nog geen (beginnend) buikje. Gelukkig is de echo in de ochtend om 10:00 dus ik hoef niet lang meer te wachten!

Ik heb trouwens wel een symptoom :rolleyes: misschien herkennen jullie het. Soms voelt het alsof ik een harde buik heb, alleen dan diep van binnen. Soms lijk ik het te kunnen voelen van buitenaf, een harde rand als ik in mijn buik duw. Of zal dat gewoon mijn blaas zijn?

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb morgen counseling voor de NIPT, ben benieuwd wat ze gaan vertellen. Kan je geen bloed laten prikken komende week? Dan heb je toch ook sneller de uitslag; alleen maar fijn lijkt mij...

Ik heb ook het gevoel dat ik al harde buiken heb soms; had ik bij mijn dochter vanaf 20 weken heel duidelijk en frequent maar misschien ook al wel eerder.

7. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Ja ik kan gelukkig wel, maandag volgende week bloed laten prikken. Bij mijn vorige zwangerschap geen enkele extra prenatale screening gedaan, maar sta er nu toch anders in!

Ik ben dus niet compleet gek met mn harde buiken :D

8. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ik ga morgen bloedprikken voor de nipt,er staat iets van 7 dagen op t formulier maar de vk had er niets over gezegd.Er staat op dat er minder dan 7 dagen geleden bevestigd is dat er een zwangerschap is vastgesteld ofzo.Ik begreep het ook niet helemaal.Ook wel gedoe dat je eerst moet betalen,net of ze bang zijn dat je achteraf niet gaat betalen.

9. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Je moet ze de kost geven die dat niet zullen doen. Dus ik begrijp dat heel goed. Die trident studie is kostbaar en een groot deel wordt al voor je betaald. Als ze ook nog een hele administratie erbij op moeten gaan zetten wie wel/niet betaald, wordt t alleen maar duurder.

Dus ik vind t wel logisch eigenlijk. Vooraf betalen voor wat je wil.

10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Moet je trouwens nuchter prikken?

11. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Waar druk je precies? Zou nl je baarmoeder kunnen zijn. Ik voel die rand ook. Druk ik net boven mn schaambeen.

12. Original

Original Niet meer actief

Goedemorgen,

@Solidgold ik heb Mn termijnecho woensdag en die week erop een controle en gesprek bij de vk voor een nipt dus zit ook iets Meer tussen dan een week maar ze heeft het niet gehad over binnen een week prikken. Veel plezier met de echo!!

13. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Wow meiden wat schrijven jullie veel.
    Ik heb de laatste tijd vooral meegelezen maar weinig energie gehad om zelf te schrijven.
    Ik heb hele mooie echo's voorbij zien komen! Ik heb volgende week de termijn echo.. super spannend!

Ik las ook dat de misselijkheid bij sommige meiden nog niet weg is. Hier is het ook nog drama. Alvast sorry voor de vieze praat:oops: Vanochtend weer moeten spugen voor ik de auto in stapte, op de oprit. De buren zullen straks wel denken.. die heeft een feestje gehad ofzo:$ (ik heb het grootste gedeelte weg kunnen spoelen met een emmer water hoor) Ik zit nu op mn werk maar voel me echt heel vies en misselijk. Ik voel me zo bezwaard om thuis te blijven, maar hier word ik ook niet beter van. Wat doen jullie als je echt aan het spugen bent enzo, ga je dan wel werken of blijf je thuis?

We hebben het gister aan een groot deel van de familie verteld. We hadden een familiedag dus we vonden dit een mooi moment om het aan iedereen te vertellen. Er werd gelukkig leuk op gereageerd:)

14. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja heel vervepend die misselijkheid, ik ben er ook mooi klaar mee :(
    Ik moet meestal alleen s ochtends spugen, tandenpoetsen is bij mij een trigger maar ja dat kan ik moeilijk overslaan :p heb wel in mijn handtas en in de auto etc van die kotszakjes liggen. Bij 1e ZS paar keer nodig gehad in de auto. Bij mij is het erger als ik moe ben/slecht geslapen heb dus ik verwacht ook een ellendige dag. Voor misselijkheid blijf ik niet thuis, maar als ik meermaals op t werk zou moeten spugen zou ik die dag wel naar huis gaan denk ik.

15. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Aaah super mooi de buikfotos :)!
    Hier nog niets zichtbaar, gaat ook wel even duren verwacht ik, aangezien ik overgewicht heb.

16. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen allemaal,ik wens jullie allen een fijne dag.Wij gaan strakjes bloedprikken maar eerst beginnen met t huis poetsen.Het is begonnen(nesteldrang)ik zie overal viezigheid en moet het direct aanpakken!Eerste kado voor de baby is al binnen en mijn eerste aankoop ookal.Ik zal later foto's plaatsen.

17. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ja klopt ook wel eigenlijk,voor ons was t lastig omdat we afgelopen donderdag al konden prikken anders.

18. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik kan helaas niet zo makkelijk naar huis vanaf mijn werk. Ik werk een uur rijden vanaf mijn huis en word gebracht en gehaald door mijn man (die werkt nog verder namelijk). Dus als ik naar huis zou willen moet ik 2,5 uur met het openbaar vervoer, en dat zie ik al spugend helemaal niet zitten:roflmao:

Balen dat jij er ook nog zo'n last van hebt! Gebruik je medicatie? Hier helpt de medicatie helaas niet:cry:

19. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik heb me anderhalve week terug een dag ziekgemeld. De nacht ervoor zo slecht geslapen en overgegeven. Mijn werkgever (ik werk direct met hem samen) zegt gewoon; als t niet gaat, dan gaat t niet. Toch vind ik t heel moeilijk om me ziek te melden.
    Misselijkheid is hier ook nog steeds niet weg. Gisterenochtend 3 x overgegeven. Ik voel de misselijkheid ook door mn hele lijf. Kan niet eens omschrijven hoe t voelt. Moet om t half uur ook iets met veel energie eten, anders word ik naar en begin ik te trillen. Morgen maar eens aankaarten bij de gyn.

20. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Je hoeft dus niet nuchter te prikken?

Deel Deze Pagina