Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Original

Original Niet meer actief

@NORAH1979 voor de nipt niet voor de algemene controle van bloed wel. Ik doe een combi zodat ik maar 1x heen hoef dus ga wel nuchter.

Wat veel meiden die nog misselijk zijn! Hopelijk zakt het bij jullie snel af. Ik heb gelukkig niet hoeven spugen maar wel heel misselijk geweest en sinds vrijdag eigenlijk over en kan ik weer wat meer eten. Heerlijk!

Dit is mijn buikje, gister genomen, en dan te bedenken dat ik zo goed als plat was :rolleyes:.

Mery vindt dit leuk.
  2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ow nee, dat is niet handig. Lijkt mij ook geen fijn idee als je beroerd bent dat je thuis zo ver weg is. Plus al dat reizen...
    Wel weer fijn dat je man taxi speelt, geeft jullie wel wat tijd samen ;)

Ik gebruik geen medicijnen nee, probeer toch zoveel mogelijk overal vanaf te blijven nu ik zwanger ben, vind het niet zo'n fijn idee dat er misschien toch wat bij de kleine komt. En je weet wat ze zeggen he: dokters zijn slechte patienten :p

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Dat trillen en naar worden heb ik ook idd, komt ineens opzetten en dan moet ik echt snel eten. Gelukkig heb ik dat niet helk half uur. Hier vannacht ook slecht geslapen en vanochtend al 4x moeten gaan liggen omdat alles zwart werd voor mijn ogen, ook op mijn werk. Ben vandaag alleen dus moet toch proberen door te bijten. Ben nu even bij de gyn voor NIPT counseling; even van de gelegenheid genruik maken om "heaven cake" met arizona watermelon binnen te werken :rolleyes:

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ook al een mooie buik!

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh wat vreselijk naar lijkt me dat als je echt moet spugen van de misselijkheid en dat gewoon steeds..! Ik ben bang voor spugen dus vind een buikgriep echt vrreeeeeselijk, laat staan dat ik dit nu tijdens de zwangerschap zou hebben..! Hier eigenlijk helemaal niet meer misselijk, al sinds een week of twee niet echt meer moet ik zeggen.. daarvoor wel regelmatig zon weeig misselijk gevoel en dan moest ik even iets eten. Nu weinig symptomen, nog wat gevoelige borsten en dat van die ´harde buiken´ heb ik hier ook! Maar soms denk ik ook dat het mn darmen zijn ofzo. Bij mn vorige zwangerschap heb ik eigenlijk nooit echt harde buiken gehad, althans niet dat ik het heel erg merkte. Hoe is de echo gegaan vanmorgen @Solidgold?? Ik heb dat ook wel een beetje die angst, en ik heb gepland om mn man en zoontje mee te nemen naar de eerste echo (zoontje moet wel mee als mn man mee gaat) dus ja.. we zullen wel zien.. al begrijpt hij er toch nog niet veel van maar het is wel spannend!

6. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hallo ik ben niet nuchter gegaan,heb ook niet dit advies gekregen.Blij toe want het waren 7 buisjes in totaal.Moest ook prikken voor huppelup receptoren ivm met schildklier.Als dat er was ofzo dan moet ik onder controle van de gyn.

7. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Wie had er vandaag een echo om 10 uur? Ik ben even kwijt wie het was? Maar hoe is het gegaan?

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    p.s. wel veel zin in zoute frietjes :o: das ook wel een symptoom haha.. En de vermoeidheid nog steeds

9. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Vanochtend counseling gehad voor de NIPT. Omdat ik in de afgelopen 7 dagen geen echo heb gehad en dat een vereiste is voor de studie heb ik een bonusecho gekregen :D Alles was goed, termijn 10+3 dus klopt nog steeds precies.
    Nu moet ik vrijdag of maandag bloed laten prikken (kan pas vanaf 11 weken, en dus weer uiterlijk 7 dagen na deze echo) en dan volgt de uitslag uiterlijk 10 werkdagen later.
    Het standaard "zwangerenlab" hoeft idd niet nuchter; als het glucose te hoog is krijg je daarvoor een aparte test.

10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Gelukkig hoeft t niet nuchter. Ik moet om 05.00 al beginnen met een beschuitje en om 07.00 uur een goed ontbijt nemen, anders spuug ik alles onder en zit ik trillend in de auto.

@Fluss1984 kan nooit kwaad zo'n extra echo...:)

Ik mag morgen weer..ben benieuwd. Zenuwen zullen morgenochtend wel weer aanwezig zijn. Moet om 08.45 al in t zkh zijn. Ben echt benieuwd of ik nog steeds 4 dagen vooruit zal zijn.

Mery vindt dit leuk.
  11. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ik had even niet door dat ik vandaag ook voor de standaard bloedtesten heb getest.3uur na het prikken belde de vk,over de uitslagen.Ik dacht huh zo snel al? Zij was ook prettig verbaasd,mijn suiker was iets te hoog.Ze vroeg of ik nuchter had getest? Nee dus ,nu moet ik nog een keer opnieuw en nu wel nuchter.ik denk dat het voor de gewone testen wel beter is als je nuchter gaat.Succes voor als je gaat testen,hopelijk heb je een goede uitslag.

12. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Veel succes morgen!

13. Original

Wat leuk een bonusecho! Is altijd welkom haha. Fijn dat alles goed was. Zal toch eens horen aan Mn vk volgende week, zij hebben ook een echo apparaat dus waarschijnlijk zullen hun nog wel een echo maken dan.....

14. Original

Wauw 7?! Wat veel! Neem wel een broodje mee dan :D Hopelijk een mooie uitslag, voor alle uitslagen

15. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Hi meiden! Sorry dat ik zo laat pas wat schrijf. De echo was helemaal goed, mijn uitgerekende datum is 25-4-2018, precies wat ik zelf dacht! Heb gelijk de geslachtsbepaling en 20 wk echo ingepland :). De baby was erg eigenwijs en wilde zich niet en profil laten zien, dus moest een inwendige echo!
    Ik was echt misselijk en had buikpijn van de zenuwen dus was zo opgelucht! IMG_3022.JPG

16. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    ooh wat een poepie nu al..Gelukkig gaat alles goed!!!heb je foto op de kop? Of ligt de baby zo?

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Ik heb de dag van termijnecho meteen de NIPT gekregen, ze drongen er ook wel aan op aan dat dezelfde dag gebeurde. Toen ook meteen de algemene controles laten prikken, de gyn zei dat ik er niet nuchter voor hoefde te zijn.

Fijn dat alles goed was @Solidgold. Nu al een eigenwijsje ;)

18. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dag dames, niet veel kunnen schrijven de laatste dagen. Wel alles gelezen. Ik weet nog niet of ik de nipt wil laten doen. Zitten enorm te twijfelen. Morgen heb ik mijn afspraak bij de vk en ook een echo. Mijn dochter gaat ook mee voor het eerst. Ik vind het wel spannend. Hopelijk een mooie echo morgen. Dames die al een echo gehad hebben lekker genieten. We zijn bijna bij de 12 weken grens. Nog even.

Mery vindt dit leuk.
  19. Original

Wat goed!! Lekker eigenwijs kindje dus haha. Vind het wel humor, zo een echo dat de kleine denkt ‘dikke doei’ en hoppa op de kop haha. Daarna de misselijkheid en buikpijn over? Ik mag woensdag, denk dat ik ook naar 25-4 gezet wordt i.p.v. 23-4. Wel zo gezellig haha. (Tijdens de vorige echo’s waarbij gemeten werd kwam bij allemaal die datum eruit dus zal me niets verbazen woensdag haha)

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    UITGEREKEND april 2018

11 april
    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

12 april
    Mery -5e kindje - Het is een jongen/meisje

15 april
    Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

18 april
    Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje
    Cynnie1980 -37 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

21 april
    Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje

22 april

tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Dropke81 - 36 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Leeuwinnetje22 - 22 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje

23 april

Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Original - 34 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje

24 april
    Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

25 april
    Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje

26 april
    Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje
    Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Het is een: Verrassing!

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Norah1979 - 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje

28 april
    Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Kroon555 - 25jaar, 1e kindje - Het is een Verrassing!
    MVP - 26 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje

29 april
    Muisske - Het is een Jongen/Meisje
    Lucindalice - 5e kindje - Het is een Jongen/Meisje

30 april
    Freddel - 26 jaar, 2e kindje - Het is een: Verrassing!
    Meis28 - 31 (bijna 32), 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Het is een Jongen/Meisje

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (5)
    Kroon555: 6 oktober - Termijnecho + intake vk
    Babylovebaby: 9 oktober - termijnecho + intake vk
    MVP: 9 oktober - termijnecho
    Freddel: 10 oktober - termijnecho
    Original: 11 oktober -controle vk + NIPT
    FLluss1984: 12 oktober termijnecho
    Meis28: 16 oktober - Eerste echo
    Nugget: 17 oktober - Controle VK
    Robijn89: 21 oktober - Geslachtsbepaling
    Robijn89: 26 oktober - Controle gyn
    MVP: 6 november - controle VK
    Robijn89: 23 november - 20 weken echo (GUO)
    Nugget: 12 december - termijnecho 20 weken

Deel Deze Pagina