@Solidgold, wat fijn zeg! En wat een leuke echo zo op het koppie! @NORAH1979 wat heerlijk dat jij ook een goede echo had, en vooruit gezet is nooit erg Nog meer nieuwtjes en positieve echo´s? Ik ben nog steeds de dagen aan het aftellen tot mijn eerste echo, vind het zo spannend, ik hoop zo dat het geen teleurstelling wordt ofzo, maar aan mn buik te zien lijkt alles goed te gaan Heb wel wat last van mn buik weer, denk dat het mijn darmen zijn. Gewoon beetje vervelend of zeurend/drukkend gevoel af en toe, herkenbaar bij jullie? Verder ook regelmatig hoofdpijn
@NORAH1979 Heel fijn!Ik las jou post ergens anders.Heel moeilijk wat jullie hebben meegemaakt! Hopelijk is nu alles goed met de baby!
Ja herken het ook wel, heb regelmatig even zo'n zeurtje in mn onderbuik. Lastig hoor dat je zo lang op je echo moet wachten. Kan je je voorstellen hoe dat vroeger ging voordat echo's bestonden? Mijn oma was in de jaren 50 zwanger, zij was er van overtuigd dat het een tweeling was maar niemand wilde haar geloven. Dus maar rontgenfoto laten maken en daarop zagen ze inderdaad 2 kindjes. Moet je toch niet aan denken toen kreeg je bij zo'n foto nog megaveel straling. Bij mijn andere oma was het een complete verrassing dat er nog een tweede achteraan kwam, heb je net een mooie babykamer met 1 bedje etc. Andere tijden...
Dankjewel! Het blijft nog even spannend zo, maar morgen ga ik prikken voor nipt. Als we dat maar gehad hebben, kan ik daarna echt een beetje gaan genieten. Maar ik was al helemaal geëmotioneerd vanochtend toen ik de kleine zag bewegen. Zo bijzonder!
Bij jullie dus ook tweelingen in de familie? Hier ook! Haha dus veel zeggen nu tegen me: Wedden dat het er twee zijn?!?! Nou ik hoop ergens van niet hoor.. maar goed, ik zeg altijd: Zolang het gezond is wens ik verder helemaal niets... Mijn moeder had het zelfs nog bij mijn broertjes, de vroedvrouw had niet gehoord of gemerkt dat het er twee waren, tot mijn moeder echt dacht: Iets is anders aan me en ik heb zon dikke buik.. toch naar het ziekenhuis doorverwezen en een echo gekregen, en ja hoor, een tweeling! Toen was ze al heel ver dus moesten er ook ineens nog allerlei extra dingen gekocht worden Hier niet echt in mn onderbuik maar mn hele buik. Lijkt op mn darmen
Danes ik heb net mijn echo gehad. Ik ben een week vooruit gezet. Ben nu 11+1 weken zwanger! Alles zag er top uit. Zijn zo blij. Maar even gevierd bij de MAC
Ja inderdaad veel tweelingen hier in de familie, maar bij mij is het er toch echt maar eentje Bij jou blijft het nog even spannend
Dan heb je toch gelijk gehad over de termijn die je in eerste instantie dacht..want je was in het begin toch teruggezet?
Klopt inderdaad. Dat zei ik vandaag ook al in zh. Had toch wel gelijk. Maar het is ook weer fijn dat je in een keer een weekje verder bent toch onverwachts.
]UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 12 april Mery -5e kindje - Het is een jongen/meisje 15 april Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 18 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Cynnie1980 -37 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 22 april tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Dropke81 - 36 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Leeuwinnetje22 - 22 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Original - 34 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 26 april Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Het is een: Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 28 april Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Kroon555 - 25jaar, 1e kindje - Het is een Verrassing! MVP - 26 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 29 april Muisske - Het is een Jongen/Meisje Lucindalice - 5e kindje - Het is een Jongen/Meisje 30 april Freddel - 26 jaar, 2e kindje - Het is een: Verrassing! Meis28 - 31 (bijna 32), 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Het is een Jongen/Meisje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (5) __________________________________ AFSPRAKEN Bulb: 4 oktober - Termijnecho Original: 4 oktober - Termijnecho Kroon555: 6 oktober - Termijnecho + intake vk Babylovebaby: 9 oktober - termijnecho + intake vk MVP: 9 oktober - termijnecho Freddel: 10 oktober - termijnecho Original: 11 oktober -controle vk + NIPT FLluss1984: 12 oktober termijnecho Meis28: 16 oktober - Eerste echo Nugget: 17 oktober - Controle VK Robijn89: 21 oktober - Geslachtsbepaling Robijn89: 26 oktober - Controle gyn MVP: 6 november - controle VK Robijn89: 23 november - 20 weken echo (GUO) Nugget: 12 december - termijnecho 20 weken
Klopt!Laten we hopen dat we gezonde kindjes hebben.Ik voelde me heel schuldig achteraf na de nipt.Heel raar gevoel is dat.Ik wil dit kindje zo graag,ik wil aan geen andere gedachte denken.Bewoog die kleine bij jou ook zo erg?Die van ons was constant aan het bewegen,helemaal verliefd ben ik!!Veel succes morgen!