Ja wel goed het is met afvegen nog licht bruin Heb ze gebeld en se gaan proberen me Vandaag in te plannen dus ze beld me nog terug om te kijken of het kan want de vk heeft spreekuur en heeft vanavond voorlichtingsavond
Ik heb een echo gehad en alles is goed! Kon gewoon uitwendig nu! Me extra holte is wel weg en er zit geen bloed in mijn baarmoederhals
@Babylovebaby gelukkig is er niks aan de hand met t kleintje! Ben blij voor jullie. Sinds afgelopen weekend weet iedereen die dicht bij ons staat van ons wondertje af. Dat een zwangerschap ook echt een wonder is bleek maar weer toen vrienden van ons vertelden dat het bij hun niet zo makkelijk gaat. Zij lopen nu al een poosje bij het ziekenhuis en er is een heel grote kans dat ze onvruchtbaar zijn. Zo dubbel, maar ze zijn zo blij voor ons! Verder wachten wij op de uitslag van de NIPT. Volgende week controle bij de vk en dan ook de resultaten van de 5 buisjes bloed voor het "gewone" zwangerschapslab. Hoe gaat het met jullie?
Fijn @Babylovebaby! Hier alles goed, wel heel moe. De 10 werkdagen na de NIPT zijn voorbij dus verwacht nu snel bericht.
Lief dat je ernaar vraagt @Mery , ik ben aan het aftellen naar onze eerste echo en ondertussen zenuwachtig, moe en misselijk. Hopelijk krijgen we een mooi kindje te zien. M'n ouders en tante en neefje komen dit weekend logeren en we willen het hen dan persoonlijk gaan vertellen
@Babylovebaby Fijn, wat een goed nieuws! Bloedprikken moet ik deze week ook doen, ik durf niet en ben het aan het uitstellen. Verder gaat het hier prima. De moeheid lijkt minder te worden. Wat betreft de uitslag van de NIPT voor de dames die er op aan het wachten zijn. Geen bericht is goed bericht? Of hoor je sowieso iets?