Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Loop je ook zo ‘raar’om die steek te ontzien?Ik geloof niet meer in fysiotherapie.Ooit in het verleden ook erheen geweest voor bekkenklachten/rugklachten.Heb niet echt verbetering gemerkt.Later weer erheen geweest na pijnklachten na een ongeluk.Conclusie was na ruim een jaar ermee leren leven.Soms moet je erdoorheen denk ik.Ik hoop voor jou dat ze je kunnen helpen en dat de klachten zeker niet erger worden!

2. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    @Meis28 Hopelijk is de uitslag goed v d combinatietest!En je blijft gezellig hier ,je hoort bij ons groepje:D

Meis28 vindt dit leuk.
  3. Original

Original Niet meer actief

Er is dus wel een oplossing, lees mijn post maar. Vind het zo kort door de bocht als artsen zeggen ‘leer er maar mee leven’

4. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.008
    1.053
    113
    Ja ik heb het vooral als ik te lang sta
    Last van onderrug en steken in mijn bil

5. Original

Zo begon het toen bij mij ook (had toen nog een staand beroep), zou het wel in de gaten houden. Wil niet zeggen dat het dezelfde kant op gaat natuurlijk maar in de gaten houden kan nooit kwaad.

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Gewoon hier blijven hoor @Meis28. Ik bleek ook wat eerder uitgerekend en ben ook gebleven. Je weet uiteindelijk toch niet wanneer alle baby's geboren worden.
    Ik zat bij mijn dochter in de 'december 2015' groep en ze kwam in november haha.

7. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.008
    1.053
    113
    Nee daarom ik hou het ook in de gaten

Original vindt dit leuk.
  8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hi meiden,
    hoe is het met iedereen, en met de zieken onder ons?
    Uitslag van de combinatie test was goed! Althans ze kijken eigenlijk alleen naar de kans op down syndroom en die was bij de ene 1:5200 en bij de ander 1:8800. Risico is 1:250. Dus dat zit hopelijk gewoon helemaal goed, al kunnen ze het nooit met 100% zekerheid zeggen. Met de 20 weken echo kijken ze nog naar andere dingen en misschien ook al bij de volgende echo met 16 weken. De assistente zei nog dat ik nu iedere maand een echo en controle krijg. Wel zo leuk :)

Babylovebaby, NORAH1979, Beyzam en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Goedemiddag dames...

Vanmiddag een extra echo gehad ivm bloedverlies gisteren. Gelukkig alles in orde.

Op de echo zwaaide de baby en was volop aan t bewegen.

Hij/zij lijkt op de foto echt een alien...:D

Bijgevoegde bestanden:

Meis28, Babylovebaby en Beyzam vinden dit leuk.
  10. Original

@NORAH1979 gelukkig is alles goed. Fijn dat je terecht kon vandaag voor een echo. Weten ze waar het vandaan kwam?? Wat zal je je naar gevoeld hebben.... leuke foto, hij/zij liet vast even weten dat alles goed was door te zwaaien.

@Meis28 dat zijn mooie uitslagen!! Goed nieuws!! Leuk elke week een echo

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Mooie uitslagen @Meis28, fijn!

Fijn dat alles goed was @NORAH1979. Zal wel even flink schrikken zijn geweest.

12. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Fijn dat het goed gaat met de baby. Kunnen ze zien waar het bloedverlies van kwam?

13. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Wat goed zeg mooie uitslagen!

14. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Nee, weten ze niet..het was ook niet heel veel gelukkig, maar ik word er wel onzeker van.

Er zat ook oud bloed bij. Afgelopen maandag moest ik zo enorm overgeven dat het in mn rug schoot. Misschien een bloedvaatje oid geknapt?

Ik vind het nog lastig om te genieten hoor. Dat ik me lichamelijk ook niet fit voel, zal ook meespelen. Ik vind het ook zo rot voor mn vriend. Die zit elke avond alleen op de bank omdat ik t liefst mn bed inkruip. Hij vind t absoluut niet erg en vind t rotter voor mij, maar ik voel me schuldig.

Wel fijn om te lezen dat er weer goede nipt/combinatietest uitslagen zijn! En al een geslacht bekend..wow. 25 oktober hebben we een pretecho, dus ben erg benieuwd. Mijn zoontje gaat dan ook mee. En die hoopt zo op een broertje.

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Hier overmorgen de geslachtsbepaling, ik heb er erg veel zin in!

Skull theory zegt een meisje, NUB is niet heel duidelijk te zien maar lijkt een meisje te zeggen, kennis heeft het aan de biotensor gevraagd en die zei ook een meisje.. En mijn gevoel zegt ook een meisje (maar dat zei bij mijn dochter een jongen dus daar moet ik niet te veel aan hangen haha).

16. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Spannend hoor. Ben erg benieuwd.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wij krijgen morgen alle uitslagen, spannend....
    Zelf denk ik nog steeds n meisje, ben benieuwd of de 75-80% jongen n 100% jongen wordt morgen

Mery, Beyzam en Original vinden dit leuk.
  18. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Ja erg vervelend meid. Je kan er helaas niets aan doen dan toch rustig aan te doen en je rust nemen. Gaat niet altijd dat weet ik. Ik hoop dat je geen bloeding meer krijgt. En snel hersteld lichamelijk.

19. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Spannend zeg. Ik ga 31 oktober voor de geslachtsbepaling ben dan 15-1 weken zwanger. Zouden ze het met dat termijn al duidelijk kunnen zien?

20. Original

Dat denk ik wel ja. Ik ben de vorige keer met 15 1/2 week geweest en was het ook heel duidelijk zichtbaar. Dus die paar dagen zal niet uitmaken hoor. Als de kleine er maar goed voor ligt ;) dat is vaak een dingetje hahaha

Deel Deze Pagina