Jeetje wat heftig allemaal. Kan me slechts voorstellen in wat voor rollercoaster jullie nu moeten zitten. Heel veel sterkte maandag en aankomende tijd Meis!
Het voelt wat vreemd om als stille meelezer 'in te breken' in dit topic, maar ik wil graag even reageren op het nieuws van jou Robijn89. Wat verschrikkelijk dat jullie dit mee moeten maken; onzettend verdrietig. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende dagen en de periode daarna.
@Robijn89 oh meid wat verschrikkelijk voor jullie Dit is zo oneerlijk. Ik wens jullie ongelooflijk veel sterkte en kracht toe.
Na een hele tijd drukte eindelijk weer tijd om dit topic bij te lezen en dan zie ik jouw nieuws @Robijn89! Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte nu en de aankomende tijd voor jou en je gezin.
Wat een verschrikkelijk nieuws... Heel erg veel sterkte voor jou en je gezin! En ik hoop voor jullie dat ze een oorzaak kunnen vinden waarom het niet zo heeft mogen zijn...
@Robijn89 Hoe gaat het met je meis? Voel je aan je lichaam dat het ‘mis’is? Ik wens je veel kracht morgen.God geeft ons de kracht om ook verdrietige situaties te kunnen dragen.Ik hoop dat je hier kracht uit kunt halen.knuf mery
Ik heb flink wat krampen inmiddels, dus ik voel wel dat het mis is.. Ik hoop dat het wat voorwerk is, dat het dan morgen snel voorbij is.. Ik hoop eigenlijk dat er niks uit het onderzoek komt of iig niet dat het aan mijn antistollingsafwijking ligt.. want dan houd het op, dan kan ik dit niet meer. Dan heeft het na 3 miskramen en de hartafwijking van mijn dochter nu dwars door alle medicatie voor een overleden kindje gezorgd. Dan durf ik niet meer zwanger te worden, ergens moet je de grens trekken..
Wat vreselijk zeg. Wat voor stollingsafwijking heb je? Ik snap wel dat je niet meer durft als het weer door die afwijking komt, zoveel verdriet elke keer. Denken ze wel dat ze dat kunnen zien? Veel sterkte in ieder geval de komende dagen, hopelijk verloopt het wel vlot verder. Worden jullie in het ziekenhuis begeleid met de bevalling?
Antifosfolipifesyndroom, de dood van een gezonde foetus na 10 weken is daar ook een kenmerk van. Alleen door alle bloedverdunners zou het onderdrukt moeten worden... Ja, we worden van begin tot eind begeleid in het ziekenhuis.
Heel naar meis... ik hoop ook voor jullie dat ze dat uit kunnen sluiten en begrijp ook heel erg goed dat je dan niet meer verder durft. Hoe voel je je? Vervelend van de krampen.. maar het geeft je ook weer een signaal af.. Heb veel aan je gedacht. Heel veel sterkte morgen en doe het rustig aan, laat je even verzorgen en vergeet alles om je heen even (behalve je eigen gezinnetje natuurlijk ) knuffel
Heel veel kracht meid. Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen van jullie kindje. Ik denk dat wij allemaal met onze gedachten bij je zijn ♡
Ik ben al een tijd afwezig geweest. Net bijgelegen en zag het afschuwelijke nieuws van @Robijn89! Heel veel sterkte vandaag meid! Als je je verhaal kwijt wilt mag je altijd pb-en hoor! Ook de komende tijd heel veel sterkte en een dikke knuffel!!