Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Welkom @ano en @Sokkie87 en jullie ook gefeliciteerd!

@Fluss1984 wat heerlijk zon ruim huis.. wij zijn wel op zoek naar een groter huis maar het is drama :( hoop dat we binnenkort wel een huis vinden maar dan wel binnen nu en een half jaar en niet als ik op knappen sta :D

Sokkie87 vindt dit leuk.
  2. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Eerste half jaar kan t best prima een baby op je kamer erbij!
    Wij moeten ook nog even kijken. Hebben de zolder wel vrij maar om zo'n kleintje nou op zolder te leggen...

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden!
    We hebben ook een lijst, misschien leuk om jezelf daar bij te zetten.

Wij hebben een zolderkamer en een kamer waar nu de kasten staan over. De kasten gaan naar onze kamer en/of zolder, en de baby krijgt dan de kamer waar nu nog de kasten staan.

Ik voel me zo beroerd, maak me wel een beetje zorgen over volgende week als ik weer moet gaan werken. We hebben nu nog vakantie en mijn man neemt veel over, de schat. Nu kan ik dus nog rustig aan doen, nog maar even van genieten.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Mijn testen gaan nu richting knallers. Wel fijn dat de kruidvattest vandaag ook mooi is opgelopen; word ik anders toch een beetje onrustig van ondanks dat de sensitest wel opliep :p
    Nu stop ik met testen en dan doe ik na het weekend nog de cb digitaal die ik nog heb liggen (wil het woordje zwanger graag nog een keertje zien :rolleyes:) en dan lekker genieten :D

Zijn er nog dames die nog aan het testen zijn? Bij mn eerste zwangerschap gingen ze opeens weer aflopen en werd het een vroege MK, vandaar dat ik er zoveel mee bezig ben...

Tiarah en Olliebol vinden dit leuk.
  5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Foto nog vergeten...

Bijgevoegde bestanden:

Sherra en Tiarah vinden dit leuk.
  6. Bulb

Bulb Actief lid

23 sep 2015
    123
    17
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!:)

Graag klets ik ook mee met dit groepje. Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik zwanger ben, maar weet niet precies mijn uitgerekende datum. Ik heb soms een korte LF en weet dan eigenlijk niet of dat uitmaakt met berekenen. Net weer een testje gedaan en dus volgende week maar de verloskundige bellen. Hebben jullie dit ook al gedaan?

Voordat ik getest had, had ik al een vermoeden want ik was kortademig, duizelig en mijn hart sloeg steeds over. Nu inmiddels vooral last van mijn borsten, slaap maar een paar uur per nacht en steekjes bij mijn baarmoeder. Dat laatste maakt mij wel onzeker, maar kan er bij horen toch? Wel fijn zoveel moeders met meerdere kinderen voor alle vragen die ik heb haha:roflmao: Nu is het vooral nog heel onwerkelijk..:eek:

Fijn weekend allemaal!

Sherra en Olliebol vinden dit leuk.
  7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Welkom Bulb en voor jou ook gefeliciteerd!
    Jups, de klachtjes en krampjes horen er allemaal bij; hoeft niet, maar kan zeker wel! Heb je recent nog een testje gedaan? Daarmee kan je ook een beetje proberen in te schatten hoe ver je bent (het betere gokwerk :p). Ondanks dat ik het allemaal al een keer heb meegemaakt blijft het nog steeds heel onwerkelijk (en onzeker) :D
    Maar je hebt nog even om aan het idee te wennen ;)

8. Antoinet1

Antoinet1 Actief lid

15 mrt 2015
    219
    120
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd! Ik ga straks met m'n 2de urine nog een kruitvat testje doen. Dan heb ik er nog 1 over voor aankomende donderdag als ik een week overtijd ben (rond die termijn teste ik pas bij m'n dochtertje, gelijk een knaller :))

Hier voel ik eigenlijk alleen die steekjes en lage rugpijn. Lijkt erg op het gevoel als je in de eerste dag van je menstruatie zit maar dan zonder bloed en van wat ik me kan herinneren houd dat een paar weken aan. Ik werd rond de 6 weken misselijk, hopelijk deze keer niet want dan gaan we net op vakantie.

@nony Sterkte met de misselijkheid, wat rot zo vroeg al. Hopelijk is het dan ook snel over.

9. Antoinet1

Antoinet1 Actief lid

15 mrt 2015
    219
    120
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mooie knaller @Fluss1984 ! kan me best voorstellen dat je nu langer doortest. Een miskraam lijkt me zo verdrietig, maakt niet uit hoe vroeg.

10. Bulb

Bulb Actief lid

23 sep 2015
    123
    17
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel Fluss

Hierbij een foto van mijn testen..hij is alleen gedraaid. De onderste is van vanochtend! Valt daar iets uit op te maken?

11. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik denk dat je ook rond 15 dpo zit, dus uitgerekende datum is dan ook 27 april

Bulb vindt dit leuk.
  12. Olliebol

Olliebol Actief lid

23 jan 2014
    245
    91
    28
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd natuurlijk :)

@Robijn89 wat vervelend dat je zo beroerd bent! Ik hoop voor je dar volgende week wat bent opgeknapt. Helpt kleine beetje eten misschien?

@Solidgold wij hebben 3 slaapkamers, waarvan 1 zolderkamer die nu fungeert als werkkamer/logeerkamer. Mijn zoontje zal tzt naar de zolderkamer verhuizen, en de werkkamer zal dan naar de overloop op zolder verplaatsen (daar is gelukkig genoeg ruimte). Logeerkamer hebben we dan niet meer, maar dan slaapt oma maar gewoon bij mijn zoontje op de kamer of op de bank. Vind ze vast niet erg voor een tweede kleinkind ;)

Ik heb zelf ergens het idee dat het een meisje is, maar misschien ook wel omdat me dat zo leuk lijkt, van beide een. Nog een jongetje zou ik ook super vinden, dus het maakt me sowieso niets uit. Als het maar gezond is!

Willen jullie het weten? Bij mijn zoontje moest ik het weten, ik was zo nieuwsgierig en benieuwd of ik gelijk had :D Ik denk dat ik dat nu wel weer zal hebben, hihi.

13. Olliebol

Olliebol Actief lid

23 jan 2014
    245
    91
    28
    Vrouw
    Mooie testen hoor, gefeliciteerd!

Bulb vindt dit leuk.
  14. Bulb

Bulb Actief lid

23 sep 2015
    123
    17
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel! :D

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    @Olliebol Ja, kleine beetjes eten helpt wel wat. Van een lege maag wordt ik nog misselijker maar van veel eten helemaal. Schiet niet op, haha.

Ik heb geen voorgevoel wat het wordt. Bij mijn dochter was ik overtuigd van een jongen dus wacht het dit keer maar gewoon af, haha. We willen wel weten wat het wordt, maar heb totaal geen voorkeur. Jongetje zou leuk zijn, dan hebben we van beide geslachten één. Twee meiden zou ook super zijn, en dan kan ik alle leuke kleren van mijn dochter nog een keer hergebruiken.

Olliebol vindt dit leuk.
  16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Welkom nieuwe meiden.

Hier mijn testen woensdag tot en met vrijdag
    Ik had bij mn vorge zwangerschap met 8 weken al bekkeninstabiliteit.ben benieuwd hoe dat nou gaat.
    Hier ook nog geen voorgevoel wat t word.
    Wil wel met 15 weken een echo doen heb ik bij de vorige 2 ook gedaan.
    Wilde altijd graag 2 jongens nu zou een meisje wel leuk zijn.maar een jongen is ook leuk dus t maak me allemaal niks uit.
    Net super misselijk uit bed gekomen.hopelijk gaat dat niet iedere ochtend gebeuren

Bijgevoegde bestanden:

17. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    #177 Tiarah, 19 aug 2017
    Laatst bewerkt: 19 aug 2017
    Welkom nieuwe meiden! Er komen mooie testen voorbij;)

Ik heb het voorgevoel dat het weer een jongen is, maar zou eigenlijk graag een meid willen. Wij willen niet weten wat het wordt, dus dat zal afwachten zijn tot de bevalling...

Hier zijn de kwaaltjes compleet weg, al had ik gister avond wel steken in de baarmoeder regio en down under.. Hoop dat het verder niets betekend.

Qua woonruimte zitten wij erg krap, dus de baby zal bij ons op de kamer komen eerst en we gaan bedenken hoe we de boel kunnen gaan vergroten.. dus misschien muren doorbreken of juist neerzetten, zal even puzzelen zijn.

18. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zal het meest recente lijstje even opduikelen, dan kunnen de nieuwe dames zich daaraan toevoegen

19. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

15 april

16 april

Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

17 april

18 april

19 april

20 april

21 april

22 april

23 april

24 april
    Tiarah
    - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

25 april

26 april

Solidgold-
    28 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje
    Sherra -
    32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Antoinet1
    - 25 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje

28 april

29 april

30 april

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

__________________________________________________ ________
    AFSPRAKEN
    Robijn89: 23 augustus - Vroege echo

20. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    #180 Fluss1984, 19 aug 2017
    Laatst bewerkt: 19 aug 2017
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

16 april

Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje
    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

21 april

Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje

24 april

Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

25 april

Olliebol - 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje

26 april

Solidgold- 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Sherra -
    32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje

27 april
    Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje
    Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje

28 april
    ano - 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje

29 april

Muisske - Het is een Jongen/Meisje

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

Olliebol vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina