Welkom @ano en @Sokkie87 en jullie ook gefeliciteerd! @Fluss1984 wat heerlijk zon ruim huis.. wij zijn wel op zoek naar een groter huis maar het is drama hoop dat we binnenkort wel een huis vinden maar dan wel binnen nu en een half jaar en niet als ik op knappen sta
Eerste half jaar kan t best prima een baby op je kamer erbij! Wij moeten ook nog even kijken. Hebben de zolder wel vrij maar om zo'n kleintje nou op zolder te leggen...
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden! We hebben ook een lijst, misschien leuk om jezelf daar bij te zetten. Wij hebben een zolderkamer en een kamer waar nu de kasten staan over. De kasten gaan naar onze kamer en/of zolder, en de baby krijgt dan de kamer waar nu nog de kasten staan. Ik voel me zo beroerd, maak me wel een beetje zorgen over volgende week als ik weer moet gaan werken. We hebben nu nog vakantie en mijn man neemt veel over, de schat. Nu kan ik dus nog rustig aan doen, nog maar even van genieten.
Mijn testen gaan nu richting knallers. Wel fijn dat de kruidvattest vandaag ook mooi is opgelopen; word ik anders toch een beetje onrustig van ondanks dat de sensitest wel opliep Nu stop ik met testen en dan doe ik na het weekend nog de cb digitaal die ik nog heb liggen (wil het woordje zwanger graag nog een keertje zien ) en dan lekker genieten Zijn er nog dames die nog aan het testen zijn? Bij mn eerste zwangerschap gingen ze opeens weer aflopen en werd het een vroege MK, vandaar dat ik er zoveel mee bezig ben...
Gefeliciteerd allemaal! Graag klets ik ook mee met dit groepje. Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik zwanger ben, maar weet niet precies mijn uitgerekende datum. Ik heb soms een korte LF en weet dan eigenlijk niet of dat uitmaakt met berekenen. Net weer een testje gedaan en dus volgende week maar de verloskundige bellen. Hebben jullie dit ook al gedaan? Voordat ik getest had, had ik al een vermoeden want ik was kortademig, duizelig en mijn hart sloeg steeds over. Nu inmiddels vooral last van mijn borsten, slaap maar een paar uur per nacht en steekjes bij mijn baarmoeder. Dat laatste maakt mij wel onzeker, maar kan er bij horen toch? Wel fijn zoveel moeders met meerdere kinderen voor alle vragen die ik heb haha Nu is het vooral nog heel onwerkelijk.. Fijn weekend allemaal!
Welkom Bulb en voor jou ook gefeliciteerd! Jups, de klachtjes en krampjes horen er allemaal bij; hoeft niet, maar kan zeker wel! Heb je recent nog een testje gedaan? Daarmee kan je ook een beetje proberen in te schatten hoe ver je bent (het betere gokwerk ). Ondanks dat ik het allemaal al een keer heb meegemaakt blijft het nog steeds heel onwerkelijk (en onzeker) Maar je hebt nog even om aan het idee te wennen
Goedemorgen! Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd! Ik ga straks met m'n 2de urine nog een kruitvat testje doen. Dan heb ik er nog 1 over voor aankomende donderdag als ik een week overtijd ben (rond die termijn teste ik pas bij m'n dochtertje, gelijk een knaller ) Hier voel ik eigenlijk alleen die steekjes en lage rugpijn. Lijkt erg op het gevoel als je in de eerste dag van je menstruatie zit maar dan zonder bloed en van wat ik me kan herinneren houd dat een paar weken aan. Ik werd rond de 6 weken misselijk, hopelijk deze keer niet want dan gaan we net op vakantie. @nony Sterkte met de misselijkheid, wat rot zo vroeg al. Hopelijk is het dan ook snel over.
mooie knaller @Fluss1984 ! kan me best voorstellen dat je nu langer doortest. Een miskraam lijkt me zo verdrietig, maakt niet uit hoe vroeg.
Dank je wel Fluss Hierbij een foto van mijn testen..hij is alleen gedraaid. De onderste is van vanochtend! Valt daar iets uit op te maken?
Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd natuurlijk @Robijn89 wat vervelend dat je zo beroerd bent! Ik hoop voor je dar volgende week wat bent opgeknapt. Helpt kleine beetje eten misschien? @Solidgold wij hebben 3 slaapkamers, waarvan 1 zolderkamer die nu fungeert als werkkamer/logeerkamer. Mijn zoontje zal tzt naar de zolderkamer verhuizen, en de werkkamer zal dan naar de overloop op zolder verplaatsen (daar is gelukkig genoeg ruimte). Logeerkamer hebben we dan niet meer, maar dan slaapt oma maar gewoon bij mijn zoontje op de kamer of op de bank. Vind ze vast niet erg voor een tweede kleinkind Ik heb zelf ergens het idee dat het een meisje is, maar misschien ook wel omdat me dat zo leuk lijkt, van beide een. Nog een jongetje zou ik ook super vinden, dus het maakt me sowieso niets uit. Als het maar gezond is! Willen jullie het weten? Bij mijn zoontje moest ik het weten, ik was zo nieuwsgierig en benieuwd of ik gelijk had Ik denk dat ik dat nu wel weer zal hebben, hihi.
@Olliebol Ja, kleine beetjes eten helpt wel wat. Van een lege maag wordt ik nog misselijker maar van veel eten helemaal. Schiet niet op, haha. Ik heb geen voorgevoel wat het wordt. Bij mijn dochter was ik overtuigd van een jongen dus wacht het dit keer maar gewoon af, haha. We willen wel weten wat het wordt, maar heb totaal geen voorkeur. Jongetje zou leuk zijn, dan hebben we van beide geslachten één. Twee meiden zou ook super zijn, en dan kan ik alle leuke kleren van mijn dochter nog een keer hergebruiken.
Welkom nieuwe meiden. Hier mijn testen woensdag tot en met vrijdag Ik had bij mn vorge zwangerschap met 8 weken al bekkeninstabiliteit.ben benieuwd hoe dat nou gaat. Hier ook nog geen voorgevoel wat t word. Wil wel met 15 weken een echo doen heb ik bij de vorige 2 ook gedaan. Wilde altijd graag 2 jongens nu zou een meisje wel leuk zijn.maar een jongen is ook leuk dus t maak me allemaal niks uit. Net super misselijk uit bed gekomen.hopelijk gaat dat niet iedere ochtend gebeuren
Welkom nieuwe meiden! Er komen mooie testen voorbij Ik heb het voorgevoel dat het weer een jongen is, maar zou eigenlijk graag een meid willen. Wij willen niet weten wat het wordt, dus dat zal afwachten zijn tot de bevalling... Hier zijn de kwaaltjes compleet weg, al had ik gister avond wel steken in de baarmoeder regio en down under.. Hoop dat het verder niets betekend. Qua woonruimte zitten wij erg krap, dus de baby zal bij ons op de kamer komen eerst en we gaan bedenken hoe we de boel kunnen gaan vergroten.. dus misschien muren doorbreken of juist neerzetten, zal even puzzelen zijn.
UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018 15 april 16 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april 26 april Solidgold- 28 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje Sherra - 32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje 28 april 29 april 30 april Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN Robijn89: 23 augustus - Vroege echo
UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018 16 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje 26 april Solidgold- 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sherra - 32 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Bulb - 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 28 april ano - 3e kindje - Het is een Jongen/Meisje 29 april Muisske - Het is een Jongen/Meisje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) __________________________________ AFSPRAKEN Robijn89: 23 augustus - Vroege echo