ik ben juist heel blij dat we die ruimte nog even voor onszelf hebben nu, maar dat is heel persoonlijk... Als ik dat nu doe dan denken de kinderen helemaal dat de baby morgen komt, mn dochter dacht al dat de baby in die doos van Prenatal zat
Helaas is ze zo ziek dat ze nog maar 2 uur wakker is geweest , zo sneu. Nu even kijken of ik iets kan komen met wat we in huis hebben, boodschappen doen zit er niet in. Kijken of we nog iets hebben zo aan het einde van de week
Lekker doen ! Ik herhaal ook alleen Maar wat de apotheker zei hoor. Daar vertrouw ik meer op dan een website op internet. Ik ga het er niet op gokken Edit: 600ie is de max. 800ie (wat ik had) dus niet. Althans, dat staat in mijn bijsluiters. Dus, zolang je aan de 600ie zit zou ik me er niet druk om maken.
Jeehh alweer 16 weken Vind deze weken nou best snel gaan! Ben al wel in lichte spanning voor de 20 weken echo is toch altijd weer een spannende echo nog 3 weken wachten daarop
Herkenbaar! Ook de nipt komt volgende week en hoewel ik me er van tevoren totaal niet druk om maakte, merk ik dat ik het toch wel spannend begin te vinden. En Leuk, de box! wij moeten zo ongeveer alles nog kopen haha. Gisterenochtend stond vriend onverwachts aan de deur. Was ' ie kleertjes gaan kopen ♡__♡ *smelt*
Volgens mij ben jij de laatste voor de nipt? Spannend nog eventjes! Ooh wat lief, zo is mijn man er niet mee bezig hoor haha. Dat laat hij allemaal aan mij over. Moet wel zeggen dat hij er iets meer mee bezig is als met de eerste, qua het bedenken van namen en praten dat we over 1 jaar 2 kleine meisjes toedekken etc. Dit had hij bij de eerste eigenlijk niet, maar toen had hij er ook nog niet echt een beeld bij denk ik. Nu weet hij toch meer hoe het is straks
Laatste idd! Ik was nogal traag met bloed prikken Haha de vader van mijn dochter ook echt totaal niet hoor, die vond 9 maanden vooral heel lang duren en echt betrokken is 'ie nooit geraakt. Mijn vriend nu is echt heeeeel anders. Sinds hij de keuze heeft gemaakt er voor te gaan is ie onwijs betrokken, wil alles weten/leren enz. Ik moet daar soms even aan wennen merk ik. Ik doe al 5 jaar alles alleen xD
Ach kan toch, hopelijk snel goed nieuws! Dat is wel een heel verschil inderdaad. Het is niet dat mijn man niet betrokken is hoor. Maar hij is er ook niet heel erg mee bezig haha, niet zoals wij vrouwen zeg maar. Haha jij kent het natuurlijk allemaal al en voor hem is het toch wel nieuw allemaal! Wat leuk dat hij zo betrokken is. We zijn gewoon al bijna halverwege, vindt het echt zo snel gaan. Nog eventjes de volgende mijlpaal met de 20 weken echo, dat vindt ik ook nog wel spannend!
Gek eigenlijk hè dat de meeste mannen er zo heel veeeel anders in staan dan vrouwen .. mijn man vind het wel echt heel leuk! Maar is er veel minder mee bezig en heeft het er veel minder over. Terwijl ik mischien te hard van stapel loop en eigenlijk het liefste nu ook al de babykamer klaar wil hebben Haha
Ik kan ook helemaal weg smelten als mijn man er mee bezig is. Hij was dat bij de eerste ook eigenlijk...namen verzinnen, zich bemoeien met hoe de kinderkamer eruit kwam te zien, heel beschermend/verzorgend naar mij toe enz enz. En toen onze dochter er eenmaal echt was, was het helemaal erg haha. Moest na 4 maanden hem echt even terug roepen, want hij werd echt over-beschermend hihihi, maar wel schattig
Wat een lieve knullen haha! Dat is maar goed ook want wij zijn denk ik nu echt lastig met die hormonen Wij gaan voor de bevalling verhuizen. Wij krijgen maandag te horen of we et nieuwe huisje in kunnen. Dan word er aan het hele huis incl babykamer geklust want was een hoop werk te doen. Hoop dat we et binnen een maand af krijgen en in april rustig kunnen intrekken. Spannend die 20 weken echo. Hoop zo dat iedereen een goede echo heeft! Hier ben ik er dit keer minder mee bezig en man juist meer. Denk dat het komt omdat we al een kleintje hebbben en ik alles al weet en hij nu pas het besef heeft wat hij bij de eerste niet had pas toen ze er was Ik eb zo een gevoel dat we nog een meisje krijgen, zo leuk en spannend! Kan niet wachten tot het genderfeestje
@mokka88 Ik heb alles al op papier staan.. tis nog een kwestie van maken/kopen en klaarmaken klein beetje controle freak maar hoor dus ik herken het wel
Ik heb er de eerste weken wat last van gehad, maar nu een stuk beter! Mn huisarts zei dat ik vooral stevig moest blijven doorlopen (ging liever zitten omdat ik bang was dat het erger werd) en liefst lekker blijven sporten om die spieren sterk te houden, dus ik wandel nu weer flink als het goed weer is en het gaat alweer een heel aantal weken goed! Ik probeer wel minder met mn benen over elkaar te zitten of scheef op de bank omdat ik de vorige keer bij cesartherapie hoorde dat dat niet goed is, ook heb ik mn fietszadel zo laag dat ik bijna met twee voeten plat op de grond kan..
Zijn er ook al dames bij die last hebben van maagzuur? Valt me op dat ik dit nu sinds 3 dagen tussendoor heb.. Weet iemand hier iets voor?
Tot op heden nog niet gehad, bij mijn zoontje wel. Had altijd rennies bij de hand. Ook vanille vla werkte hier heel goed!
Hier ook al lijstjes hoor ik heb best een heel druk leven en de lijstjes geven mij rust! Qua klussen moeten we er wel het een en ander gebeuren, maar het is wel overzichtelijk. Ga binnenkort de toekomstige babykamer leegruimen/opruimen. En onze dochter krijgt een nieuwe kamer, zodat de meubels naar de baby kunnen. Ik heb al een set uitgezocht, maar wil nog even in de winkel gaan kijken.