Jammer! Ik hoop dat je zoontje snel opknapt en jullie toch nog n beetje van de vakantie kunnen genieten! In Nederland op vakantie?
Haha ik heb 13 roze eieren en 13 blauwe eieren hard gekookt. De vrouw die de echo maakt, ruilt een zacht gekookt ei (roze of blauw) met n hard gekookt! Daarna gaan we om en om met de familie een ei pakken die je op je voorhoofd moet slaan. Het zacht gekookte ei zal bij iemand kapot gaan op het voorhoofd, de kleur van het ei verraad het geslacht
Ons leek het leuk zo een grote zwarte ballon op te laten vullen met confetti in de kleur van het geslacht. We willen dit wel allemaal doen nadat we klaar zijn met het nieuwe huis. Dan gaan we ook dochterliefs verjaardag vieren die eigenlijk dit weekend is. Dan wil ik taart en voor de genderparty een ballon, wel veel rotzooi... Misschien als het mooi weer is in de tuin, maar hoe krijg je dat nou schoon? Ag we zien het wel. Wel leuk een genderparty! Vind dat zo gezellig! Leuker dan een babyshower haha. Word dat bij jullie trouwens wel gedaan een babyshower? Wij doen dat niet en verwacht ook geen verassing. Wij zijn hier verplicht na de bevalling 3 dagen in het ziekenhuis te blijven. Bij de eerste had manlief een surpriseparty georganiseerd toen ik thuis kwam was alles roze, hingen er balonnen, slingers, tafel vol cadeautjes voor mij en de baby, lekkernijen enz. Was echt gaaf!
@LolaBloem, bij de eerste wel een babyshower gehad maar nu al duidelijk gemaakt dat dat nu echt niet hoeft. Vorige keer bleek achteraf dat er een hoop gezeur over was geweest en daar heb ik echt geen zin in. Dat verpestte het echt een beetje voor mij. Daarbij vind ik het zelf voor een volgend kindje soms een beetje overdreven, maar dat is ook maar net hoe het georganiseerd wordt natuurlijk! Ik hou sowieso niet van die domme spelletjes
Wat balen joh! Verheug je je zo enorm op iets en dan valt het gewoon vies tegen Hoop dat ze snel opknappen en dat jullie toch nog wat leuke momenten samen hebben!
Ik heb sinds twee dagen echt een enorme hoofdpiijn, erger als ik beweeg of naar voren buig, is dit een nieuwe zwangerschapskwaal? Ben niet zo van de pijnstillers dus ik probeer nu alle andere manieren... Maar het begint wel erg vervelend te worden! Gisteren dacht ik dat het met de lage luchtdruk te maken had, maar dat is nu ook al iets beter dus dat kan het volgens mij niet zijn..
Hier ook enorme koppijn. Ben bang voor de griep, de hele familie was hier doodziek van het weekend. Het kan ook slaapgebrek zijn, dochter slaapt dramatisch en vriend hoest ook de halve nacht, ben kapot.
Aah hier ook al ja! De een na de ander is ziek! Verschrikkelijk ! Hopelijk is die griep / ziek zijn snel voorbij! Ben ook echt toe aan lekker zomers weer