Hoi Dames, Wat spijtig dat er hier een aantal dames slecht nieuws hebben. Heel veel sterkte! Graag zou ik ook met jullie meepraten. Ik heb vanochtend een echo gehad en hierop was een kloppend hartje te zien. Als het goed is ben ik nu 7 weken zwanger en zou ik 17 augustus uitgerekend zijn. Helaas hier in augustus een mk gehad dus vandaar dat ik vanochtend een vroege echo heb gehad. Ik hoop dat we verder van niemand meer afscheid hoeven te nemen en dat we in augustus allemaal een mooi kindje hebben.
UITGEREKEND 15 T/M 31 AUGUSTUS 15 augustus 16 augustus 17 augustus Zep, 36 jaar, 2e kindje JasmijnM, 25 jaar, 2e kindje 18 augustus 19 augustus 20 augustus 21 augustus Niki2014, 34 jaar, 2e kindje 22 augustus Anna Love, 28 jaar, 2de kindje Pixie83, 34 jaar, 2de kindje 23 augustus Manana, 32 jaar, 2e kindje 24 augustus Sneeuw7, 37 jaar, 1e kindje 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus Pietje1987, 30 jaar, 2de kindje 29 augustus 30 augustus Miss M, 35 jaar, 5e kindje 31 augustus AFSPRAKEN 2-1 Zep: eerste echo + intake vk 2-1 Sneeuw7: eerste echo 3-1 Pixie83: eerste echo 4-1 Niki2014: eerste echo 4-1 ShallY: eerste echo 8-1 LillyLou: eerste echo 9-1 Anna Love: vitaliteitsecho 12-1 Manana: eerste echo 15-1 Pietje1987: gynaecoloog & medisch verloskundige 15-1 Miss M: intake vk 18-1 Pietje1987: reguliere verloskundige 22-1 Anna Love: intakegesprek vk 25-1 Niki2014: termijn echo + intake 26-1 Manana: termijn echo + intake 29-1 Anna Love: termijn echo vk 29-1 JasmijnM: termijn echo + intake vk
Gefeliciteerd!! En de eerste positieve echo Leuk dat je mee komt praten. Heb je nu je een positieve echo hebt gehad meer vertrouwen? Bij hoeveel weken had je de vorige keer je mk?
Dankjewel! Ja dat geeft wel meer vertrouwen. Ik begin sinds deze week ook echt misselijk te worden, alhoewel dat geen pretje is vindt ik de bevestiging wel fijn. De vorige keer is het net voor de 5 weken misgegaan.
Dan ben je verder dan de vorige keer + kloppend hartje! Ik ben totaal niet misselijk en hoewel ik er ook niet op zit te wachten, zou de bevestiging mij ook wel fijn lijken. Ik ben alleen maar bang dat ik minder symptomen krijg, maar heb al nauwelijks wat, dus is bijna niet mogelijk Nog 4 nachtjes en dan heb ik een hele vroege echo. Zie er gewoon tegen op..kan me de voorgaande keer nog zo goed herinneren dat er eigenlijk nauwelijks iets te zien was en 3 weken later wel wat te zien, maar geen kloppend hartje Dat is het klote van een MA, je eigen lichaam fopt je gewoon. @ShallY ben zoo benieuwd!!
Ja klopt! ik was er ook wel zenuwachtig voor hoor! 2 weken terug had ik ook een echo maar toen was er nog niets te zien dus was ook wel bang of er wel wat te zien zou zijn. Dat snap ik, ik had het toen ik van onze dochter zwanger was ook zo erg. Ik heb toen tot 6 maanden gehad dat ik misselijk was en moest overgeven. Ik had gehoopt dat het deze keer niet zou zijn maar ben er nu wel bang voor haha. Kan me goed voorstellen dat je daar bang voor bent, 6+4 is ook nog wel vroeg als je late innesteling/late eisprong gehad hebt kun je ook minder ver zijn natuurlijk. Om die reden wou ik 3 weken wachten vanaf het moment dat ik eerst positief getest had omdat er dan in ieder geval "iets" te zien moest zijn. Ik ga duimen voor je dat je dit keer een kloppend hartje te zien krijgt! ♥
Nou heb wat klachten waardoor ik bang ben voor een bbz. Dus daarom eerst bloed prikken. Daaruit kunnen ze zien hoe je hcg loopt. Maar hcg was hoog. En toen kreeg ik een echo en ben zwanger van een 2ling. Ze lopen allebei op 6w 2dagen e de hartjes kloppen al
Hier hebben de volgende kwaaltjes zich aangediend, onder andere gebrek aan eetlust. Dit herken ik wel van mijn eerste zwangerschap. Daarnaast erg moe en ik heb het steeds koud (na bevalling heb ik het zelden tot nooit meer koud gehad) Ook heb ik mijn positiebroek maar uit de kast gehaald, alleen voor thuis nu.
Wauw Shally, een tweeling!!! Hoe vind je dat? En super dat de hartjes kloppen!!! Pietertje87, ik heb het ook steeds koud!! En de positiebroek gaat hier elke dag aan, ook naar mijn werk hahaha Ben in snel tempo aan het afbouwen van mijn medicatie. Qua angsten merk ik het erg goed. Ik word regelmatig overspoeld door angst.... pfffffff..... maar deze medicatie mag ik niet slikken tijdens de zwangerschap.....
Wow, een tweeling! Wat geweldig! Super nieuws en de hartjes kloppen al. Ben je nu een beetje gerustgesteld?
Dat koud hebben herken ik wel. Soms niet warm te krijgen. Heb je dat de hele vorige zwangerschap gehad? Ik ken niet zoveel zwangere mensen, op mijn collega na en die heeft het alleen maar super warm de hele tijd
Naar dat afkicken van de medicatie en extra angsten krijgen Het is al zo'n spannende tijd en voor jou dus extra. Krijg je wel extra begeleiding nu?
Ik ken wel een hoop mensen die of zwanger zijn of kleine kinderen hebben en wat ik merk is dat het gewoon bij iedereen anders is. Ik was toen hoogzomer net zwanger (vanaf augustus) en toen had ik het zelfs koud, terwijl het in de winter juist reuze mee viel en ik het vaak warm had. Altijd met jas open bijvoorbeeld.
pff ja ik heb het ook wel veel koud. Zit nu vaak savonds met een dekbed op de bank. Heel romantisch haha