Een van de "onze" doet het ook zelf.. maar inderdaad, lang niet allemaal. Dus als het uit een groot verpakking komt zou ik het zelf niet doen. Ik geloof dat het dan gaat broeien en je juist een hoeveelheid bacterie krijgt die schadelijk is.. hier trouwens maar 1 van de 4 visboeren vers.. hebben jullie er maar 1? Oh edit: er is er ook 1 die ze wel vers kan inkopen (maar stuk duurder). Die heeft voor vriendin wel eens ingekocht en meegenomen vanuit zijn leverancier. Dus wellicht is dat nog een optie...?
Misschien ben ik een beetje verwend qua vis We hebben er hier zeker 7 in de buurt en bij 4 daarvan roken ze zelf. Grootverpakking zou ik idd ook niet doen
Ik kom oorspronkelijk uit een vissersdorpje en mijn moeder werkt in een viszaak en hier roken ze het allemaal zelf. Laat ik nou net allergisch zijn voor vis
Bij mijn vriend in het restaurant waar ze zelf roken ging het ook in het vacuüm, maar het was binnen een week op . Volgens mij is vacuüm niet verkeerd maar de duur dat het erin zit...
Vanmiddag mocht ik terug komen voor de echo en het was in beeld het zit nu in een envelopje te wachten tot dat mijn man thuis komt, die kon er helaas niet bij zijn.... ben zo benieuwd!!
Ik krijg spontaan zin in zalm door al die berichten...... Ik ga onze visboer eens checken! We hebben trouwens onze naam bedacht Ben er heel blij mee. We houden wel n slag om de arm, mochten nog nog n mooiere tegenkomen.
@pietje1987 ooh wat spannend! Dat lijkt me helemaal moeilijk, om dan niet eventjes stiekem te spieken! Ik ga vanmiddag voor het eerst met onze dochter naar de kapper, ben benieuwd hoe het zal gaan. Is alleen even de pony knippen, die hangt nu elke keer in haar ogen en knipjes trekt ze eigenlijk direct uit.
Jaaa ik vind het zo spannend!! Ben echt benieuwd!! Gelukkig is mijn man meestal rond 16:00 uur thuis...
Dank jullie wel!! Ik ben zo blij!! Beetje sprakeloos nog hihi! Van het weekend maar meteen beginnen met uitzoeken van alles wat ik bewaard heb
Leuk @pietje1987 ! Gefeliciteerd! Ik vind de weken echt snel gaan de laatste tijd, hoewel van de echo met 9 weken naar de 20 weken echo wachten wel lang duurt. 20 weken echo vind ik toch ook best spannend. Gelukkig mogen we tussendoor wel elke 4 weken naar het hartje luisteren bij de VK. Ik wilde deze week eigenlijk weer beginnen met zwangerschapsyoga. Dat deed ik bij mijn zoontje al vanaf week 12. Maar nu is mn man deze week voor zijn werk in het buitenland, dus mik ik op volgende week
Vroeg? 7 uur is hier uitslapen, echt een zeldzaamheid, 6 uur wordt het eerder, en ik ben bang dat het met het eerder licht worden nog wel gaat opschuiven.. De slaaptrainer werkt hier niet, want als ze wakker zijn moeten ze altijd naar de wc, en dan moet ik echt wel even mn bed uit Gefeliciteerd @pietje1987, leuk twee meiden! Had je nog veel bewaard?
Oh ik dacht dat ik vaak moest plassen, maar de laatste 2 dagen is het echt niet normaal meer S’avonds en s’nachts het meest. Jullie ook?