Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hoi meiden, mag ik mee hier ook aansluiten?

In oktober een miskraam gehad bij 16 weken.
    Inmiddels weer 6 weken zwanger!
    Vind het nog erg spannend!
    We hebben al een zoontje van bijna 2.5 jaar.

Kan iemand mij op lijst zetten? Telefoon heeft kuren tijdens het typen, ben bang dat ik de hele lijst verpest:oops:

Tylmare - 29 jaar - 2e kindje(van de 3)
    Uitgerekende datum: 28 augustus
    Afspraak: 17 januari eerste echo+intake vk

Anna Love en pietje1987 vinden dit leuk.
  2. Sneeuw7

Sneeuw7 Actief lid

11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    UITGEREKEND
    15 T/M 31 AUGUSTUS

15 augustus

16 augustus

17 augustus

Zep, 36 jaar, 2e kindje
    JasmijnM, 25 jaar, 2e kindje

18 augustus

19 augustus

20 augustus

21 augustus
    Niki2014, 34 jaar, 2e kindje

22 augustus
    Anna Love, 28 jaar, 2de kindje
    Pixie83, 34 jaar, 2de kindje

23 augustus
    Manana, 32 jaar, 2e kindje
    Syl33, 33 jaar, 2e kindje

24 augustus
    Sneeuw7, 37 jaar, 1e kindje

25 augustus
    LolaBloem, 21 jaar, 2e kindje

26 augustus

27 augustus

Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje

28 augustus
    Pietje1987, 30 jaar, 2de kindje
    Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (vd 3)

29 augustus

30 augustus

Miss M, 35 jaar, 5e kindje

31 augustus

AFSPRAKEN
    3-1 Pixie83: eerste echo
    4-1 Niki2014: eerste echo
    4-1 ShallY: eerste echo
    5-1 Fluffyfishy: eerste echo
    8-1 LillyLou: eerste echo
    9-1 Syl33: intake en echo
    9-1 Anna Love: vitaliteitsecho
    12-1 Manana: eerste echo
    12-1 LolaBloem: eerste echo
    15-1 Pietje1987: gynaecoloog & medisch verloskundige
    15-1 Miss M: intake vk
    15-1 Sneeuw7: intake vk
    17-1 Tylmare: eerste echo + intake vk
    18-1 Pietje1987: reguliere verloskundige
    22-1 Anna Love: intakegesprek vk
    25-1 Niki2014: termijn echo + intake
    26-1 Manana: termijn echo + intake
    26-1 Zep: termijn echo + controle vk
    29-1 Anna Love: termijn echo vk
    29-1 JasmijnM: termijn echo + intake vk
    2-2 Sneeuw7: termijn echo

3. Sneeuw7

Sneeuw7 Actief lid

11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    Welkom! Heb je op de lijst gezet. Erg spannend ook voor jou, zeker na het verlies van nog maar zo kort geleden..

@Zep heb je afspraken er op gezet :)

4. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Wat fijn zeg de positieve echo’s !! Word ik blij van

Zep en pietje1987 vinden dit leuk.
  5. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Welkom wat heftig zeg een mk met 16 weken nog! Zeer verdrietig. Hoe kwam je er achter?

6. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Bij de termijnecho werd er een dikke nekplooi gezien, zijn toen direct de medische molen in gegaan. Vlokkentest gedaan en toen bleek ons kindje turner syndroom te hebben. Niet verenigbaar met het leven, dus in eerste instantie de keuze gemaakt de zwangerschap af te breken maar wel de natuur nog even de kans te geven.
    ongeveer 1,5 week voor de geplande inleiding was het hartje zelf al gestopt en de dag vóór de geplande inleiding is ze thuis geboren.

7. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Fijn van de goede echo's, hopelijk zet deze lijn door bij iedereen.

Jeetje tylmare, wat heftig zeg, extra spannend nu voor jullie.

Willen jullie mij ook op de lijst zetten. Ben 33 jaar, tweede kindje en 8 jan intake bij de gynaecoloog.

Voelen jullie je anders dan bij de eerste zwangerschap? Ik heb het gevoel dat ik misselijker ben en minder moe. Maar misschien komt dat ook omdat je wel door moet met een kleintje in huis.

8. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Zo wat heftig en wat een verdriet. was denk wel prettig dat ze thuis is geboren en niet in het ziekenhuis. Ook nog zo kort geleden! Hoe bijzonder dat je weer in verwachting bent.

9. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Succes met je echo pixie!!!

Super dat de andere echo's ook goed waren!!!

Dank je wel Sneeuw!!

Welkom tylmare, wat een super heftige voorgeschiedenis. Fijn dat je weer zwanger bent en met ons mee komt kletsen!!

10. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Vanmorgen de echo gehad en was zooooooo nerveus! Maar gelukkig was er een ienieminie knipperend hartje te zien, dus we zijn helemaal opgelucht en happy!!!!:)
    Zat er trouwens maar 1 dag naast qua berekening, zit nu op 7 weken en 1 dag.

Anna Love, Sneeuw7, syl33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat fijn al die goede echo's!!
    Gefeliciteerd meiden!!

Welkom Tylmare!

12. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Alle dames die een goede echo gehad hebben, wat super fijn!

@Tylmare wat heftig zeg! Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat en dat je in augustus een gezonde baby in je armen hebt!

Ik ben ook voor om de 2 topic's samen te voegen, hoe gaat dit in zijn werking? moeten we hier een modje van op de hoogte stellen of moet de ene groep naar de andere groep komen?

Ik weet niet of dit al aan bod is gekomen maar hoe denken jullie om een geheime fb groep te maken? Dit vindt ik persoonlijk iets overzichtelijker, wellicht is het een optie om de 2 groepen daar samen te voegen oid?

Hier heb ik het op het moment wel zwaar, ik was vorige week ook al misselijk maar deze week is het zowaar nog erger. Elke keer als ik iets eet wordt ik vrij snel daarna misselijk wat eindigt in overgeven, waardoor ik een kleine 20 minuten daarna weer honger heb en dit de het zich dus weer herhaalt. Voel me hierdoor zwaar gefrustreerd want ik ben hierdoor de hele dag bezig met eten maken en om het vervolgens weer over te geven wat resulteert in dat ik eigenlijk geen zin heb om te eten maar door niks te eten wordt ik weer chagrijnig omdat ik honger heb.

Toen ik zwanger was van S. heb ik hier medicijnen voor gekregen maar dit hielp helaas niet, gisteren toch maar gebeld met de dokter en kon emesafene ophalen maar heeft tot nu toe helaas nog geen effect dus vrees dat het wederom niet helpt.

Excuses voor de klaagpost :oops:

13. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@Tylmare wat een nare periode moet dat zijn geweest! Kun je nu wel een beetje genieten van de nieuwe zwangerschap?

@JasmijnM wat vervelend dat je je zo ziek voelt!! Hier gaat het vandaag gelukkig best aardig.
    Ik hoef geen fb groep, ben graag anoniem ;)

@Pixie83 gefeliciteerd met de goede echo!!!

@theeleut55 ik vind het dit keer ook zwaarder, maar moet eerlijk zeggen dat dat ook de enige optie was. Mijn eerste zwangerschap was fantastisch, met zeer minimale kwaaltjes. Was alleen wat moe. Nu ook misselijk en veel meer last van mijn darmen.

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat fijn Pietje, zep en Pixie!!

Wij zijn morgen aan de beurt Niki!

Welkom alle nieuwe dames.

Ik kom morgen weer uitgebreid reageren hoor (als de echo goed was) maar zit mezelf zo in de weg dus probeer heel veel afleiding te zoeken.

Had net trouwens weer een veeg rose op m'n wc papier. Stelt me niet echt gerust.

Zep en Niki2014 vinden dit leuk.
  15. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Wat fijn te lezen dat de echo’s goed zijn!!

Ik ben heel moe, even naar de supermarkt voelt als een halve marathon maar slaap snachts soms best gebroken. Veel wakker maar waarom? Heb weer zon vieze smaak wat erger wordt na iets eten of drinken bleh. Had ik tijdens de ze van m’n zoontje ook.

Een fb groep lijkt me leuk alleen zou ik voorstellen daar nog even mee te wachten tot we iets verder zijn in de zwangerschap . Ik zit nog steeds met mama’s van 2015 op n geheime Facebook groep, erg leuk en fijn om elkaar te bevragen maar ervaringen en lief en leed te delen .

Anna Love vindt dit leuk.
  16. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Wat fijn van de goed echo's! Zo zien we dat graag!

Tja, hier nog moeizaam aan het genieten van het zwanger zijn. Buiten meerdere positieve testen en het uitblijven van een menstruatie geloof ik het nog niet ;)
    Heel weinig of minimale symptomen.
    Hoop gewoon dat het dit keer goed gaat, maar dat zal pas na de termijnecho een beetje komen gok ik!

Facebook beviel prima tijdens de zwangerschap van mijn zoontje, maar zijn toen pas na d

17. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Wat fijn die goede echo's, zo zien we dat graag!

Tja hier nog wat onzeker over de zwangerschap.
    Het is dat ik positieve testen heb en menstruatie uitblijft.
    Verder amper echt noemenswaardige symptomen.
    Zal pas wat rustiger zijn na de termijnecho denk ik.
    Gewoon vertrouwen hebben en positief blijven!

Facebook groep ook gedaan tijdens de zwangerschap van m'n zoontje en dat beviel over het algemeen prima.
    Zijn toen wel na de 12 weken overgestapt op Facebook. In elk geval nadat men het daar zelf had aangekondigd.

18. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hey dames, zijn jullie al aan het oriënteren wat je nodig hebt?

Zo heeft onze dochter een nieuwe kamer 'nodig' omdat de kast en de commode naar de toekomstige baby kamer gaan! Dus ben daar rustig vast voor aan het kijken, heb een hele mooie serie gezien

19. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Ik begin hier wel langzaam over na te denken ja. Onze dochter zou ruim 2 jaar zijn tegen de tijd dat de baby er is dus waarschijnlijk in die periode ook overgaan naar een peuter bed. Het huidige ledikant is helaas niet meer omhoog te zetten dus deze zou sowieso vervangen moeten worden. Voor alsnog zou de baby het eerste half jaar bij ons op de kamer komen, ik heb nog een wiegje van de eerste maar zit te twijfelen over een co sleeper aangezien ik ook weer bv wil gaan geven.

Tevens zit ik te twijfelen wat we gaan doen qua wagen, met de eerste heb ik een draagdoek geprobeerd maar vond dit echt niet fijn. Nou zie ik dit al helemaal niet in augustus zitten haha. Maar zo'n grote duowagen vindt ik ook zo'n gevaarte haha. Dus hier moeten we nog maar even over na denken en kijken wat de opties zijn.

Wij zitten op dit moment ook nog in een appartement met 2 slaapkamers dus zitten we er ook over na te denken om te gaan verhuizen. Dit willen we al een poos maar zijn nog niks tegen gekomen. Nu twijfelen we of we dit tijdens de zwangerschap nog wel zouden doen of toch zullen wachten tot dat de baby er is, aangezien de baby toch het eerste half jaar waarschijnlijk bij ons op de kamer zou liggen hebben we nog geen extra kamer nodig, maar de optie is natuurlijk wel fijn. Maar voordat je een nieuw huis gevonden hebt en eenmaal over bent ben je zo ook een half jaar verder en hoog zwanger zie ik het ook niet echt zitten om te verhuizen :roflmao:

20. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Een fb groep lijkt mij ook wel leuk!
    Ik heb dat eerder ook gedaan en beide keren wel vrij vlot. Je kan een geheime groep aanmaken. Dan ziet niemand van je fb vrienden dat je er lid van bent & wat je post.

Qua uitzet ben ik bang dat we niet zoveel meer nodig hebben :$
    Een verkleiner voor in de bakfiets en de eerste kleertjes. Verder kom ik eigenlijk niet.
    Maar ik ga vast nog wel wat verzinnen :roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina