Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Jazeker, haha wat je allemaal niet mee maakt in en na een zwangerschap ;) hier is het ook alweer vampier (bloedend tandvlees) tijd...

Hier lekker aan het genieten van een rustig weekend. Heerlijk na 2 mega drukke weken. Dochter ligt nu lekker op bed en ik ook. Even mijn bekken rusten, die heeft behoorlijk moeten lijden omver dat gehoest.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Bij mij wel... heb het alleen als ik zwanger ben... schijnt met magnesium te maken te hebben

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ja de kortademigheid is hier ook nog volop aanwezig, trappen lopen moet ik ook echt in gedeeltes doen met een pauze ertussen haha.
    Inmiddels trouwens zo’n 9 kilo aangekomen ook...:oops:

4. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Ik had het alleen bij de eerste, daarna magnesiumolie gaan smeren, nu nooit meer gehad!

5. pietje1987

Klein ergernisje:roflmao:

Op Facebook zie ik allemaal fantastisch leuke zomerkleding voor bij komen:D maar helaas! Die pas ik nu allemaal niet :roflmao:

Dilemma: wel of niet bestellen voor volgende zomer? Ik durf eventueel wel een gokje te nemen op de maat...

6. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    28 weken dansje;)

lavenderblush en pietje1987 vinden dit leuk.
  7. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    * wave * yay, T3 :D

lavenderblush, mokka88 en pietje1987 vinden dit leuk.
  8. pietje1987

Ik heb het nu ook maar besteld! Schijnt ook weer preventief te werken tegen pre eclampsie en hellp....

Heeft er iemand tips voor omega3 pillen? Van die visolie capsules ga ik zo vreselijk stinken vind ik....

9. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ja die heb ik! Mijn man is veganistisch en heeft het een en ander zitten uitzoeken...
    Blijkt dat je helemaal geen visolie van de vis hoeft te slikken, maar beter is het om algenolie te slikken. (Vissen eten constant algen) En van algenolie capsules krijg je ook geen vieze oprispingen of vissmaak:) Zal even de link opzoeken voor je.

10. pietje1987

Ooo wat interessant!! Ik heb er zo ver nooit over nagedacht. Ik weet alleen dat het goed is voor de ontwikkeling van de hersenen in het derde trimester...

11. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ja ik heb jarenlang die dingen met kokhals neigingen geslikt en wist ook niet hoe het nou eigenlijk zat:|

12. pietje1987

Vreselijk! Ik krijg ze dus echt niet weg (en ik slik nu 4 pillen op een dag dus daar ligt het niet aan :roflmao:). Maar wat zijn die dingen vies!

13. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Je kunt ze ook in de koelkast bewaren en dan koud inslikken zodat ze niet zo snel oplossen, maar dan nog kreeg ik bij elke oprisping een vissmaak:|:|

14. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Ik heb zelf levertraancapsules (cod liver oil) en ik heb daar ook nooit oprispingen van gehad moet ik zeggen! De kinderen kauwen erop en slikken ze door, vinden ze heerlijk :confused:

15. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Mijn borst begint te lekken!o_O

16. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Ooh lekker vroeg al! Ik heb elke keer het gevoel alsof ik de toeschietreflex voel maar nog geen met gezien (gelukkig!).

17. pietje1987

Ooo irritant zeg!

Ik twijfel enorm of ik nu borstvoeding of flesvoeding wil gaan geven.... bij onze oudste was het een vreselijke opgave en ben ik na 2 weken gestopt met kolven, het ging echt niet meer...
    ik twijfel vooral omdat we nu al een kindje rond hebben lopen. Een flesje is toch wat makkelijker en vaak sneller... En ik betwijfel of ik zin heb in dat ‘gehannes’ van borstvoeding...
    Maar aan de andere kant is de bv natuurlijk wel de beste keuze. Er zitten best wel allergieën etc in onze families...

LolaBloem vindt dit leuk.
  18. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Hier lekken me borsten ookal, terwijl ze spijtig genoeg helemaal niet zo zijn gegroeid als ik gehoopt had. Vind het ook erg vroeg dit keer.

Hoe gaat het met de kwaaltjes dames? Ik had vandaag enorme last van lage bloeddruk. Was zelfs flauwgevallen en voelde me de hele dag al enorm suf (ondanks calorierijk gegeten en veel zoetigheid) Me armen/schouders voelen zo zwaarrrrrr...

19. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Da's indd een lastige keus. Ik had hetzelfde als jij. Na 2 weken was ik gestopt maar voelde me er zo rot door... Ik ga me dit keer er beter op voorbereiden en kijken voor een lactatiedeskundige die eventueel kan helpen indien het weer niet goed gaat. Misschien voor jou een tip?

Deel Deze Pagina