Ik was ook even uit beeld. (Was n beetje veel met ook de Facebook en Whatsapp groep) Maar wij zetten de wieg ook naast ons bed. Handig met voeden en ook wel n fijn idee. Onze dochter heeft tot 7mnd bij ons op de kamer geslapen. Wel deed ik haar op n gegeven moment overdag naar haar eigen kamertje te slapen. Zijn jullie ook zo vreselijk moe? Ik slaap slecht en heb overdag totaal geen energie. Misschien ook nog wel de burn-out, plus zorg voor onze dreumes....
Ik breek even in, wat een ellendige dingen he. Curanol zalf en pilletjes, neussprayen met xylo huppeldepup erin en koelen met bevroren tampons. Heb er vorige zwangerschap en na bevalling last van gehad en nu weer
Hoi hoi! Hier een tijdje van de radar geweest; heel erg druk en een lichaam die het allemaal niet aan kon, dus als ik de mogelijkheid kreeg, ging ik slapen... Iemand al last van voorweeën/oefenweeen? Hier woensdag voor ander half uur hele heftige weeën gehad die met de minuut erger werden moet volgens de vk meer rust pakken, want ze horen niet zo heftig te voelen... De oudste heeft maar een maandje bij ons op de kamer gelegen in een wiegje, daarna over gegaan in haar ledikantje. Wiegje is verkocht ivm verhuizing en vind het nu zonde van het geld er weer eentje aan te schaffen voor waarschijnlijk weer zo'n korte tijd. Het ledikantje past prima in onze kamer. Went ze er ook meteen aan
Ik heb ook veel baat gehad bij Curanol maar het heeft 3 maanden geduurd voordat alles weer rustig was na de bevalling. Inderdaad ook neusspray geprobeerd (ik wist niet dat daar xylometazoline in moest zitten, misschien dat t daarom niets deed ) Verder heeft onze zoon maar 2 weken op de kamer geslapen. Hij snurkte heel veel en wij kwamen daardoor zelf niet in slaap tussendoor. We hopen dat dat nu wat langer kan. Wiegje in het babykamertje staat klaar, aanschuifwiegje nog niet maar dat is zo gepiept.
Hoera! Hier is eindelijk de babykamer leeg de muren worden de komende week gedaan en dan kunnen we de meubels en dergelijke eindelijk gaan neer zetten! Zometeen gaat ook het eerste wasje voor de baby erin! Nu snel op jacht naar een nieuwe kledingkast voor onze oudste
Oo fijn!! Dan is jullie kamertje ook binnenkort klaar!! Vanmiddag heb ik mijn 3 de pretecho ! De vorige 2 echo’s waren niet duidelijk gelukt dus mag vanmiddag nog een keertje terug! Hopelijk laat de kleine meid zich nu wel zien! We hebben het nu bewust op een zaterdag gepland een dag dat ik niet werk.. de andere dagen dat we er waren was na mijn werk en was telkens mijn buik ook heel hard van het werken! Maargoed zoiezo altijd fijn een extra echo en kost verder niks meer
Veel plezier, hopelijk mooie plaatjes. Hier heerlijk weekend vieren, na een pittige week zoveel mogelijk rustig aan doen. Helaas was onze dochter om 5.45 op... Pff ik zie wel echt op tegen de gebroken nachten, hopelijk komt daar nog een hormoon voor
Ja die gebroken nachten kijk ik ook wel zwaar tegen aan.. mijn dochtertje was echt een huilbaby vooral snachts dus Ga maar van het ergste uit
Ja onze dochter ook, elke dag krijsen van 9 tot half 4 ofzo en dan 2 uur slapen en weer wakker... En de rest van de dag in de 2 a 3 uur komen. We gaan het wel meemaken , hopelijk gaat het iets beter
Zie er ook best wel tegenop...onze eerste was ook een huilbaby de eerste 4 maanden en dat was echt slopend! Ik hoop zo dat deze geen huilbaby is
Oh ik heb een babykamertje gezien op 2ehands site en ben zo verliefd! Ik moet het nog aan mijn man laten zien. Wat vinden jullie een redelijke prijs voor een complete 2ehands babykamer? Het gaat om dit kamertje, zo vlieeeeeeeeeeeftt !
Mooi kamertje! 300 euro? Ligt er ook aan hoe oud het kamertje is en of het eventueel beschadigingen heeft... Wij hebben ook een tweedehands kamertje ziet er heel netjes uit en waren 160 kwijt.. terwijl die er voor 300 opstond beetje onderhandelen en wie weet.. 32 weken dansje
Mooi hoor! Hier ook tweedehands kamertje voor 175 euro....was amper gebruikt, dus dat was wel een mazzeltje Nu weet ik trouwens ook wat bandenpijn is...oh my god, wat kan dat pijn doen zeg!
@mokka88 ja jou kamertje is echt cute had het gezien. Jij boft echt dat je alles al klaar hebt. Hoe ver ben je al gekomen met de kleertjes trouwens? @Pixie83 Au, nee dat is geen pretje inderdaad.. zou dan lekker even gaan liggen zodra je pijn hebt. Heb je jou kamertje trouwens al gedeeld (wil je dat wel?) Ben er erg benieuwd naar! Bedankt voor de prijsindicaties meiden. Kan ik ook meteen aan mijn man laten zien zodat hij de waardes zo een beetje kent
Zelfs liggen was super pijnlijk Maar goed, nog even doorzetten. We hebben hier gelukkig 3 slaapkamers in huis, dus ieder gewoon een eigen kamertje
Probeer een fijne houding te vinden waarbij de pijn wat lichter aanvoelt. Helemaal niet voelen zal je toch niet, helaas Dat is erg praktisch! Fijn dat iedereen eigen kamertje heeft. Voor later ook geen gedoe....