Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    @Noortjedebeer wat zei het consultatiebureau? Hoe gaat het nu met jullie?
     
  2. Noortjedebeer

    Noortjedebeer Actief lid

    11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Hier gaat het beter. We zijn gestart met johannesbroodpitmeel door de voeding en hij drinkt nu minder gulzig en is aan het eind van de fles moe. Wel houden we zijn ontlasting goed in de gaten, dit gaat nu wel wat moeilijker. Bedje omhoog, een kwartier na de fles nog omhoog zitten zodat het niet terug kan lopen naar zijn slokdarm, goed laten boeren en na de voeding leggen we hem in bedje.
    J. Huilt met name in de avonden nog veel en lang. Gelukkig gaat het snachts heel goed met slapen!! Overdag is ie toch nog liever bij ons dan in zijn eigen bedje om te slapen.

    Ik heb inmiddels een draagdoek aangeschaft, daar ben ik mee aan het oefenen.

    Als we volgende week nog twijfelen, het niet volhouden of het idee hebben dat het meer wordt of zelfde blijft gaan we naar de huisarts. Die zal dan ook kijken of J. Door de jeugdarts gezien moet worden om te zien of er iets aan de tand is.



    Nog even wat anders... Wanneer zijn jullie overgestapt op normale maandverband. Ik ben die enorme dingen in mijn onderbroek wel zat. Voor het vloeien heb ik ze niet meer nodig, dat is al stukken minder.
     
  3. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    @Noortjedebeer, het klinkt alsof je wel over kan naar kleinere! Kotex is goed omdat daar geen plastic in zit. Bij mij raadden ze de zwarte met kaarsje aan. Die vond ik nog enorm, dus snel naar de witte over gestapt. Zodra het kon overgestapt naar inlegkruisjes en nu helemaal zonder :)
     
  4. Pixie83

    Pixie83 Fanatiek lid

    4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen?:)
     
    pietje1987 en LolaBloem vinden dit leuk.
  5. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Hier wel oke. Lekker genieten van mijn knul. Het is druk! Hoe is het met jou?
     
  6. Pixie83

    Pixie83 Fanatiek lid

    4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Hetzelfde haha. Druk maar ook aan het genieten;)
    Ze groeit als kool!:)
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  7. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ha dames!

    Hier zijn we aardig gewend aan het nieuwe leven! Ons ventje groeit enorm, hij heeft waarschijnlijk de laatste paar weken toch wat te weinig voeding gekregen in de buik:(, maar hij haalt het vliegensvlug in:). Bij geboorte onder de -2 lijn en met 8 weken zat hij al op de 0-lijn!
    Doordat hij nog zoveel voeding zoekt, is de nachtrust nog ver te zoeken. We zitten echt nog op 2 goede nachtvoedingen (rond 1 en rond 5/half 6), totaal 7 voedingen in 24 uur. En tussendoor erg onrustig.

    Man en ik hebben hierdoor veel ruzie gehad helaas, maar hij slaapt nu sinds een week bij onze dochter en het gaat meteen een stuk beter tussen ons:). Gelukkig hoef ik voorlopig nog niet aan het werk (nog ruim 2 maanden) dus tijd genoeg om een mooi ritme te krijgen.

    Overdag is baby overigens ontzettend zoet! Hij slaapt weliswaar niet veel, maar ontwikkelt hartstikke goed en ligt ook gerust een tijdje in de box te ‘spelen’. Hij huilt gelukkig maar heel weinig:)

    Ook de eerste prikjes alweer gehad, die zorgden voor 2 hele zware nachten!
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  8. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Dag allemaal,
    Jammer dat het zo stil is hier.
     
  9. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ha! Ik kijk hier nooit meer.. We hebben lang geleden toen een facebookgroep aangemaakt en vanuit daar een whatsappgroepje. Daar is wel nog dagelijks contact met elkaar.

    Hier gaat het ook goed! S heeft net zoals bij jou @pietje1987 de laatste weken ook te weinig voeding gehad in de buik. Ook S zat nog onder de -2 lijn, maar zit nu gelukkig ook al op de 0 lijn.
    Nachten gaan redelijk. We hebben 5 voedingen, waaronder nog 1 nachtvoeding.
    S heeft helaas wel veel gehuild. Hij huilt nu wel al een stuk minder maar nog steeds meer dan een andere baby. Hij is zuinig met zn lachjes dus iedere keer weer is het genieten als hij er wel een aan ons geeft.
     
  10. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    @LolaBloem het is hier zeker rustig, hoe gaat het bij jou?

    @fluffyfishy was er een oorzaak voor het huilen? Wat jammer zeg...

    Ons kereltje groeit hard! We gaan richting maat 62 en donderdag alweer ronde twee van de inentingen! Eerste ronde was drama, dus hoop nu beter!

    Hij slaapt nu overdag een paar keer in zijn bedje, om alvast te wennen. Vanaf december gaat hij 1 dag per week naar de opvang! We zijn nu over op 6 voedingen per dag.
     
  11. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @pietje1987 ja hier gaat het goed dankjewel! Ja ze groeien snel he? Hier zit hij al in maatje 68!! Onwerkelijk gewoon. Hij groeit als kool. Wat de voedingen betreft weet ik het niet want hij krijgt borstvoeding op verzoek. Zijn er al paar mama's begonnen met sporten?

    En wat leuk van die WhatsApp groep! Jammer dat ik het nu pas weet :p
     

Deel Deze Pagina