Ja maar hoe controleer je dat.. Heb net even opgezocht bij voedingscentrum.. en is stiekem nog best lastig.. wilde er zo graag een halen morgen mja.. twijfel twijfel..
Bij mensen halen die je vertrouwt en dan vragen hoe vers het is? Zo deed ik het toen we op mijn werk haring hadden. @syl33 2 wow wat een verrassing. Zit het in de familie?
Ik heb gisteren van de huisarts metoclopramide (primperan). Wow dat werkt zeg. Wat een verademing na 2 weken zeker 5x per dag braken. Herkenbaar die dingen waar je dan super veel zin in hebt! Gisteren had ik dat met eieren. Ik heb er maar aan toe gegeven, want denk ergens dat het lichaam die bepaalde voedingsstoffen dan extra nodig heeft
Wat fijn dat je je beter voelt. Hier heb ik totaal geen trek, kan alleen maar muizenhapjes eten en zelfs mijn the krijgt ik vaak niet op, raar.
Nee niet in de familie ik slikte hormonen echt heel weinig, maar 2,5 pil in 5 dgn ivm overstimulatie. Resultaat 2 beebjes
Voelt nu n beetje als n kater. Heeft echt wat tijd nodig . Dat verklaart wel mijn enorme honger, moeheid en misselijkheid. Had ik niet zo erg bij m’n zoontje
Oooh ik mag vanavond voor n echo..... zo spannend!! Zit er trouwens n slotje op deze groep? De andere aug groep is heel klein, en gebeurt niet zoveel. Er zijn daar n paar meiden die misschien hier ook gezellig mee kunnen kletsen?
Wat mij betreft prima hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Dacht dat hier geen slotje op zat toch?
@Niki2014 Ik denk dat ze het verwarde met n ander groepje! Deze staat tussen de zwangerschapsclubs en die andere bij de bevallingslijsten......
Hmm vervelend dat de onzekerheid om de hoek komt kijken. Meestal mag je dan komen voor een echo. In het ziekenhuis zijn ze daar wat makkelijker mee dan de VK. Gewoon bellen voor de poli en kijken of ze je gerust kunnen stellen. En je ern moooooie zwangerschap kan hebben <3
Er is ook nog een eind augustus begin september groepje Ik heb mij hier in het begin aangemeld maar was ook nooit in de lijst terecht gekomen, lees nog wel mee. Wel leuk om nog een toekomstige tweeling mama te treffen! Gefeliciteerd!
Ha meiden, Gefeliciteerd met de goede echo's meiden!!! En natuurlijk is de andere groep welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Ik ben er misschien iets minder, heb erge last van misselijkheid. Ben de gehele dag misselijk en ontzettend moe. Alles kost me veel energie en dan ben ik hier ook wat minder. Hoop dat de weken tot de twaalf weken voorbij gaan vliegen en dat ik me snel beter voel.
De vk schatte voor 90% 2eiig dus dat is extra bijzonder. Tweelingen komen niet voor in de familie en het is een natuurlijke zwangerschap zonder verhoogd risico op een meerling
Oooh meiden, ik ben zo zenuwachtig dat ik helemaal zit te trillen. Nog iets meer dan n uur wachten voor de echo