UITGEREKEND 15 T/M 31 AUGUSTUS 15 augustus 16 augustus 17 augustus JasmijnM, 25 jaar, 2e kindje 18 augustus 19 augustus 20 augustus 21 augustus 22 augustus Anna Love, 28 jaar, 2de kindje Pixie83, 34 jaar, 2de kindje Lavenderblush, 40 jaar, 2e kindje 23 augustus Manana, 32 jaar, 2e kindje Syl33, 33 jaar, 2e en 3e kindje 24 augustus Sneeuw7, 37 jaar, 1e kindje 25 augustus LolaBloem, 21 jaar, 2e kindje Niki2014, 34 jaar, 2e kindje 26 augustus Zep, 36 jaar, 2e kindje 27 augustus Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje Ingii89, 28 jaar, 2e kindje 28 augustus Pietje1987, 30 jaar, 2de kindje Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (vd 3) 29 augustus Theeleut55, 33 jaar, 2e kindje 30 augustus Miss M, 35 jaar, 5e kindje 31 augustus AFSPRAKEN 12-1 Manana: eerste echo 12-1 LolaBloem: eerste echo 15-1 Pietje1987: gynaecoloog & medisch verloskundige 15-1 Miss M: intake vk 15-1 Sneeuw7: intake vk 16-1 Lavenderblush: intake vk 16-1 Syl33: afspraak gynaecoloog +echo 17-1 Tylmare: eerste echo + intake vk 18-1 Pietje1987: reguliere verloskundige 22-1 Anna Love: intakegesprek vk 22-1 Ingii89: extra echo 25-1 Niki2014: termijn echo + intake 26-1 Manana: termijn echo + intake 26-1 Zep: termijn echo + controle vk 29-1 Anna Love: termijn echo vk 29-1 JasmijnM: termijn echo + intake vk 2-2 Sneeuw7: termijn echo 2-2 Ingii89: termijnecho
Ja, super Manana!! Inderdaad al heel duidelijk te zien. @ingii89 en @wishmom gezellig dat jullie hier ook komen mee kletsen!! Je hebt donderdag n echo, de eerste? Spannend!
Net terug van de echo en ook een kloppend hartje gezien! Alleen ben ik nu terug gezet op 7 weken, waar ik eigenlijk enorm van baal. Dat betekend dat de kwaaltjes alleen nog maar kunnen toenemen Het positieve was dat de echo niet inwendig hoefde, JOEPIE!!!
UITGEREKEND 15 T/M 31 AUGUSTUS 15 augustus 16 augustus 17 augustus JasmijnM, 25 jaar, 2e kindje 18 augustus 19 augustus 20 augustus 21 augustus 22 augustus Anna Love, 28 jaar, 2de kindje Pixie83, 34 jaar, 2de kindje Lavenderblush, 40 jaar, 2e kindje 23 augustus Manana, 32 jaar, 2e kindje Syl33, 33 jaar, 2e en 3e kindje 24 augustus Sneeuw7, 37 jaar, 1e kindje 25 augustus Niki2014, 34 jaar, 2e kindje 26 augustus Zep, 36 jaar, 2e kindje 27 augustus Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje Ingii89, 28 jaar, 2e kindje 28 augustus Pietje1987, 30 jaar, 2de kindje Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (vd 3) 29 augustus Theeleut55, 33 jaar, 2e kindje 30 augustus Miss M, 35 jaar, 5e kindje 31 augustus LolaBloem, 21 jaar, 2e kindje AFSPRAKEN 12-1 Manana: eerste echo 15-1 Pietje1987: gynaecoloog & medisch verloskundige 15-1 Miss M: intake vk 15-1 Sneeuw7: intake vk 16-1 Lavenderblush: intake vk 16-1 Syl33: afspraak gynaecoloog +echo 17-1 Tylmare: eerste echo + intake vk 18-1 Pietje1987: reguliere verloskundige 22-1 Anna Love: intakegesprek vk 22-1 Ingii89: extra echo 25-1 Niki2014: termijn echo + intake 26-1 Manana: termijn echo + intake 26-1 Zep: termijn echo + controle vk 29-1 Anna Love: termijn echo vk 29-1 JasmijnM: termijn echo + intake vk 2-2 Sneeuw7: termijn echo 2-2 Ingii89: termijnecho 16-2 LolaBloem termijnecho
Fijn dat er weer goede echo's zijn Erg lastig idd met de kwaaltjes. Ze hebben is niks (vooral die erge misselijkheid bij sommigen ), maar zonder is ook niet fijn. Het zegt allemaal niks, maar het is moeilijk rationeel te blijven. Ik ben wel misselijk, maar lang niet zo erg als mijn vorige zwangerschappen. Aan de ene kant fijn, maar dat maakt ook onzeker. Ik mag ook nog een week wachten op de 1e echo. Dus nog even geduld hebben ben ik bang.
Wat fijn dat het hartje mooi klopt! Oh echt? Ik moest met mijn termijn nog steeds een inwendige echo doen. Ik ben 3 dagen vooruit gezet, maar de metingen op dit termijn kunnen nogal afwijken. We wachten de termijn echo af!
Dank jullie wel! Ik ben zooo verliefd de baby lag er ook goed voor. Vandaar dat er op de echo zo mooi duidelijk een kleine babyvorm te zien is. Ml heeft de echo gefilmd en ik kan nu gewoon eindeloos naar dit kleine koppie blijven kijken Dit maakt alle rot kwaaltjes weer helemaal goed!
@Manana Wat slim om het op te nemen. Haha geniet lekker van de beelden ik voel je vreugde door je teksten heen haha. Ik denk dat de termijn zeker afwijkt.. Omdat ik rond die periode helemaal niet heb geklust. En ik had met 4 / 5 weken bloed laten prikken en die HCG waarde klopte wel met mijn termijn. Dus waarschijnlijk omdat de echo niet inwendig was dat het niet duidelijk was. Schrok me eerst even een hoedje, want dacht dat het er 2 waren. Maar dat andere was de eidooier zei ze hahaha jeetje.
Dat denk ik ook. Mijn vk gaf ook aan dat inwendig een duidelijker beeld zou geven. Nu wil ik dat ml met de termijnecho ook meegaat en gaat filmen De termijnecho van dl hebben we ook gefilmd. leuk voor later
Ik was op mijn eerste echo ook een week terug gezet. Het is op deze termijn ook lastig te meten en je kun zo een late eisprong/innesteling gehad hebben. Sinds gisteren is de misselijkheid hier een stuk minder, heel fijn! Maar brengt ook wel weer wat onzekerheid mee. Haha het is ook nooit goed
Vannacht het klokje rond geslapen, wat was ik daaraan toe na een week werken! Morgen gaan we het mijn ouders vertellen, daar heb ik wel zin in! We hebben een heel schattig shirtje voor mijn dochter gekocht met "binnenkort ben ik niet meer in mijn" (plaatje van een eendje). Kijken of ze het doorhebben als ze aan het oppassen zijn hebben jullie het al verteld, en hoe waren de reacties Het voelt nog steeds onwerkelijk om opeens zwanger te zijn. En ook weer heel normaal ofzo. Wat jullie ook schrijven, op momenten met veel kwaaltjes ben je beroerd en zonder kwaaltjes onzeker. Stom hoofd.
Wat fijn al die goede echo's!!! Bedankt voor je lieve en begripvolle woorden @Pixie83 !!! Gisteren heb ik mezelf zelfs helemaal ziek gemeld omdat ik me psychisch zo slecht voelde.... Bleh...
Wij hebben het met 5 weken bekend gemaakt bij mijn ouders. Zij waren ook op de hoogte van mijn mk's. We bleven daar eten en hebben voor toetje soesjes versierd met roze/blauwe muisjes meegenomen. Voor de rest van de familie hadden we 2 weken later samen met dl kerstkaarten gemaakt en dit erin geplakt:
Hier hangt er nog een shirt in de kast voor m'n zoontje. Vorige zwangerschap gekocht en alleen toen naar mijn schoonouders aangetrokken. Hopelijk pastie nog en kunnen we hem gebruiken dit keer Voor fb ofzo weet ik het nog niet. Zie ik tegen die tijd wel haha.
Hooooi dames! Mag ik ook met jullie mee schrijven, andere groep is wat kleiner en rustiger ! Ben 29jr , 20aug uit gerekend. Heb al een zoontje die net 2 is geworden. Anderhalf week geleden al een mooi kloppend hartje gezien. Zou iemand míj op de lijst willen zetten, lukt me niet met de telefoon. 17 jan , 2 echo 1 febr, intake + termijnecho Fijne avond nog!