Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ik heb pimperan gekregen..
    Hoop dat gauw iets bij jou gAat werken hier zo een vreselijke last van hoofdpijn ... :(

2. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    @LolaBloem Pimperan is echt voor misselijkheid, dat is bij mij nog wel dragelijk. Bij mij zijn de zuurbranden echt killing.

Heb vanavond ook last van opzettende migraine en lichamelijk gewoon echt ineens niet lekker. Direct pcm in genomen en nu ga ik lekker naar bed. We waren op visite naar mijn ouders maar ik werd ineens om 20.00 uur niet goed. Ze weten gelukkig al dat ik zwanger ben dus ik kan er vrij over praten. Mijn man is gelukkig heel lief voor me en wil ook dat ik voldoende uitrust, maar hij moet er ook wel om lachen. Dan zegt ie: "het is ook wel heel zwaar allemaal..." Vanmiddag snauwde ik naar hem dat ik dat ook niet allemaal voor mijn lol doe, hahahha

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Herkenbaar hoor van je man! Voor die mannen is het toch maar een rare bedoening. Er valt nog niks te zien en toch heb je opeens een vrouw die zich anders gedraagt, anders eet en bol staat van hormonen :D

LolaBloem vindt dit leuk.
  4. LolaBloem

Die mannen hebben het wel zwaar met ons ja..

pietje1987 vindt dit leuk.
  5. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ja zeker! Maar wij hebben het altijd nog het zwaarst:D

pietje1987 vindt dit leuk.
  6. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Haha met onszelf dan vooral :p wacht maar tot je weer 20kg zwaarder bent. Het lijkt me wel weer heerlijk zo'n buik, maar met zo'n kleine dame in huis heb ik nu al last soms met tillen...

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Oh ja dat gaat hier ook nog wat worden...kon de vorige keer met 20 weken mijn eigen sokken niet eens meer aankrijgen:eek:
    Had met 11 weken al een toeter alsof ik 26 weken was:oops:

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik ben de vorige keer maar 13 kilo aangekomen en kon alles nog... Alleen de laatste paar weken vond ik auto rijden niet meer zo verantwoord (ben maar 1.60m met korte benen dus kon er niet goed meer bij :roflmao:). Was ook binnen twee weken dat gewicht weer kwijt. Hoop uiteraard op een herhaling van dit onderdeel :p:roflmao:

Anna Love vindt dit leuk.
  9. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    O dat zou geweldig zijn! Ik was er 17 aangekomen en de eerste 8 met een paar weg. De rest heeft zeker een half jaar geduurd. Ahja hoop dat ik nu weer rond de 17 ofzo aankom met 2 baby’s schijn je toch wat zwaarder te kunnen worden

10. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Och ja mijn man is ook heel lief maar soms vindt hij het ook wel moeilijk. Zeker als de kleine meid de boel op stelten zet.

Ik las net het volgende "Pregnancy is the happiest reason ever for feeling like crap". Daar kon ik me wel in vinden :p

Bij de vorige zwangerschap was ik maar 7 kilo aangekomen, maar dit was er door de borstvoeding echt heel snel af.

Ik begin af en toe wel wat pijnlijke steekjes te krijgen bij mn liezen, ik herken dit van de eerste wel als bandenpijn maar kan me niet herinneren of ik dit toen ook al zo vroeg had. Hebben jullie dit ook al toevallig?

11. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Ha meiden,

Even een berichtje van deze kant!

Welkom nieuwe meiden!!

Voor de rest ben ik eigenlijk alles weer vergeten wat ik net heb gelezen, sorry!!

De bandenpijn herken ik heel erg goed, begin er nu ook steeds meer last van te krijgen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik er heeeel erg last van. Zo erg dat ik kruipend over de grond aan het kreperen was..... maar het is natuurlijk nu al een keer helemaal uitgerekt geweest.

Verder gaat het slecht met me. Heb extra behandeling gekregen afgelopen week en ik heb de bedrijfsarts gesproken. De bedrijfsarts zei tegen me dat ik niet meer moet werken en dat hij verwacht dat ik tot na mijn verlof niet meer terug zal komen. Vandaag gaan ze in het ziekenhuis overleggen of ik toch medicatie moet slikken. Ik heb gezegd dat ik er eigenlijk tegen ben en dat ik liever alternatieven heb. Zoals bepaalde vaardigheden om met mijn gevoelens en trauma's om te kunnen gaan. Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen.

En jeetje, nog een paar welen en we zitten in het tweede trimester!!! Wat gaat het snel he!'

12. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Oh zep, vind het echt heel kl*te voor je:(
    Hoop dat je snel de hulp krijgt die je nodig hebt en je weer beter gaat voelen!
    Goed aan jezelf denken;)

Zep vindt dit leuk.
  13. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Lieve meiden ik kom even mijn goed nieuws droppen na 2 weken stresss. Vorige keer zei de echo 6 weken, terwijl ik zelf 6+4 had berekend. Daarom kreeg ik vandaag een extra echo.

Als de gup door gegroeid zou zijn vanaf die 6 weken zou ik vandaag 8+3 moeten zijn. Volgens mijn eigen berekeningen 9 weken vandaag.

En hoe ging het? Zag gelijk een mooi gegroeid ukje met hartslag. Gupje is nu 2,3 cm en dat komt eroveem met 9 weken! Precies mijn uitgerekende datum! Hah! Had ik toch gelijk en bleek de meting toch fout 2 weken geleden Het had al armpjes en beentjes en wiebelde zelfs al!

Wat een opluchting! Na weken spanning en onzekerheid ga ik nu eindelijk geloven in deze zwangerschap <3 Volgende week vrijdag de termijnecho maar heb nu wel het idee dat het goed zit!

Schermafbeelding 2018-01-22 om 14.08.44.png

meen88, lavenderblush, Anna Love en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. LolaBloem

AFBAK BROODJES

ik moet ze nu hebben!

Anna Love, Niki2014, Zep en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Wat fijn meis en wat een mooie echofoto

16. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Wat naar voor je!! Knuff

Zep vindt dit leuk.
  17. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Wat fijn ingi!!:thumup:
    Mooie echo hoor!

18. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Hallo mag ik hier ook mee kletsen?
    Ik ben zwanger van ons tweede wondertje !
    Heb al een echo gehad met 7 weken..
    En 31 jan weer een echo Pff dat duurt nog lang Haha
    Ik voel me verder heel goed
    Alleen soms slaat de vermoeidheid toe en dan is slapen mijn grootste hobby

meen88, lavenderblush, Anna Love en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. LolaBloem

@Zep oeiii bandenpijn dat is niet fijn nee. Ik heb denk ik het stukje gemist waarom je niet kan werken. Wel fijn enerzijds dat de bedrijfsarts dat zegt zo kun je voldoende rust nemen. Het eerste en laatste semester zijn het zwaarst. We naderen inderdaad (ik nog niet helaas want volgens vk week terug gezet) het tweede semester, en leukste!

@ingii89 leuk fotootje en fijn dat de echo goed was! Je krijgt de termijn echo dan wel erg vroeg, niet? Hier is dat met 12 weken pas. Nu je gerust bent kun je langzaam beginnen te genieten!

@mokka88 welkom en gefeliciteerd! Je komt me bekend voor misschien van een oud NOD groepje!

20. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Bij ons wordt de termijnecho tussen 10 en 11 weken gedaan :) Vorige zwangerschap ook! Ik ben dan 10+4 dus prima! Ja ik voel mij zoveel minder onzeker nu. Toen ik de afgelopen weken wel eens wegdroomde, herinnerde ik mezelf er binnen 5 sec weer aan dat het misschien niet goed zit... Ik durfde dus nog niet echt te dromen over onze tweede.. En nu mag dat wel van mezelf!

lavenderblush vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina