@Hobbs Wat verdrietig nieuws! Heel veel sterkte! @Nikki2014 Spannende dagen voor jullie, hopelijk valt het mee ik duim voor jullie! Ik denk ook niet dat het verstandig is als wij een angelsound kopen. Ik verwacht dat als ik de hartslag niet kan vinden daar alleen maar onzeker van wordt
Hier ook geen doppler of angelsound. Vk raad het hier ook af, aangezien het alleen maar voor ongerustheid kan zorgen.
Gister emesafene zetpillen gehaald en oh oh oh, dat had ik 6 weken eerder moeten doen!!! Ik heb eindelijk een nacht goed geslapen zonder misselijkheid! Het werkte al binnen een half uur trouwens, dus lekker snel
Ik heb een angelsound en regelmatig gebruikt bij de vorige zwangerschap. Nu nog niet maar ga het wel weer doen.
Omg.... Had vanavond homemade pizza op de planning en na het kijken van kookserie ook ineens zin in iets asian style iets (je weet wel, soja saus, honing, knoflook) En champignons moesten ook op, dus die daarvoor gebruikt. Nu is het een hele vreemde geur combi in de keuken en ik word er misselijk van. Vooral de pizzalucht doet me geen goed Waarom ik ook heb besloten om het gewoon beide tegelijk te maken mag joost weten haha!
Ja ga jij het proberen nu met een tweeling? Ik heb er ook 1 van de vorige zwangerschap maar twijfel om hem wel te gaan gebruiken nu met 2 in mijn buik. Ben bang dat ik in paniek raak als ik er maar 1 kan vinden. En hoe weet je of je ze allebei gehoord hebt?
Hebben jullie ook al af en toe het fladder gevoel? Heb het vandaag en gister al drie keer gevoeld. Is weer heel vroeg, maar mijn vriend kon onze dochter met 13 weken ook voelen. Spannend, nog 2 weken tot de termijn echo.
Ik heb de placenta weer aan de voorkant, dus het zal hier wel weer heel lang duren voordat ik iets voel
Ja ik heb het af en toe maar ik denk elke keer NEEJOH dat is veel te vroeg! Maar bij mijn zoontje voelde ik hem met 15 weken, maar hij was natuurlijk wel mijn eerste.. Angelsound, heb ik hier nog liggen van vorige zwangerschap en ga het misschien weer gebruiken. Het gaf toen wel geruststelling in de weken dat ik hem nog niet voelde. Ik kon hem (de hartslag) altijd snel vinden.
Herkenbaar. Wij willen het volgend weekend aan mijn ouders/schoonouders gaan vertellen en ik ben daar nu al doodzenuwachtig voor en zeg ook steeds tegen mijn vriend: dan is het echt hoor, dan kunnen we niet meer terug! Slaat natuurlijk nergens op, want het is nu al echt, maar zo voelt het nog niet helemaal. Soms vind ik het zo onwerkelijk, ondanks wat kwaaltjes, kan ik me niet voorstellen dat er echt een kindje in mij groeit, maar al helemaal niet voorstellen dat hier straks een ukkie rondloopt..zo weird Krijg je allemaal leuke reacties van mensen? Hadden ze het allemaal verwacht bij jou?
Soms denk ik ook iets te voelen, maar ik denk steeds dat dat absoluut niet kan. Onze dochter voelde ik met 14 weken! Mijn placenta ligt aan de achterkant!!
@Sneeuw7 die reacties zijn juist super leuk!! Vandaag aan de aanstaande ooms en tantes verteld en aan drie goede vrienden. Ze waren eigenlijk allemaal verbaasd en niet iedereen had het aan zien komen. Vinden wij extra leuk want dat betekent dat we het goed geheim hebben gehouden
Hier hebben we het al onze ouders verteld en broers/zussen. Verdere familie is nog niet op de hoogte. Wij proberen het zo lang mogelijk voor ons zelf te houden ook omdat ik vrij nare opmerkingen verwacht. (ging bij de eerste net zo, nu nog soms .. maar goed, doet me niet veel want heb ze toch niet heel dicht bij me staan) alleen tja.. onze ouders waren wel ''blij'' maar eigenlijk niemand die ons feliciteerde en echt laat zien dat ie blij is. Mijn man maakt het helemaal goed want hij is over zijn oren verliefd (ja nu al!!) en kan zijn mond heel moeilijk dicht houden. Volgens mij weten al zijn vrienden het en collega's haha. Ach ja, als wij er maar blij mee zijn! Bewuste keuze en geen spijt van. (alleen de kwaaltjes doen me soms denken: waar ben ik aan begonnennnnnnnnn, maar zodra dat minder word kan ik meer gaan genieten haha) Best vreemd trouwens want wij ''baren en laten'' niet zegmaar. Bij elk uitstapje gaat dochterlief mee, wij passen onze uitstapjes aan haar aan. (bv: bios mag niet met kindje onder de 2 jaar, nou dan gaan we helemaal niet, prive welness/sauna: onder opvang tijd of ze gaat gezellig mee de bubbelbad in ofso enz..) We belasten niemand met oppassen zegmaar. Maar goed. Wat zit ik weer lekker te lagen sjonge jonge sorry!
Wie is er trouwens aangekomen/afgevallen? Ik ben bijna 3 kilo afgevallen en je ziet het echt aan me. (ben al mager, dus nu nog erger)
Ja vannacht ook voor het eerst weer gevoeld! Dacht dat het zo vroeg niet kon, maar was zo herkenbaar gevoel!